saloman luistimet hajosi ja uusia salomia ei saa niin mitkä luistimet olisi hyvät isoon jalkaan 47 koko ja tarkoitus mennä lenkillä sellaisia 35-50 km lenkkiä ja mistä saa ostettua
mitkä luistimet pitkälle matkalle
3
272
Vastaukset
- Helppo valinta.
Kärkkäiseltä Rollerblade Tempestit.
- EK:
Taitaa olla k2 ainut mistä löytyy riittävä koko,48 näyttäisi olevan maximi.
Tempest näyttäisi olevan millikoko suurimmillaan joka vastaa n.45/46.Kannattaa katsoa että kisko on kunnon alumiinia mieluummin jyrsityllä tekniikalla toteútettu,mitään komposiittikiskolla olevaa luistinta ei edes kannata harkita koska niillä ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään.
Rollsport.de Saksassa näyttäisi olevan jonkinlainen ale menossa,kohtuuhintaisia tuntuisi olevan.
Googleta koska on monia kunnon nettifirmoja aika tavalla EU,n alueella,ongelmaa ei ole oman kokemuksen mukaan,kaikki on toiminut kiitettävästi omalla kohdalla.
K2 Radical pro 100(90) on suositeltava jos ei kilpaluistelusta ole kysymys,varaosat ovat taattuja jatkossa jos jotain tarvitsee.
Muilla merkeillä on vähän huono tilanne osien puoleen Suomessa kun joutuu odottamaan mahdollisesti pitkään,mutta jokainenhan ratkaisee itse mikä sitten käy.
PS.Jos viitsii selailla ulkomaita niin saattaa säästää aika tuntuvasti Suomen hintoihin verrattuna. - SemiDP
Suomessa on todella huono valikoima luistimia - ja kaikki ovat enemmän tai vähemmän market-luistimia. Oikeita huppumerkkejä täytyy tilata netistä.
- http://www.bont.com
- http://luiginoracing.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947