Kuinka psykopaatista eroon? tapasin tän tyypin suomi24 ja siitä on tullut riesa. sabotoi ja stalkkaa mun elämää. Onko lähestymiskielto ainoa vaihtoehto? miten te olette päässeet eroon näistä sosiopaateista?
Nettideittailu ja psykopaatti
4
195
Vastaukset
- voiko näin olla
Mitä on tapahtunut?
- JahtiJ
joo, eteenpäin vain. Suurimmalla osalla loppuu siihen, kun poliisi soittaa ja kysyy, että mistä on kyse.
- sosiopaatista eroon
Milleen sabotoi? Jos häiritsee meileillä niin estolistalle. Älä vastaa enää mitään meileihin eikä tekstareihin, puheluihin tms. Tarv vaihda kännykkänumero. Tiukka linja. Ilmoita selvästi että lopettaa ja jättää sut rauhaan ja ilmaise selvästi että ilmotat poliisille häirinnästä jos ei lopeta. Viime kädessä sit lähestymiskielto. Jos en väärin muista niin nykyisin voi saada syytteen kotirauhan rikkomisesta myös jos häiritsee jatkuvasti toista meileillä ja tekstareilla. Säilytä meilit todistustaineistona.
- kurjaaaa
Mä pääsin eroon, kun en vastannut puhelimeen enkä s-posteihin, kaksi vuotta yritti pommittaa niillä, nyt vähentyneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760