tänä vuonna kälkätyksen SM-kisat ja aikooko joku palstalta osallistua niihin. Jos vaikka menis kattoo.
Missä pitäjässä pidetään...
18
80
Vastaukset
- Jazuli.
Orimattilassa on MM kisat.
Edustaako Jazuli Toivetta vai Jymyä? (inva) ei vaihtoehto. Ja miksi tytöillä on kaasunaamarit kasvoilla, onk onk....iso karvainen mies katsomossa.
http://youtu.be/1GX_4PgUhYo- Sinä juuri
modelli kirjoitti:
Edustaako Jazuli Toivetta vai Jymyä? (inva) ei vaihtoehto. Ja miksi tytöillä on kaasunaamarit kasvoilla, onk onk....iso karvainen mies katsomossa.
http://youtu.be/1GX_4PgUhYoEi kun gorilla;DDD
- oI_io
Teille ikäihmisille on ihan omat kisat. Osallistu niihin.
- zisel
Mä voisin harkita :D
- Kake R
Se vois olla liian vaativaa sulle;P
- zisel
Kake R kirjoitti:
Se vois olla liian vaativaa sulle;P
Ai kälkättäminen? Tuskin :D
Moi mitä kuuluu, onko tukka yhtä hyvässä järjestyksessä kuin kuvassa, vai onko se....tiiäthän!--->panotakuilla.
- zisel
modelli kirjoitti:
Moi mitä kuuluu, onko tukka yhtä hyvässä järjestyksessä kuin kuvassa, vai onko se....tiiäthän!--->panotakuilla.
Tukka on takana kuten yleensä tällain kotona lusmutessa - eli ponnarilla päätä myöten :)
Mä olen muuten ihmetellytkin että aina kun krapuloissani, yksinäisen kalsarikänni-illan päätteeksi aamulla herään, mulla on suunnilleen nyrkin kokonen takku päässä että mitä mä oikeen touhuan :D Koskaan muulloin ei ole mitään takkuja. Varmaan jotain runkku-takkuja sitten XD - Kake R
zisel kirjoitti:
Ai kälkättäminen? Tuskin :D
Sulle ei löytys sarjaa....
- Kake R
zisel kirjoitti:
Tukka on takana kuten yleensä tällain kotona lusmutessa - eli ponnarilla päätä myöten :)
Mä olen muuten ihmetellytkin että aina kun krapuloissani, yksinäisen kalsarikänni-illan päätteeksi aamulla herään, mulla on suunnilleen nyrkin kokonen takku päässä että mitä mä oikeen touhuan :D Koskaan muulloin ei ole mitään takkuja. Varmaan jotain runkku-takkuja sitten XDNiitä just;P
- zisel
Kake R kirjoitti:
Sulle ei löytys sarjaa....
Löytyishän:
Ammattivinkujat.
Kiuruvedellä
modelli kirjoitti:
Mulle 1 kossuvishy kiitos.....
Ei niitä täältä voi ostaa... Sä et taida tietää, miten näyttölaite toimii. Ei onnistu vaikka sulla ois nvidian lasit ja näyttö.
hahmotelma kirjoitti:
Ei niitä täältä voi ostaa... Sä et taida tietää, miten näyttölaite toimii. Ei onnistu vaikka sulla ois nvidian lasit ja näyttö.
Mee säkin sit kotiis:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281