Onko kellään muulla kokemusta tälläisestä että oma mies on pettänyt tai aikonut pettää toisen miehen kanssa?
Mulla on, mutta eivät ehtineet kuulemma seksiin asti. Luin salaa sähköpostia (jota en enää hetkeäkään kadu kun tämä tuli eteen) ja tämä tuli esiin. Itse olen 100% hetero ja että miehestä tulee bi-piirteitä esiin hämmentää ja saa minut vihaiseksi ja surulliseksi. :/
Olen muutaman vuoden aikana päässyt eroon pahasta mustasukkaisuudesta ja itseinhosta mutta tämä tapahtuma ei auta yhtään asiaa. Tunnen itseni rumaksi ja riittämättömäksi.
Kaikille pinnallisille ihmisille: En ole susiruma enkä läski, joten en usko että ongelma johtuisi vain ulkonäöstä.
Yhdessä oltu lähemmäs 5 vuotta.
Mies pettää miehen kanssa?
~Cute Butt Confused~
2
136
Vastaukset
- Kurjaa..
Olen ihan sanaton. Täytyy sanoa, että jos mies pettäisi miehen kanssa, niin se olisi jotain kuvottavaa ja sellaista, johon suhde päättyisi. Tarkoitan, etten koskaan pystyisi tarjoamaan sitä samaa kuin toinen mies. Jos mies pettöisi naisen kanssa, niin se ei olisi niin paha, koska tarjontamme olisi sama.
Tuntuu varmaan tosi kurjalta. Otan osaa. - miekkonen.
Siksi kun se on HOMO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760