tunteiden kylmyyteen, ei kosketusta, ei seksiä, e nättejä sanoja MILLOINKAAN.
nYT yhteiset tutut , "ystävät" viilentyvät minulle. Eivät sitä suoraan sano mut sokea reettakin sen huomaa, Tekis mieli kirkua, olen muutenkin yksinäinen. Kamalaa, kukaan , ei kukaan ymmärrä , TODELLA , SIIHEN KYLMÄÄN KALAKAVERI SUHTEESEENKO OLIS PITÄNYT JÄÄDÄ IÄKSI KATKEROITUMAAN??????????????????
Piiiiitkä parisuhde päätyi aloitteestani
3
416
Vastaukset
- Ajatella pitää
Valitat tässä yksinäisyyttä, tekee mieleni kysyä. Olisko liian vaativa puoliso, olisit mennyt mukaan edes johonkin puolisosi pitämään asiaan, silloin hänkin olisi ehkä voinut sanoa noita kauniita sanoja ja kosketella. Et olisi yksinäinen.
Eroissa todellakin usien käy, että kaveripiiri katoaa, joten suosittelen kyllä keskustelua terapautin kanssa ja asioiden kirjaamista hyvät puolet ja huonot puolet, jossa sitten yrittää muistaa myös kaveripuolen ym asiat.
Josku on hyvä omissa vaateissaan hieman antaa periksi ja alkaa itse lähestyä toista, voi olla että sieltä löytyy apu tuohon kylmyyden poistamiseen ja ihan ilman eroa.
Mutta jos ensimmäinen ele on eron miettiminen, hautoopa sitä sitten vaikka vuosia toisen tietämättä, ymmärtämättä, se ei ole oikein. Varmasti katoaa se vähäinen yhteys jos aina murjottaa ja hautoo asioita, mutta ei tuo niitä esille tai hae itse omaan ajattelutapaansa apua.
Erossa menetetään niin paljon, että luulisi jokaisen tekevän kaiken voitavansa jotta eroa ei tulisi. Pitää osata itsekin muuttua ja muuttaa ajatustapaansa ja nähdä ne hyvät puolet eikä pelkkiä huonoja. - äijän neuvo
Hiton ruikuttaja ja säälinkerääjä. Kasvata selkäraanka ja move on.
- sAD, LONELY
Haista paska äijä. Perkele, täs mitään sääliä kaipaa, hölmö.
Empä vaan jaksa tarkemmin selvitellä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis481482Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641377- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999