Markku, kerro!?

HymyynTarttunu86

Markku miksi olet niin salaperäinen ja ketä rakastat. Miksi susta kuulee niin paljon ja tuskin mikään totta? Aina katsot silmiin ja kauniisti hymyilet. Voi kun kerran tarttuisis ja sanoisit mennään meille :)

15

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8685849949340303

Ja jos se Markku tietäis että siitä kirjotellaan täällä, uskoisin että tarttuis sua pilliin kiinni. Sen verta hyvin tiedä sen miehen.

• tarkku57575757

Vastuu siirtyy käyttäjälle kun Markun kans alkaa. Kaunis on moni kakku joo.

• huumorissahan

No voi,voi kun Markku ei nyt muuta tee kuin hymyilee.....jeeee!

Älä pistä pitkää nokkaas joka paikkaan.

• :DDD

Älä pistä pitkää nokkaas joka paikkaan.

Markku on hyvä mies.

• Työkamu

Markulla on 4 lasta ja aviovaimo.Siksi hän ei kerro kaikkea.

• JariRoi

Ja Markku diggaa miehistä. Siit on näyttöäkin !

• Buahahahaa

Ahahahahahahha.En ees viitsi kertoa tästä viestistä tuntemalleni Markulle kun se varmaan alkais lyömään päähä jokaista vastaantulijaa! Mutta mukava jos on kaverina eikä vastapuolella.

• 232345455

Markku on niin gay nimi, et ainaku näen jonku Markun niin pieksän sen..

• kerjäläisiä ei notee

Hymyyn tarttunu 86 on varmaankin aina joutunut vongaamaan jos on jotakin tehnyt mieli.Kyllä Markkukin sinut huomioisi jos oisit huomion arvoinen.

• mun kans t:tapsa

markku on revontulen vessa tällä hetkellä

• Markku

Hmmm...kuulin tästä ketjusta ja muutama fakta.

- Mä ymmärrä että ystävällisyys ja hymyily on Rollos niin harvinaista että väkisinkin kiinnittää huomiota.
      - Mä en ala lyömään ketään. (ehdonalainen)
      - Mä seurustelen, mutta harrastan ulkomaalaisia ja ihan naisia...mutta jos joku mieltää mut hoomoksi, ei vois vähempää kiinnostaa.
      - Musta voi lukea ens viikonlopun hesarista lisää koska uskallan olla kuitenkin oma itseni.
      - Mulla on oma ryhmä facebookissa bipolaarihäiriöisille ja sinne on tervetulleita kaikki psykot, sosiopaatit, narsistit, persoonallishäiriöiset, narkkarit, lesbot, homot, prostitoidut ja ihmiset jotka vierastaa laumaa. Meitä on kiva ryhmä ja siellä on hyvän näköisiä muijia ja miehiä, ettei tarvi päivystää mua siellä vessassa.
      Mä rakastan kaikkia ja mua saa rohkeasti aloittaja puhutella ja voin vaikka käydä kah...kossulla.

• Ylivoimaa...

Oletpa itseäsi täynnä, vaikka olet pelkkä pelle. Ehdonalainen, heh heh! Salli minun nauraa...

• .........

Hanki elämä HymyynTarttunu86. Eihän tässä enää uskalla kellekkään hymyillä kun heti ollaan luulemassa vaikka ja mitä. Kai ihminen hymyillä saa ilman että heti on kaikista kiinnostunu. Sulla on saattanu olla vaikka räkä poskella kun viimeksi tavattiin tai muuten vaan näytit tyrkyltä ja siinä jos jossain on pokassa piettelemistä.
      Jatka elämää ja suuntaa mielenkiintosi johonkin muuhun. Sinä et kiinnosta olen onnellinen ja rakastan vaimoani ja hymyilen maailmalle vastedeskin vaikka sunlaisia oiskin vastassa ihmettelemässä.

• Laura

Oi Markku,,, on HERRASMIES,, kaikinpuolin. soittaisit joskus,,,sun ääni on niin miehekäs.

• .................
        Laura kirjoitti:

Oi Markku,,, on HERRASMIES,, kaikinpuolin. soittaisit joskus,,,sun ääni on niin miehekäs.

kyyläkö se siellä. en ikinä soittais vaikka olisit viiminen akka maanpäällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe