ei pese käsiään vessassa käydessään! Siis isommalla että pienemmällä hädällä ja silti naiset tykkää;)
Tosi mies....
22
77
Vastaukset
- 4D tähti
Höpö höpo. Duunarit pesee ennen kuselle menoa ja herrat sen jälkeen (koska ilmeisesti kusevat käsilleen).
Mutta asiaa on jopa tutkittu (muistaakseni Engalnnissa) ja naisista paljon suurempi osa jättää kätensä pesemättä. Siinä tosi naisia!- Teijo T
Toi jälkimmäinen vois pitää paikkansa....jos kerran tutkittua tietoa;)
Duunarit pesee ennen vessaan menoa....heh....ollaankin tosi miehiä;)
- Tarpeita tai ei
Oletteko varmoja että yleensä tekevät jotain veeceessä? Käyvät kohentamassa pallejaan ja painelevat ovesta ulos.
- Kulman takana
Olisko saatavilla asiaan naisnäkökulmaa??
No mitäs nainen tähän vois sanoa? Mistä me tiedetään, mitä siellä vessassa tapahtuu. Enpä ole koskaan miettinyt, enkä kysellyt.
- Eikö tuntus missään
yybee kirjoitti:
No mitäs nainen tähän vois sanoa? Mistä me tiedetään, mitä siellä vessassa tapahtuu. Enpä ole koskaan miettinyt, enkä kysellyt.
Eletään parisuhteessä ja mies käy vessassa "asioillaan" pesemättä käsiään.....ei tuntuis missään vai....saattais tuoksahtaa?
- y.b.. häips kanalaan
Eikö tuntus missään kirjoitti:
Eletään parisuhteessä ja mies käy vessassa "asioillaan" pesemättä käsiään.....ei tuntuis missään vai....saattais tuoksahtaa?
Pikantti lisä kanankakan hajuun.. :)
Eikö tuntus missään kirjoitti:
Eiköhän aikuiset miehet pese käsiään siinä missä naisetkin. Ei tulis mieleenkään alkaa tuollasta tenttamaan. Jos jotain haistaisin, niin kaipa sitten kysyisin. On täällä ongelmat :D
- Teijo T
yybee kirjoitti:
Eiköhän aikuiset miehet pese käsiään siinä missä naisetkin. Ei tulis mieleenkään alkaa tuollasta tenttamaan. Jos jotain haistaisin, niin kaipa sitten kysyisin. On täällä ongelmat :D
No sehän pitää kattoo läpi sormien....jos on asunut puucee taloudessa....kun ei ole ollut juoksevaa vettä saatavilla;)
Teijo T kirjoitti:
No sehän pitää kattoo läpi sormien....jos on asunut puucee taloudessa....kun ei ole ollut juoksevaa vettä saatavilla;)
Puuceen ulkoseinässä voi olla sellainen säiliö-hanajuttu.. ;) Enkä mä ole elänyt sellaisessa taloudessa, missä ei olis sisävessaa ollut. Puucee on ollut lisänä. Mutta aivan varmasti joku mun seurustelukumppani on joskus unohtanut pestä kätensä. Eihän se kaikissa eräolosuhteissa ole edes mahdollista..
- Teijo T
yybee kirjoitti:
Puuceen ulkoseinässä voi olla sellainen säiliö-hanajuttu.. ;) Enkä mä ole elänyt sellaisessa taloudessa, missä ei olis sisävessaa ollut. Puucee on ollut lisänä. Mutta aivan varmasti joku mun seurustelukumppani on joskus unohtanut pestä kätensä. Eihän se kaikissa eräolosuhteissa ole edes mahdollista..
Kait sitä tuolta luonnosta yleensä aina jostain vettä löytää....ellei nyt satu hiekkakuopalle;) Eikös sitä yleensä ole vettä matkassa;)
Teijo T kirjoitti:
Kait sitä tuolta luonnosta yleensä aina jostain vettä löytää....ellei nyt satu hiekkakuopalle;) Eikös sitä yleensä ole vettä matkassa;)
Niin no siinäpä se. Eli hyvin varmaan pääsee pesemään. En tarvi täällä olla yhtään huolissaan kenkään :P
- Teijo T
yybee kirjoitti:
Niin no siinäpä se. Eli hyvin varmaan pääsee pesemään. En tarvi täällä olla yhtään huolissaan kenkään :P
Kunha ei tuo sun nenän alle just heti sormiaan kun on käynyt potalla;P
Teijo T kirjoitti:
Tiätkö...Mää olen niin paljon vaippoja vaihdellut, että ei toi mussa saa aikaan mitään yökkäys-fiilistä. Mua ei kakat ja hajut hätkäytä. Ja tää ei tarkoita, että eläisin haisevan miehen kanssa. Pikemminkin päin vastoin. Ei sillä haise ees hiki, muuta kuin krapulassa.Ja mulla on tarkka nenä, vaikkakin paljon sietävä, nykyään.
- Teijo T
Teijo T kirjoitti:
Oisko tänään siellä teillä päin ollut hyvät riulla istumiskelit?
Meinaan että sateella luonnossa ei kovin mukava paikka;P......kun meni tuossa yhessä lauseessas tuonne luontoo tää. Teijo T kirjoitti:
Oisko tänään siellä teillä päin ollut hyvät riulla istumiskelit?
Meinaan että sateella luonnossa ei kovin mukava paikka;P......kun meni tuossa yhessä lauseessas tuonne luontoo tää.Juuri nyt on ihan hyvä ilma. Aurinkoinen ja tuulinen. Tosin riippuis siitä, missä suunnassa riuku olis ja mihin suuntaan tuulisi..:) Niinku hajujen kannalta.. Ja noh..Juu. Taidan mennä välillä muihin puuhiin.. ;)
- Teijo T
yybee kirjoitti:
Juuri nyt on ihan hyvä ilma. Aurinkoinen ja tuulinen. Tosin riippuis siitä, missä suunnassa riuku olis ja mihin suuntaan tuulisi..:) Niinku hajujen kannalta.. Ja noh..Juu. Taidan mennä välillä muihin puuhiin.. ;)
Ootkos edes istunut riulla koskaan? Aito luonnon huussi; tuuletus pelaa;P
- y.b off..
Teijo T kirjoitti:
Ootkos edes istunut riulla koskaan? Aito luonnon huussi; tuuletus pelaa;P
Olen..
- sontasittiäinen
Ja kihomadot myös, yöks!
- Arapian pönttö
Ei pese käsiään ja jättää vessanpöntön vetämättä!
- Hajusta tunnetaan
Naiset tykkää; AITO MIES!
Kyllä meil ainakin on siisti mies ja pesee käsiään aina veskihommien jälkeen. Tarvittaessa ennenkin. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455210Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1271671Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151589Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511560- 141275
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171057Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771018Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60857