TODELLA iso PEPPU

"rysäperse"

Mitä mieltä miehet, jos naisella on todella iso peppu tyyliin J-Lo? Itselläni on kutakuinkin samanlainen peppu kuin oheisessa kuvassa. Olen aina saanut kuulla kommentteja isosta pepustani ja olen tottunut siihen, että minut on määritelty ihmisenä sen perusteella. Aikanaan sain kuulla siitä paljon pilkkaa. Olet ollut "fatassi" ja "rysäperse". Voiko peppu olla mielestänne liian iso?

http://www.chefangrymike.com/images/334_R-Ray-Big.jpg

106

14315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selkeesti iso

      liian iso kun täytyy mennä poikittain ovesta sisään.

    • dfghjklöghjuiko

      hyvä perse, mutta onko reitsesikin samanlaiset kun kuvassa? Jos taas on iso perse ja isot reidet, niiin ei oo niin hyvä

      • "rysäperse"

        Reidet ovat aika kapeat. Ehkä tuollaiset kuin kuvassa.
        Ap


      • 12+12

        "Hyvä *****, mutta onko reitsesikin samanlaiset kun kuvassa? Jos taas on iso ***** ja isot reidet, niiin ei oo niin hyvä"

        Hyvä huomio. Moni päärynäperse kuvittelee olevansa aloittuksen kaltainen herkkuperse mutta unohtavat että muukin vartalo, juuri esim. reidet vaikuttavat kokonaisuuteen.


      • Todelllisuus on toin
        12+12 kirjoitti:

        "Hyvä *****, mutta onko reitsesikin samanlaiset kun kuvassa? Jos taas on iso ***** ja isot reidet, niiin ei oo niin hyvä"

        Hyvä huomio. Moni päärynäperse kuvittelee olevansa aloittuksen kaltainen herkkuperse mutta unohtavat että muukin vartalo, juuri esim. reidet vaikuttavat kokonaisuuteen.

        Samaa mieltä. Moni läskiahteri kuvailee itseään JLon tyyppiseksi. Tosiasiassa Lopeez ei ole mikään päärynävartalo koska hänellä on rotusääret ja muutoinkin sopusuhtainen vartaloa.

        Lihava päärynävartalo on kaukane herkkuper.seestä.


      • päärynä=läskipe*se??
        Todelllisuus on toin kirjoitti:

        Samaa mieltä. Moni läskiahteri kuvailee itseään JLon tyyppiseksi. Tosiasiassa Lopeez ei ole mikään päärynävartalo koska hänellä on rotusääret ja muutoinkin sopusuhtainen vartaloa.

        Lihava päärynävartalo on kaukane herkkuper.seestä.

        Miten ihmeessä päärynällä ei voisi olla rotusääriä ja muutoinkin sopusuhtaista vartaloa? Tällä palstalla päärynävartalosta on ilmeisesti tullut synonyymi "persjalkaiselle läskipe*seelle", jota se ei siis todellisuudessa ole. Lihava vartalo (minkä tyyppinen tahansa - ei pelkästään päärynä) on kaukana herkkupeffasta.


      • Uskokaa jo!
        päärynä=läskipe*se?? kirjoitti:

        Miten ihmeessä päärynällä ei voisi olla rotusääriä ja muutoinkin sopusuhtaista vartaloa? Tällä palstalla päärynävartalosta on ilmeisesti tullut synonyymi "persjalkaiselle läskipe*seelle", jota se ei siis todellisuudessa ole. Lihava vartalo (minkä tyyppinen tahansa - ei pelkästään päärynä) on kaukana herkkupeffasta.

        Päärynä = läski kertyy reisiin ja takamukseen, jolloin rotusääriä ei voi olla.


      • päärynä=läskipe*se??
        Uskokaa jo! kirjoitti:

        Päärynä = läski kertyy reisiin ja takamukseen, jolloin rotusääriä ei voi olla.

        Miten ihmeessä reidet ja takamus liittyy sääriin? Kuvaile "rotusääret", sanallisesti. Luuletteko tosiaan myös, että päärynällä on AINA ylimääräistä läskiä? Päärynällä ylimääräinen läski kertyy HELPOMMIN alakroppaan, mikä EI tarkoita, että päärynällä olisi aina läskipe*se ja valtavat reidet. Minulla ei päärynyys näy mitenkään tällä hetkellä, mutta jos lihon, ylimääräiset kilot kertyvät peppuun ja reisiin. Rotusääriä minulla ei ole, koska olen lyhyt, vaikka jalat ovat ihan normaalimittaiset verrattuna selän pituuteen. Tämä ei tarkoita, että kaikki päärynät olisivat lyhyitsäärisiä.


    • vcxvcxvxcvcx

      Kyllä se peppu pienenee kun laskee rasvaprosenttiaan.

    • Asslover

      Täy-del-list-tä!

    • M-23v

      täydellinen vartalo!!


      Jennifer Lopez on muuten ehkä maailman kaunein nainen.

    • iso peppu on todella seksikäs ja kiihottava !!!!!

    • mies miettimässä

      Itse kokisin et tuo voi olla juuri se unelma peppu. Se vain riippuu sinusta, koska muodokas peffa kysyy hyvää itsetuntoa, siinä kuin mikä tahansa muukin erityisyys. Kokisin et sun takamus on normaalia parempi, mut sen "haittapuolina" on se että se luonnollisesti herättää huomiota ja on erilainen, se ei ole sitä normii. Harvemmilla naisilla on noin muodokas perä ja siksi itsetunnon täytyy olla erityisen hyvä.

      Jotta kehtaa erottua ja olla omanlaisensa. Kyllä unelmana oleminen vaatii ihan yhtäpaljon hyvää itsetuntoa kuin että olisi ihan perustyyppi joka ei erotu joukosta.

      Ehkäpä osan haukuista voi kääntää kehuiksi? Eikä kaikkien ole pakko tykätä kurvikkaasta perästä, eihän kaikki tykkää laudoistakaan.

      Tärkein on se mitä sä itse ajattelet ja miten itse koet. Jos olet tyytyväinen, jopa hieman ylpeä erilaisuudestasi ja siitä että käännät katseita, ni kyllä useimpiin kuittailuihin voi suhtautua huumorilla. Kyllä muitakin erilaisia ihmisiä nostetaan esiin ja saatetaan huomautella erilaisuudesta. Hyvänä esimerkkinä vaikkapa isot tissit, ni kyllä hekin saa varmaan ihan samalla mitalla kuittailua ja ei sitä voi oikein ymmärtää et mikä on kehua ja mikä haukkua.

      Jos joku haukkuu ihan törkeän suoraan, ni suosittelisin suhtautumaan asiaan hämmentyneesti.

      Erityisesti sinusta puhuttaessa haluan huomauttaa että minun mielestäni kehosi muodokas perä voi hyvinkin olla kehosi kiinostavin, seksikkäin ja se paras osa. Erityistä siinä on juuri tuo erilaisuus ja se että erilaisuutesi on niin olennainen osa sua. Jos peffasi olisi pienempi olisit aivan eri ihminen.

      Peffasi on kookas, mut ilmeisesti kehosi on muutoin aika sutjakka kuten JLo:kin, eli on vain muodokas perä mut ei muuta sen kummallisempaa. Et ole ylipainoinen.
      Tuo on vain erityisyytesi, joka nyt sattuu erottumaan, ihmiset on erilaisia.

      Tärkein pointti on se että haluatko olla tuollainen, vai jonkin muunlainen.
      Jos koet että takamus on niin tuttua sun kohdalla ja se on ollu aina sun "murhe", ni ehkäpä se tekee sinusta juuri sinut. Ja pienemmällä pyllyllä oisit sittenkin jotenkin liian huomaamaton ja kukaan ei kommentoisi sun olemassa oloa mitenkään. Olisiko sekään sitten niin kivaa...

      Jos mulla ois tuollainen takamus ni olisin niin crazy että joka kerta kun meikkaisin ja lähtisin ulos ni peilin edestä noustessani toteaisin itselleni "mulla on iso perse". Koska mielestäni "iso" ei tarkoita liian isoa, vaan se tarkoittaan vain sitä että se on isompi kuin normaali tai pieni. Olisin ylpeä takamuksestani, jos en julkisesti ni salaa.

      Ainakin miehenä arvostan erilaisuutta.
      Väittäisin et sun yllä vaatteet istuu normaalia paremmin
      väittäisin et sulla on keskivertoa parempi itsetunto koska kyllä muhku perä kasvattaa henkisesti, eikä voi piiloutua huomaamattomaksi, vaan on tavallaan huomion keskipisteessä, siinä kuinj isotissinen tai joku muu joka on jotenkin erilainen.
      Itsetuntoa miettiessäsi sun kandee miettiä sitä että haluatko miellyttää mahdollisimman monia ihmisiä (mielistellä heitä ja olla juuri sellainen kuin he haluaa), vai haluatko olla ihminen joka miellyttää pienempää osaa ihmisistä.
      Pienemmällä ahterilla voisit miellyttää 50% ihmisistä ja tällä isommalla voit miellyttää 30% ihmisistä.
      Onko sulle tärkeämpää et mahdollisimma moni ihastelee sua, vai että harvempikin saa ihastella ja voit tarjota niille harvoille sitä harvinaisuutta.

      Miehet jotka tykkää muodokkaasta perästä, ni heille niitä naisia on aika vähän koska enemmistöllä naisista on sun peppua pienempi peruspylly. Ne jotka tykkää muodokkaammasta, ni heidän keskuudessaan sulla on paljon vientiä. Erilaisuutesi on halutessasi rikkaus.

      Itse arvostan muodokkaampaa, koska isommassa on enemmän asennetta ja ei ole helppoa olla erilainen.

      Sinuna ajoittain korostaisin pyllyn muotoja pukeutumisessa ja pukisi seksikkäästi siinä kuin muutkin. Tiukat farkut sun yllä näyttää ihan yhtä seksikkäältä kuin sellaisella naisella jonka vaatekoko on 34, sellainen perse on ihan yhtä harvinainen.


      Onhan JLokin ylpeä pyllystään ja hän kuvauttaa sitä kaikissa karkeloissa.
      muita kurvikkaita on Alicia, Beyonce, Shakira, Serena W, Rihanna yms.

      Jokaista maailman ihmistä et voi miellyttää vaikka kuinka haluaisit. Enemmistön miellyttäminen edellyttää ettei erotu millään tavalla. Olemalla tuo oma itsesi omalla persoonallisella tavalla, voit tuottaa mielihyvää ja jännitystä jonkun tietyn miehen sydämeen, hänen joka ei mitään luikkupeppua rinnalleen huolisi. Mut onko sinusta hänen rinnalleen?
      Kun ajattelen et sulla on iso persse ni koetko sen haukkuna vai kehuna...
      mielestäni se ei saisi olla haukku... kosk iso ei tarkoita liian isoa vaan se tarkoittaa et se ei oo keskikokoinen eikä pieni ja muodokas ois kiertelyä, koska pienestäkin käytetään nimitystä pieni ja normaali on normaali, ni miks iso ei saa olla iso.
      Vai oisko sit sanottava et sopiva, mut se ei kuvaa sitä takamuksen erityisominaisuutta. Just sun kohdalla koolla on väliä.
      Pidä pyllystäsi huolta ja ole ylpeä siitä? Se on tärkeä osa sua?

      • peetuasiaa

        ompas syvällinen ja fiksu mies: pylly tärkein osa ihmistä.. Ikäänkuin koko ihminen olisi yhtä isoa pyllyä tarkoitettu vain sitä varten, että sillä miellytetään muutamia. Kyllä on isosti pyllystä mielipiteet! Jos joku mies aloittaisikaan luennon perän ominaisuuksista tai alkais analysoimaan sen miellyttävyysominaisuuksia ja pyllyn korrelaatiota itsetuntoon, minä korreloisin tilanteen antamalla analysoijan jatkaa persjuttujaan aivan keskenään.


      • 25
        peetuasiaa kirjoitti:

        ompas syvällinen ja fiksu mies: pylly tärkein osa ihmistä.. Ikäänkuin koko ihminen olisi yhtä isoa pyllyä tarkoitettu vain sitä varten, että sillä miellytetään muutamia. Kyllä on isosti pyllystä mielipiteet! Jos joku mies aloittaisikaan luennon perän ominaisuuksista tai alkais analysoimaan sen miellyttävyysominaisuuksia ja pyllyn korrelaatiota itsetuntoon, minä korreloisin tilanteen antamalla analysoijan jatkaa persjuttujaan aivan keskenään.

        Aika paljon on joo saanut pelkästä perseestä asiaa. :-)


      • mies miettimässä
        peetuasiaa kirjoitti:

        ompas syvällinen ja fiksu mies: pylly tärkein osa ihmistä.. Ikäänkuin koko ihminen olisi yhtä isoa pyllyä tarkoitettu vain sitä varten, että sillä miellytetään muutamia. Kyllä on isosti pyllystä mielipiteet! Jos joku mies aloittaisikaan luennon perän ominaisuuksista tai alkais analysoimaan sen miellyttävyysominaisuuksia ja pyllyn korrelaatiota itsetuntoon, minä korreloisin tilanteen antamalla analysoijan jatkaa persjuttujaan aivan keskenään.

        Voihan tuo hyvinkin olla kehon merkittävin osanen, koska se kenties kiinttää eniten huomiota. Samahan se jos isot tissit tai kyöpelivuoren neidon nenä. Tai polvitaipeisiin ulottuvat hiukset.
        Jollakin tarinaa voi syntyä siitä kun tilillä on rahaa miljoonia ja joku toinen voi taas kirjoittaa siitä kun rahaa ei ole.
        Joku voi kirjoitella harrastuksistaan pitkästi.
        Eiköhän noita sanoja maailmaan mahdu. Jos täällä on epäkohteliasta kirjoitella takamuksista liian yksityiskohtaisia mielipiteitä ja keskusteluita, ni mikä olisi oikeampi paikka?

        Jos teitä ei kiinosta jonkun naisen takamus, ni eihän tuo mikään iso haitta ole vaikka ette keskusteluun osallistukaan. Voittehan te käydä keskustelua vaikka tuolla osastolla "koti ja rakentaminen"


      • JustParas

        Ota vielä yksi kalja ja mene nukkumaan, kun ei tuon parempaa nyt tule ,,,,,,


    • Takaapäin, kiitos!

      Panisin ;-)

    • takaapäintuuppaaja

      Itse asiassa eilen panin yhtä naista kenellä on vähän saman mallinen peppu. Siis iso pyöreä pylly vaikka on muuten aika hoikka. Tuollainen isompi peppu on takaapäin pannessa äärimmäisen kiihottava. En osaa sanoa miksi mutta on vaan!

    • voihan perse

      Voihan perse

    • rjuhani67

      Ei isossa pepussa mitään pahaa ole. Kuten jo aikaisemmissa viesteissä luki, kokonaisuus ratkaisee. Muodokas iso peppu on aika seksikäs. Toki sen omistajan on oltava sinut itsensä kanssa eikä hävettävä sitä. On helppo kuvitella, että nuorena moisesta on saanut kuulla vaikka mitä. Mikäli siitä on vain päässyt yli, voi se vanhempana olla seikka joka erottaa omistajan muista naisista ja saa miehet kiinnostumaan. Yksittäinen ominaisuus ei kuitenkaan tee naisesta (eikä miehestä) juuri sitä oikeaa kumppania.

    • Isompi kaunihimpi

      Tässä pientä ihannetta:
      http://www.youtube.com/watch?v=7LCjZehpdWM&feature=related

      Hahhah... kamala ääni naisella ja huulet nyt ei kovin mieleeni mutta osaa käyttää vartaloaan. Noita näkee harvakseltaan Suomessakin onneksi. Itse pidän vaaleista tosin ja heillä iso peppu on harvinaisuus (siis kokonaisuudessa, jossa vatsa ei ole iso)


      Peppu voi olla liian iso mutta linkkaamassasi kuvassa ei ole TODELLA iso peppu. Useimmat miehet eivät oikein isoista pepuista perusta mutta on meitäkin, jotka tykkää!

      Harmi vain, että useimmat isoista pepuista tykkäävät suomalaiset miehet ovat meitä kilttejä kundeja. En ole katkera, koska itse olen kyllä pahaa poitsua esittämällä saanut osani.

      Tuo sinun linkkaamasi peppu ei edes ollut mikään iso. Ulkoneva ja erottuva ja riittävä kyllä.

    • Mies jostakin,-

      En tykkää isoista takamuksista, enkä tykkää isosta mahasta. Enkä tykkää paripuolivartalosta. Siinä sulle vastaus.

      Iso peffa tarkoittaa vain ylimääräistä läskiä ja sellulliittiä ja se harvaa kiihottaa.

    • M

      Kikuli voi näyttää pieneltä, kun iso takamus....

    • faktaa ja tuskaa

      Mitä ihmettä? Eikös J-Lon pylly ole monta kertaa valittu maailman seksikkäimmäksi? Jos tuollaisen omistat niin saat olla enemmän kuin tyytyväinen. Toki jos muu kroppa on täynnä ihraa... Mutta jos muuten vartalo on lähellä Jenniferin vastaavaa niin olet todella hot pakkaus.

    • whereismyasstoday

      minuu ihan harmittaa :((( pienenä tyttönä kun murrosikä oli tuloillaan mun kroppa oli kehittynyt niin että takapuoli erottui huomattavasti muusta kropasta, ilmeisesti erotus oli hyvin huomiota herättävä kun siskoni ja luokkani pojat sekä kaverini huomauttivat aina välillä asiasta.
      Elin pitkää siinä ajatuksessa että peppuni on liian iso enkä osannut arvostaa sitä.
      Vartaloni ei siis ollutmissään vaiheessa lihava, minulla oli hyvin pieni maha ja siitäkin jotkut joskus olivat huolissaan (söinkö tarpeeksi siis)

      Nyt olen murros- ja teini-iän ohittanut ja todennäköisesti vartaloni on nyt kehittynyt lopulliseen muotoonsa. Ajattelin vielä joku aika sitten että peppuni on juuri tuollainen jlo tyylinen, mutta sitten poikaystäväni sanookin ettei se hänestä mitenkään erityisen iso ole! Ihan normi peppu..

      Vartaloni on ilmeisesti kasvukehityksen myötä ns. tasapainoittunut kun perse ei olekaan enään se huomiota herättävin osa minussa. En siis edelleenkään ole lihava, pieni maha edelleen, mutta perä ei enään erotu yhtä selvästi kuin silloin lapsena ja tämä harmittaa minua aivan valtavasti :D

      Se mistä en ennen pitänyt itsessäni olisi nykyisin juuri se mitä itseeni haluaisin.
      Nyt minusta tuntuu että muhkea, pyöreä peppu on minusta ehkä seksikkäintä naisessa, yhdistettynä tietty hoikkaan vartaloon.

      Pitää varmaan ruveta trenaamaan ihan urakalla pakaroita niin ehlä se entinen takamus tulisi vielä tuolta piilosta esiin =))

      • Ikionnellinen,.-

        Tätä se ikä teettää. MInun ongelmani oli nuoruudessani (tai luulin niin), että takamukseni on liian pieni kun kuvittelin kaikkien tykkäävän isosta takamuksesta. Nyt aikuisena saa jatkuvasti sekä omalta mieheltäni että muilta positiivisia kommentteja timmistä takamuksesta. Eli se minkä luulin olevan itsessäni ruminta on nyt kääntynytkin toisin päin.

        Peppuni on pyöreä ja timmi luonnostaan ja jos olen oikein ymmärtänyt ei se takamuksen koko ole olennainen vaan muoto ja juuri tuo kiinteys.


    • Hellou hyvää kesää näin aluksi!:). Jos sulla on oikeasti tuon kuvan kaltainen peppu niin saat kaikki huomion osoitukseni ja kehuni sun peppua kohtaan!:), rakastan ja jumaloin juuri tuollaisia peppuja, kyllä silmä lepää;). Peppu on pop forever:). Muuten.. Tässä mun numero jos tahdot vaikka joskus tavata?.. Nro:0404759043. PS. Olen muuten ihan asiallinen symppis heppu kymenlaaksosta, enkä ole mikään häirikkö. T:miksu32v.

    • <3

      Kyllä naisessa täytyy olla rintaa, reittä ja pe*settä.

    • urma

      Sinulla on ihanan seksikäs perse

    • 1+11

      Voiko se olla liian iso? Ehkä silloin jos tuoli kulkee mukana kun siitä nousee.
      Mutta ihanteet muuttuvat, jo vuosia on suurempi per$e ollut maailmalla muotia. Se vaan että yleensä latinaper$e on lihaisa eikä niinkään läskinen/sellulliittinen, ja samassa paketissa kulkee kapea vyötärö.

    • 038rhi

      Jos olet koko vartalosi on niin kuin tuon kuvalinkin nainen, niin WAU!
      Mutta jos on pömppömaha, paksut reidet, tuo peppu, niin sit ei wau...

    • taitoluistelijat

      Itse pidän parhaimpana peppuna pientä tyyliin taitoluistelijoiden peput. Heillä on muutenkin todella nätit sirot kropat.

      • -----------------

        Samaa mieltä ap:n kuva oli hirveä.


    • peräröörireiska

      Aikuisella ihmisellä ei ole peppua. Vauvoilla on. Aikuisella on perse. Lopettakaa se lässyttäminen.

    • Naisella Pitää ollka iso peppu.. mulla vaan pienipeppuinen 22v, mutta tiukka

      • hot mama

        Kuule nm Micco66...Sun pitää vaihtaa naista..liian nuorikin sun ikäiselle papalle,,


    • katson perääsi:D

      J-L on pepussa implantit..Makuja on monia..

    • pena33

      Pitkät hiukset,ruskeat silmät,isot rinnat ja iso peppu!Siinä on unelma-nainen!

    • 15145146416115156

      Jos kyseinen peppu on ns. lihaisa ja muuten vartalotyypiltään tiimalasi niin aika hyvä yhdistelmä.

    • Peter Pano

      Iso perse on hyvä! Muodokas perse on hyvä! Treenattu perse on hyvä! Minä tykkään kaikista naisten pepuista

    • 45yh54gwhert5
      • hymmzz

        Aikuise ihmise pjrse, mutta kuin jalkapallo. Hankala ja
        pikkisen yliampuvakin on.


      • hemasee

        Ai pikkuse, tuo on jo todella rutkasti ylitseampaiseva,


    • lifemocker

      ... yöks

    • No jos muutenkin näyttää Sofia Vergaralta, niin kelpaa kyllä.

    • Peräpään muoto on tärkeämpää kuin koko. Lattanat ei ole esteettisesti näyttäviä, vaikka varmasti ajaa asiansa :)

    • tissimies1

      Naisella pitää olla peppua, mun naisella valiutettavasti pieni. Kai niistäkin jotkut tykkää?

    • Älä välitä bootysisko siitä mitä nää jotkut sanoo ;) Pitäähän sitä nyt olla jotain mitä keikuttaa kun muuten on pieni niin onneks on edes pylly ja tissit ;)

    • koomakissa

      suominaisten isot ja "muodokkaat" perseet on muhkuraisia selluliittipesäkkeitä. Todella harvalla isopyllyisellä naisella on kiinteä, pyöreä ja pysty perä. Jotkut isoahterit, jotka on tungettu farkkuihin saattavat näyttää ihan kivalta, mutta ei niin kivalta, kun housut riisutaan. Kun tiukat farkut otetaan pois, niin koko perävärkki tipahtaa noin 10cm ja on pelkkää tutajavaa sellua. Suuri perse on kantajalleen kamala taakka, jota yritetään lievittää jollain muodokkuus ym. puheilla.

      • -----

        Samaa mieltä.


    • Ei isossa vikaa

      Tuo kuvan peppu on aivan uskomattoman hyvännäköinen pakkaus. Mutta kyllä se muutenkin saisi olla sellainen vähän isompi ja mielellään jotenkin pyöreä.

    • booty1
      • ----------

        Nyt oikeesti jotain rajaa näihin.


      • lifemocker
        ---------- kirjoitti:

        Nyt oikeesti jotain rajaa näihin.

        ei siinä ole mitään seksikästä että perse on leveempi kun sun hartiat


      • 20+19

        Tuollaista perää ei treenaamalla saa, vaan se on geneettinen ominaisuus: http://en.wikipedia.org/wiki/Steatopygia

        Eikä muuten mitenkään viehättävä ominaisuus ainakaan useimpien valkoisten miesten mielestä.


    • locaa1

      Hahah miten miehet panee teitä takaapäin, pitää olla aikamoinen metrimuna et sinne pääsee. Pieni ja pyöreä on se juttu ;)

      • 45uytfghy6uuyy

        Itellään on ainakin riittänyt asennosta kuin asennosta vaikka himpun vajaa metrinen onkin.


    • muge2

      Kauneus on katsojan silmissä! Niinhän se menee... Toiset tykkää muhkummasta.. Että ei nyt pidä heti tyrmätä jos joku ny vaa sattuu diggaa et on mistä ottaa kiinni :D

    • pohjoisen bongari

      täydellinen peppu on juuri sellainen iso, pyöreä mutta silti kiinteä ja "sydämen" muotoinen. silleen että lantio on selvästi leveämpi kuin vyötärö... nam..

      • En jaksa enää

        Miksi mies valehtelet mulle, miksi petätä mua?


    • isoa herkkua

      Katsokaa SSBBW:n kuvia, niin näette jotain suurta ja nai...öh eiku nautinnollista.

    • massamasa 1

      todella upeeta, kun on naisella kaunis muodokas perä !

    • isot pyllyt on pop
    • Hetero Sika

      Rakastan isoja ja kiinteitä peppuja, vaikkei Andressa Soaresin kaltaiset jättipeput ole lemppareita. Ovat tietenkin näyttäviä, muttei suosikkeja.

      Rakastan NUOREN Kim Kardashianin ja J-Lon peppuja, muttei kummankaan, tai varsinkaan Jenniferin peppu ole TODELLA ISO.

    • Miekkonen täältä

      Tykkään mielettömästi isosta pepusta naisella.
      Oikeastaan mitä isompi sen parempi.
      Myös vankat reidet yhdistettynä isoon irtonaiseen peppuun on nam nam.

    • hhxxhh
      • Pepopso

        Hyvännäköisiä! Aloituksen naiskuva oli mun mieleen hieman liian laiha, mutta nämä ovat on selvästi sopivia.


    • Nammeli-nam!?
    • ei selluliitille!

      Hirveet läskireidet!
      YYYYYÄÄÄKKK!!!!

    • ei mulla muuta

      Vastaus yhdellä sanalla: YÖK!

      • KtKt

        Jos tarkoitat aloittajan linkkiä, olet joko kade nainen tai sitten homo... :D


    • IsoErska

      Itse kyllä pidän isoista pyllyistä, mitä isompi sitä parempi. Tietenkin kohtuus kaikessa jos kokonaisuus on yhtä läskiä niin sitten ei kiitos....

      Mut iso pyllyt ovat POP... ;)

    • Janis Petke

      Aivan ihana perä sanoisin

    • KtKt

      Tuohan on just hyvä peppu! Ole ylpeä tuosta, me miehet tykätään. ;) Olisi outo mies, jos ei tykkäisi...

      • TkTkTkTik

        No sitten meitä outoja miehiä on ilmeisesti paljon....suurin osa väittäisin samoin argumentein kuin sinä olettelet


      • KtKt

        Aika harva (hetero)mies tykkää lattaperistä. Yleensä tuttavan,i jotka ovat joko naisia tai homoja, kommentoivat tyyliin "liian iso". Miespuoliset kaverit, jotka ovat heteroja, tykkäävät yleensä muodokkaammasta.


    • myötöväliö

      Itselläni on muodokas takamus ja kiinteä. Täytän kotelomekkoni sopivasti rintojen ja takamusken kohdalta. Olen normaalipainoinen ja pitkä.Muodokas.Miehet jotenkin "sekoaa" lähelläni :)

    • NimimerkkiKokemustaOn
    • PhattyILikeToMarry

      Ei voi olla liian iso, just paras on iso pyöree peppu, haluun halailla sun peppuu ;)
      Baby you got a phatty, the type I like to marry

    • jaaaaaaaaaaaaaaaa

      Yhteen hitsautuneet reidet ja vatsamakkaroista roikkuva "hame" pepun päällä ei oikein innosta.

    • ikujyhtgrf

      Tuo on aivan ihana !

    • Oka55
      • Tämä on vielä parempi, kuin aloittajan esittämä kuva, olisipa jossain tuollainen ja halukas, varattukin kävisi, jos ei kerro muille ja iän ei väliä, kunhan 20-55v väliltä ja 155-175cm


    • Namnan53

      Musta sai olla vaikka isompikin peppu ja tää oka55 oikein nuoltavaksi perä namnam

    • tyyliin

      Voiko peppu olla mielestänne liian iso?
      Ei yleensä, mutta iso peppu voi olla ruma tai upea ja kaikkea siltä väliltä. Usein pepun upeus tulee kapeasta vyötäröstä (Nasima Razmyar)

    • mitä.häh

      Onko Lopezilla muka iso peppu?

    • JustParas

      Hei KaunisIhanuus

      Tuollainen Peppu on just paras ja kaikkein Haluttavin Miesten mielestä !!!!!!!!!!!
      Sillä KaunisJuuriOikeallaTavalla runsas Peppu iskee miesten geeniperimäntajuntaan ja Juuri tuolainenPeppu on Paras suvunjatkamiseen ja sen perusteella Miehet valitsee IhaniaRunsaitaKauniitaSuloisiaPeppuja ja tietenkin ne Naiset, joila sellainen ON !!!!!!!!!!!!!!!!

      • rasvaaaa

        Ei se pepun runsas rasvamäärä vaikuta lapseen. Yhtähyvin pienempi peppuinen tekee paljon terveitä lapsia. Päinvastoin jos pepun iso koko johtuu rasvamäärästä voi seurauksena olla niin äidille kuin lapsllekin jossain vaiheessa elintasosairauksia. Ja miehille tiedoksi ei se lapsi kehity äidin raskauden aikaan pakaroissa vaan kohdussa joka on ihan eri aluetta kuin pakarat. Samoin raskauden aikana kohdussa oleva lapsi ei saa ravintoaan äidin pakaroista vaan napanyörää pitkin sitä mitä äiti syö. Toki naisen iso rasvainen peppu on makuasia joilleki miehille, mutta raskaaksi tulemiseen tai lapsen kehitykseen sillä ei juuri ole vaikutusta.


    • Jos joku moittii niin minä haluaisin tavata sinulaista, koska pidän isoista ja saisit huomiota minulta !

    • daeisi

      Kovasti sitä kehutaan omaa emäntää mutta sitte kun näkee kehujan kaljamahan ja emännän tuulipuku perseen ja riippurinnat niin joopa joo,moni näyttää näkevän unta ja kehuvan mitä lie...

    • 15vfudispoika

      Siis ai että sellane isoperseinen tyttö joka käyttää addun verkkareita ja sellast tiukkaa narupaitaa mis o rintoje kohal sellane naru 😍😍

      • Anonyymi

        uuuu tää on hyvä😋 harmiku kukaan tyttö ei käytä nykyää enää addun verkkareit


    • Kokkelin_Kivettäjä

      Pepun kauneus lähtee viime kädessä vyötärön ja pepun välisestä mittasuhteesta. MINKÄÄNLAINEN peppu ei näytä hyvältä, jos vyötärö on paksu.

    • sriku

      kiva se on.

    • Miesssssssss

      Siis...täydellinen.Olet onnekas,luoja on tehnyt taideteoksen ;-) ("rysäperse").
      Iso peppu ,kunhan siinä on muodot kohdillaan,on aivan parasta.

    • iso peppu on ihana ja mitä isompi niin aina parempi

    • exthyi

      Miehellä iso peffa, mitenkä viehättävää

    • Vierastelija

      Hyvin harvassa ovat liian isot peput. Tuosta vielä jonkinverran muhkeampi peppu miellyttää minua.

    • Ihan hyvä ja pidän leveälanteisista naisista, kun vain jossain olisi nätti,varattukin, niin mieli tekisi. Eipä ole 20-55v kunnon rotunaista ilmestynyt, saa olla 155-175 cm ja xl kokoa

      • Vieläkin etsin leveälanteista kurvitarta, pari kolme on vastannut, mutta ne olikin maksulisia naisia, joten en maksanut. Monta ihanaa kurvitarta olen nähnyt, mutta lähes kaikki on varmaan varattuja, kun ei suostuneet treffeille illalla tai viikonloppuina? Ehkä täytyy minun suostua päiväkahville varattujen kanssa, niin niitä halukkaita taitaa olla enemmän, mutta häipyy, kun kello tulee 16.00 . En tiedä, osaavatko suomi24 naiset vastata sähköpostiini, mutta viestejä voi lähettää kurvittaret nimimerkillenikin. Siis en halua maksullista seuraa, vaan himosta ja halusta.


    • Anonyymi

      Sutjakan näköinen on paras, tietty jos runsasmuotoinen osaa pukeutua oikein niin mikäs siinä... mut sutjakalle käy vaatteet päälle, ei tarvi miettiä kummemmin...

      • Anonyymi

        Nehän ei pane jotka valkkaa,itte olen tökänny sisälle oli perse tai reidet millaset tahtoo,pillu se on lihavallakin ja kyllä sinne lastit menee


    • Anonyymi

      Eipä tuosta iloa ole ollut joten ......hyppää kuurakettiin

    • Anonyymi

      Hahahah j-lo?? Jos jenniferin peppu on mielestäsi iso niin huhheijaa oot sokea. Kiitos päivän nauruista :D

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe