Sain yhteydenoton tuikituntemattomalta mieheltä, tekstailtiin, soiteltiin, tavattiin ja rakastuin.... Mies on naimisissa ja ei ole eroamassa, vaikka suhde vaimoon on mitä on. Teen omia periaatteitani vastaan sekaantumalla naimisissa olevaan mieheen, mutta nyt täsät irti pääseminen on vaikeeta... Oon tyhmä kun olen tälläsessä suhteessa, mutta kun kaikki natsaa miehen kanssa, eikä se tarkoita pelkkää sexiä... Juttelemme kaikenmaailman asioista, kipeistäkin, nautimme toistemme seurasta, tykkäämme kaikesta yhdessä tekemisestä jne. .. Mutta hän ei oo mun oma ja sitä haluaisin...
miksi mies jota, rakastan, on toisen oma.....
4
156
Vastaukset
Pääasia ettette omalla tyhmyydellänne loukkaa miehen vaimoa.
- reter7i6ty
No mitäs ajat tällä kirjoituksellasi takaa..? Haluat miehen "omaksesi", mutta mies ei halua erota - asia on harvinaisen selvä: menette hänen tavallaan tai ette mene ollenkaan.
Kun mies on selkeästi tuonut kantansa julki, älä haaveilekaan, että jokin ihme tapahtuu ja mies eroaa. Äläkä etenkään haaveile käräyttäväsi miehen tämän vaimolle ja sitten mies "tipahtaa syliisi". Niin ei käy, ei. Käräyttämisellä osoitat miehelle olevasi epäluotettava eikä siitä seuraa kuin entistä suurempia suruja.
Maailmassa sattuu ja tapahtuu. Olen itsekin perheellisen miehen salaisuus ; mies on heti alkuunsa sanonut, ettei ole eroamassa lastensa äidistä, koska haluaa pysyä lastensa joka päiväisessä elämässä eikä kotona ole muutenkaan mitenkään äärimmäisen kurjaa. Tämän olen tehnyt itselleni selväksi eli että muu kuin nykyinen tilanne ei ole vaihtoehto.
Tulevaisuudesta ei voi tietää... Tilanne voi muuttua tai sitten ei. En rakenna mitään sen varaan, että muuttuisi - vaan minulla on oma elämäni, joka menee eteenpäin tasaisen mukavasti. Jos jotain on tapahtuakseen, se on miehen asia. - feeeeeeeeeeeea
Tosi surullista lukea näitä tekstejä. Miten itsekkäitä ihmmiset ovat. Kukaan ei välitä näistä vaimoista, heidän tunteistaan, ajatellaan vaan omaa napaa, puhumatta lapsista.
Tällänen tämä maailma on. Turha sitä muita syyttää, kun saatte lutkan ja perheenrikkojan maineen. - Piste.....
..siksi, ettei hän rakasta sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928