Pullien ja kakkujen mussutus

siistijä389

Ihmeellistä touhua kun nuoret naiset ja vähän vanhemmatkin lihottavat itsensä tökerön näköisiksi tankeiksi. Milloin on kahvihuoneessa pullia, milloin kakkua tai torttua ja milloin suklaakonvehteja pöytä notkuen. Uskomatonta makean mässytystä, no kyllä ovatkin sitten käytävän naiset tuhdissa kunnossa.

Ei täällä ennen tällaista määrää syöty makeaa mutta nyt ovat uudet ajat, voi herranjestas sentään, eikö tuollainen käy jo terveyden päälle.

6

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksksjsjss

Hanki elämä tjsp.

• Nim-mi-merk-ki....

Jos niitä on siellä pöydässä silloin kun menet siivoamaan, niin silloinhan niitä ei ole syöty. Ehkä ne ennen syötiin eikä siksi jääneet sinne pöytään?

• siinä se selitys

Onko sinun käsketty siivota pullalautasetkin? Ilmankos siivoojat on niin lihavia.

• hyökkäystankit?

ymmärrän hyvin siivoojaa! meillä on työpaikalla samanlainen meno, aina jotain lihottavaa koko kahvihuoneen pöydällä. nuo akat, jotka käyvät siellä kahveella, mussuttavat sitten näitä herkkuja kahvitauolla, ja ovat kyllä todella tukevassa kunnossa. kamalia katsella, oikeita tankkeja. akateemisia tankkeja.

• hoikkis.

Duunissa vanhemmat naiset on hoikkia, mutta auta armias näitä nuoria plösöjä tyttöjä, ahterit on kuin ladon ovet ja jalat kuin norsun sellaiset ja suklaata mussutetaan kaiket päivät ja tarjoillaan muillekin....ihan hirveetä kateltavaa.

• Totta on

Mun ex-työpaikalla oli keksejä, työnantajan puolesta. yksi nainen koko valitti, että niitä menee niin paljon kun pojat syövät , tosiasiassa miesväki ei hirveän persoa ollut, vaan tämä nainen itse söi pari pakettia viikossa, kun poikaporukka varmaan keskenäänkään ei saanut sitä yhtäkään pakettia menemään. Muutama ei syönyt ollenkaan keksejä.

Itse kyllä syön ihan hyvällä omalla tunnolla pullaa joskus, mutta eipä se minun liikuntamäärillä silloin tällöin syötynä näy missään. Päinvastoin tahtoo olla vaikeeta saada kaikki kalorit täyteen, mitä pitäisi ja siksi tulee joskus tietoisesti otettua suklaata, että ei jää vajaaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe