Hei,
teen Kauneuteen ja Terveyteen juttua laihduttaneista, jotka ovat laihtuneet pysyvästi. Pysyvällä tarkoitetaan tässä yhteydessä, että on pitänyt pudotetut kilot (ainakin 10-15 kg) poissa vähintään kaksi vuotta. Jutun idea on tarkastella onnistumiseen johtaneita tekijöitä.
Jos olet 20-60 -vuotias nainen, sovit yllä olevaan kuvaukseen ja haluat kertoa painonhallinnastasi nimelläsi, otathan yhteyttä tea ät tekstiputiikki.fi.
Pysyvästi laihtuneita?
3
129
Vastaukset
- Vanha Jojo
Kaksi vuotta kuulostaa aika lyhyeltä ajalta, koska suuren kilomäärän pudottamiseenkin menee enemmän. Minusta pysyvyyden raja on vähintään viisi vuotta.
Toivottavasti lähdet jutussasi terveeltä pohjalta etkä keskity niihin, jotka ovat pudottaneet normaalipainosta alipainon puolelle. Ainakin näiden keskustelupalstojen perusteella on paljon nuoria tyttöjä ja naisia, joiden tavoite on alipaino tai alipainon ja normaalipainon rajamaille pääseminen.
Minä en juttuusi kelpaa, koska olen aina lihonut laihduttamani kilot takaisin. Olen parempi neuvomaan muita kuin itse laihduttamaan. - Tea M.
Jos kriteerini olisi viisi vuotta kilot poissa, haastateltavien löytäminen olisi vielä moninkerroin vaikeampaa kuin se on nyt. ;)
- veganism
Tärkeintähän painon pitämisessä halutussa määrässä on se ruokavalio, ei niinkään liikunta. Jos laihduttaa liikunnalla pelkästään ja paino pysyy pelkästään liikunnalla poissa, tulee jossakin vaiheessa eteen seinä. Harvoin kukaan jaksaa montaa vuotta putkeen harrastaa, koska joskus tapahtuu jotain, mikä johtaa siihen ettei jaksa/huvita/kerkeä harrastamaan. Silloin ne kilot tulevat takaisin.
Parasta on siis löytää ruokavalio, jonka avulla pysyy halutussa painossa ilman, että tarvitsee harrastaa liikuntaa päivittäin tai saatikka edes viikottain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau576816Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414785- 752577
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411969- 181688
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81502- 301497
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151319- 241234
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671127