Kävelin eilen ystävättäreni kanssa kotiin mieheni ystävältä ja matkaamme lyöttäytyi teinivuosien takainen "exäni" emme seurustelleet virallisesti koskaan, juttua kyllä oli. Kerroin aamulla miehelleni siitä ja että pääsin exäni pyörän takaritsillä ystävättäreni kotoa oman kotini lähellä olevalle vanhainkodille ( matkaa alle kilometri)
Nyt poikaystäväni väittää ettei tuollainen yhteensattuma ole mahdollista ja että olen pettänyt häntä kun olen ennenkin pettänyt
En todellakaan ole ikinä pettänyt miestäni, ei ole edes tullut mieleen. Hän itse on ollut kahdella exällään yötä humalassa suhteemmee aikana ja yksi kaverini on ollut humalassa hänen luonaan yötä ja silti luotan hänen, mutta nyt kun kävelin entisen säätöni kanssa samaa matkaa niin olen pettäjä.
Olen täysin neuvoton tämän asian suhteen kun mies ei usko etten ole pettänyt.
Mies epäilee että olen pettänyt
4
182
Vastaukset
- 20
Asia on niin tunnepitoinen että tuossa ei valitettavasti järkipuhe tai toimet tepsi.
Myrkky on jo kylvetty ukkosi mieleen ja siellä se pysyy ja muhii, luolamiehen reviirillä on toinen koiras, asiaan tullaan palaamaan aina säännöllisin välein.
Melkoisia tragedioita on tuollaisen, monen mielestä mitättömän asian tiimoilta nähty.
Good luck - Pehmeä kovis
Yeap, noin se yleensä menee. Itse olin epäilyksen alainen turhan takia ehkä noin parikymmentä vuotta, jonka jälkeen päätin, että maksuksi siitä pitää myös toimia, jotta mieähen ei ole tarvinnut turhan takia koko elämäänsä epäillä. Sitä saa, mitä tilaa.
Taisin jossain vaiheessa olla "särkynyt" myös, mutta onneksi liima on keksitty. - ota ero
ala väittämään kans et se on pettänyt sua
- 6 + 18
Hyökkäys on paras puolustus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808