Kysyn tätä naisilta ja miehiltä; sekä siltä osapuolelta, joka on varattu, että mahdolliselta sinkkuosapuolelta.
Mitkä seikat pitävät kiinni rinnakkaissuhteessa? Miksi et halua lähteä? Miksi et halua erota puolisostasi, tai et pysty? Miksi sinkkuna et pysty irrottamaan vaikka toisen osapuolen eroaminen on epävarmaa?
Mikä saa pysymään rinnakkaissuhteessa?
1
139
Vastaukset
- joskus näinkin
Itse olen sinkku, rinnakkaissuhteessa tulee kuusi vuotta täyteen. Pysyn suhteessa koska se antaa minulle niin paljon. Ensimmäinen ihminen jonka kanssa tulen todella toimeen ja voin olla täysin oma itseni.
En irrouttaudu , koska en halua. En ole koskaan aiemmin ollut tälläisessa suhteessa mutta tämä sopii minulle täydellisesti. En halua toisen osapuolen eroavan sillä tiedän etten minäkään halua hänen kanssaan naimisiin tai edes yhteen asumaan. Ja hän taas on ihminen jonka täytyy saada asua yhdessä jonkun kanssa ja vielä mieluummin naimisissakin olla. Ei ehkä kykene olemaan yksikseen.
Itse en ole koskaan ollut naimisissa eikä tarvetta ole siihen. Pidän omillani olemisesta ja asumisesta. En edes etsinyt seuraa itselleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764568Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1523546Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381014- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27862