musiikin kuuntelu lenkillä?

sani

Eli haluaisin kuunnella musiikkia käydessäni lenkillä. Juoksen, hölkkään ja kävelen vaihtelevasti ja olisi kiva saada vähän lisävauhtia askeeleeseen korvissa soivan musiikin avulla. Omistan kannettevan CD/Mp3-soittimen, mutta en tiedä, miten kiinnittäisin kyseisen laitteen itseeni niin, että se ei pääsisi tärisemään kovasti ja pysyisi tukevasti paikoillaan. Eli olisiko kenelläkään ideoita? Tuhannesti kiitoksia, jos joku viitsii vastata!

9

1308

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CD hyppii MD ei.

Parempi, jos hankit MD soittimen. Toimii kyseisessä käytössä paljon paremmin kuin CD ja on myös pienempi.

• Korsto

Älä muuten sitten kovin KOVALLA kuuntele, nimittäin kuulovaurioiden mahdollisuus kasvaa melkolailla, kun rasituksessa kuunnellaan kovaa musiikkia. Kuulostaa hassulta, mutta onpi tutkittu juttu.

• juha

laita soitin reppuun kääri soitin
        villohin ja pumpulin sisään ettei tärise.
        kokeile reppu viritystä.
        laita paljon vanua soittimen umpärille
        tai tee erityinen pehmeä pussi ja pane
        se reppuun.

• md lähes unohdettu laite

Creativellahan on yksi kätevä mp3-soitin nimeltänsä Nuvo (en sano etteikö muita vcaihtoehtoja olisi). Näissä on se ominaisuus että ovat pieniä ja eivät välitä tärinästä vaan toistuu hyvin.

• sani

...paljon vinkeistä! Voisin tietysti hankkia Md-soittimen,mutta ne on varmaan mun budjetille vähän turhan hintavia...vai millä hinnallla sais sellasen perusmallin? Kokeilen varmaankin tuota reppuhommelia tai sitten ostan pienen vyölaukun ja sullon soittimen sinne ja pistän vaikka talouspaperia tiiviisti soittimen ympärille, ettei se pääse pahemmin pomppimaan.

• Zosu
        sani kirjoitti:

...paljon vinkeistä! Voisin tietysti hankkia Md-soittimen,mutta ne on varmaan mun budjetille vähän turhan hintavia...vai millä hinnallla sais sellasen perusmallin? Kokeilen varmaankin tuota reppuhommelia tai sitten ostan pienen vyölaukun ja sullon soittimen sinne ja pistän vaikka talouspaperia tiiviisti soittimen ympärille, ettei se pääse pahemmin pomppimaan.

soittimet ovat kyllä melkoisen hintavia, mutta varmaan alle 100 €:kin nykyään saa. Suosittelisin kyllä melkein mp3-soitinta, koska siinä ei tarvitse edes sählätä ylimääräisten levyviritysten kanssa, koska musiikki ladataan suoraan tietokoneelta soittimelle. CD:llä on kyllä tapana aina täristä jonkun verran, mutta olen kyllä aikoinaan pärjännyt cd-soittimen kanssa pitämällä sitä ihan kädessä lenkillä. Jos ei ole kauhean töksöttävä juoksutyyli selviää aika vähillä pompahduksilla.

• meikkä

Itse käytän kännykkäni radiota, toimii loistavasti lenkillä eikä hypi. Tosin musiikkivalikoima rajittuu radioiden tarjontaan, mutta itse tykkään ainakin!! =)

• miäs

.. tai paremmin sujauta se perskannikoittes väliin, kun sulla todnäk on perse kuin lehmällä, johon mahtuu vaikka vanhanaikainen LP levysoitin

• nainen

Elämä ja koita saada se kuntoon. Tule sitten vasta aukomaan sitä rumaa summuas!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4236
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3476
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3292
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3199
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3142
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2770
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      61
      2721
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2539
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2384
    Aihe