Kysyntä ja tarjonta..

~deittaaja~

Uudellamaalla on oikeasti huutava pula miehistä, jotka täyttävät seuraavat kriteerit:

- Ikä: 30-38
- Pituus: 170-200 cm
- Paino: 70-100 kg
- Ruumiinrakenne: Hoikka, normaali, urheilullinen
- Lapset: Ei lapsia
- Haluan lapsia: Kyllä, Ehkä
- Siviilisääty: Sinkku, eronnut
- Koulutus: Ammattikorkeakoulu, Yliopisto-/korkeakouluopintoja, Maisterin tutkinto
- Työssäkäynti: Kokopäivätyössä

missä olette miehet?

28

567

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liian helpot

Aika moni palstan ATM:kin täyttää nämä kriteerit.

Mitä muuta pitää olla, jotta oikeasti kelpaa?

• Kai muitakin

ansioita tulisi olla kuin atm:n mielenlaatu ja viehtymys laasas -teorioihin.... ;)

• sdryqa
      • 2moralismi

Veikkaan, että tuo nainen haukkuu pedofiileiksi tai homoksi me miehet jotka vaadimme alle 50kg painoa naisilta.

• työtönATM30-38v

Täytän kyllä vaatimukset, mutta olen työtön ATM.

Uudellamaalla on myös huutava pula naisista, jotka täyttävät seuraavat kriteerit:
      - 16-25v
      - hyvännäköinen
      - neitsyt

• 000xxx

Kyllä meitä saatavilla on, riippuu vaan siitä onko etsijä mies vain nainen ?

• miehenkuvotus

Tunnen pari tuollaista miestä, itse en täytä kriteereitä - vielä. Yhtään nuihin kriteereihin lukeutuvaa naista en tunne. Minulla on kyllä ystävinä useita naisia, mutta kaikki seurustelevat.

Molemmat, jotka tunnen ovat kanavoineet energiansa työntekemiseen ja harrastamiseen kun ovat huomanneet etteivät kelpaa naisille. Kumpikaan ei enään käy ravintoloissa, vaan yleensä vietetään saunailtoja kaveriporukalla - edullisempaa ja pystyy keskustelemaan paremmin. Illat ja viikonloput täyttää työnteko ja harrastukset.

Itse en sovi nuihin kriteereihin, koska olen vielä hieman alle 30, opintojen loppuvaiheessa (kokopäivä työssä jo kylläkin) ja painan 105 kiloa eli olen ylipainoinen. Tarkoituksenani on olla loppuvuodesta normaalipainossa.

En usko itsekkään alkavani seurustelemaan elämäni aikana, olen huomannut olevani kelvoton ja opetellut elämään yksin. Kyllähän aina välillä läheisyyden kaipuu iskee, mutta siitä pääsee yli.

• Suuri pula on naisista jotka eivät vierasta tämmöstä amista :)

• Ei voi mitään

Liian monta kriteeriä. Esim. minä olen yli-ikäinen (43) enkä halua lapsia. Jollain muulla jää jostain muusta kohdasta kiinni.

• Make porvoo

Oon 31v. Riittääkö?

• "- Koulutus: Ammattikorkeakoulu, Yliopisto-/korkeakouluopintoja, Maisterin tutkinto"

Riittääkö alimman korkea-asteen tutkinto.

• No voi rähmä. En voi itseäni ihan ruumiinrakenteeltani normaaliksikaan sanoa, mutta pituus- ja painorajojen sisään mahdun. Harmi, että olen vielä jonkin aikaa 29-vuotias, niin ei sitten varmaan kelpaa. Ehkä ehdin laihduttaa ennen 30-vuotispäiviä, niin voisin pienellä kaunistelulla tituleerata itseäni normaaliruumiinrakenteiseksi.

• Shole

Satularuusuista on nykyään myös pulaa!

• I KNOW THIS

Tunnen ja tiedän yhtä lailla ap:n kokemuksen. Samaan olen törmännyt.
      Vinkkinä - pistä ikäraja alkamaan kakkosella, niin on enemmän tarjokkaita. Iän suhteen kannattaa turhat ennakkoluulot karistaa, sillä oikeesti nuoremmassa sukupolvessa on yhtä lailla tosi fiksuja tyyppejä. Fiksu on aina fiksu. Iällä on vähiten merkitystä, jos muut kriteerit täsmäävät. Elämäntilanne on ainakin silloin sama ja kenties arvomaailma, jossa elää - esim. arvostaa työntekoa, itsensä kehittämistä, yritteliäisyyttä eikä nuoremmilla välttämättä ole vielä kertynyt katkeria pettymyksiä ihmissuhteissa mitä taas jo monella yli kolmikymppisellä on. Tosin nuoremmat harvemmin deittisivustoilla osoittavat mielenkiintoaan, mutta esim. baareista heitä saattaa löytyä. Mäkään en reilusti nuorempia osannut aiemmin ajatellakaan, mutta olen päässyt askaroimaan tämän dilemman kanssa, enkä pistä yhtään pahitteeksi. Kun monet miehet laittavat tiukkoja ulkonäkövaatimuksia naisille ja kuuluttavat itsekurin perään, kysyn miksei moni mies jaksa opiskella peruskoulua tai ammattikoulua pitemmälle, eihän sekään ole kuin itsekuria. Tai tyytyvät siihen, että sosiaalituilla ja työttömyyskorvauksilla saa kelvollisen elämän, niin itselle kuin elatusvelvollisilleen.

Yli kolmikymppisenä hyvin kouluttautuneena ja työelämässä hyvin pärjänneenä naisena huomaa, että kysyntä ja tarjonta entistä vähemmän vastaavat toisiaan, mitä vuosia karttuu. Ainakin deittisivustoilla tuntuu todella turhauttavalta pyöriä. Ne jotka osoittavat kiinnostustaan, eroavat kuin yö ja päivä, mitä taas itse haeskelee. Ymmärrän että itse olisin varmasti tosi helmi vanhemmalle eronnelleelle lapsia omaavalle työttömälle tai duunarille, mutta harmiksi on todettava, että arvomaailman erilaisuus tulee jo vastaan useimmiten aloitusviestissä. Jos ei ole kiinnostusta itsensä kehittämiseen ja omaa päämäärätietoista ja suunnitelmallista asennetta, niin miten semmoista asennetta voi tulla parisuhteeseenkaan.

Mutta varmaan helmiäkin on vielä liikkeellä, ettei kirvestä ihka kannata kaivoon heittää. Heti tulee mieleen ainakin pari tapausta, mutta he tuskin deittisivustoilla viihtyvät - kuntosalilta, työpaikalta, työmatkalta, lenkkipolulta, harrastuksesta tai kaupasta tarvis bongata.

Ja loppupeleissä rakkausasiat ovat meitä suurempien voimien hallussa, joten relaus ja rauhoittuminen asian suhteen on kaikkein parasta mitä voi tehdä. Rakkaus on ihme, joka sit tulee ja osoittaa voimansa, kun sitä todella vähiten odottaa, huomaa ja tajuaa. Niin kliseeltä kun se saattaa kuulostaa - joten don´t worry! Ja sit se onkin just semmoinen ihana ihminen, joka sopii just sulle, jonka kanssa täydennätte toisianne sopivalla tavalla. Uskon, että korkeampien voimien tarvii vaan koetella tarpeeksi paljon, niin johan alkaa jossain vaiheessa taivaskin antamaan periksi:) Tsemppiä meille molemmille!:)

• mbjesq

Miksi vitkastelit kolmekymppiseksi asti sen miehen hankkimisien kanssa?
        Ai niin, koska rakkausasiat ovat mielestäsi suurempien voimien hallussa ja siksi et jaksa tehdä itse mitään miehen löytämisen eteen. Tuolla asenteella olet sinkku todennäköisesti hautaan saakka.

• minä vain

Loistavaa tekstiä - paitsi että miinustaisin tuon suurempien voimien puolesta jutun. Etsimällä ei pidä etsiä vaikka voikin hakeutua paikkoihin missä mahdollisesti saattaisi tavata jonkun. Ja sanoisin että pitää tuntea itsensä tarpeeksi hyvin tietääkseen mitä hakee(hyvät puolet ja heikkoudet). Ja psykologiaa, eli arvioida toista ihmistä ja ajatella asioita tämänkin kannalta - tai jotain sinne päin. En ole tarpeeksi älykkö pukeakseni sanoiksi, ehkä ;)
        Mutta sanoisin että tunteiden ja älykkyyden yhteistyötä :P

• Täällä olemme

- Ikä: 35
      - Pituus: 180 cm
      - Paino: 75 kg
      - Ruumiinrakenne: normaali
      - Haluan lapsia: Ehkä
      - Siviilisääty: Sinkku
      - Koulutus: Maisterin tutkinto

Miten tämä huutava pula ilmenee käytännössä?

• Kahvitunnin kesto?

Itse vastaan noita aloittajan "vaatimuksia" täydellisesti, mutta en ole nettideittejä harrastanut enää vuosiin, sillä ne eivät toimineet kohdallani kovinkaan hyvin vaikka treffeille muutaman kerran niiden avulla pääsinkin. Kohtaamani naiset eivät joko olleet kiinnostuneita minusta tai sitten he eivät olleet lähellekään sitä mitä itse etsin (suunnilleen samat ominaisuudet kuin aloittajankin viestissä).

Nykyään olen melko passivoitunut deittailun suhteen. Käyn töissä ja harrastuksissa melko paljon ja minulla on kyllä ihan tyydyttävä sosiaalinenkin elämä, mutten vain tapaa kuin todella harvoin tutustumisen arvoisia naisia. Ja ei, ne minun kriteerini naisen suhteen eivät ole mitenkään kauhean tiukat.

Ehkä sitä pitäisi jaksaa vielä vähän yrittää nyt kun on tuo 30 tullut täytettyä, ehkä se deittailumaailma on jo tässä iässä vähän suopeampi minua kohtaan.

• ei täyty

koska vielä opiskelija eikä edes uudellamaalla. luulenpa että siellä on vielä tavallisempaa olla opiskelija tuossa iässä.

• Vantaalainen mies

Muuten olisin loistomateriaalia, mutta muutama este on näköjään.

Ikä (olen vasta 21 joten pitääpi näköjään vanhentua ensin hieman)

Ruumiinrakenne (kuulun pyöreisiin ihmisiin, mutta tässähän on mukavasti aikaa näköjään muuttaa tämäkin)

Koulutus
      (ammattikoulupohjalla ollaan ja kyllähän tämäkin luultavasti saataisi parannettua tuonne "ns" kovemmille koulutustasoille, mutta jos kerran olen täysin tyytyväinen nykyiseen työhön ja palkkakin on varsin mukava niin tarviiko sitä nyt todella kouluttaa itseensä lisää vain sen tähden että joku nainen viitsisi kiinnostua?
      Jos se on nimittäin vain siitä yleis-sivistyksestä ja tietotaidosta kiinni niin kehtaan väittää että on ihmisiä jotka ovat erittäin sivistyneitä ja tietotaidoiltaan kovalla tasolla vaikka he eivät olisi käyneet mitään ammattikorkeita tai kovempia koulutuksia.)

• ---M---

Aforismi: Rakkaus on ikuista - vain kohde muuttuu..

• Augustus***

Olen

- 29-vuotias mies
      - 185cm pitkä
      - 86kg elämäniloa
      - urheilullinen (reenaan kestävyyttä, että lihasmassaa)
      - diplomi-insinööri
      - toimin teollisuudessa tutkijana

Koen ongelmaksi, ettei mieleistä naista tahdo löytyä kovin helpolla. Niin moni hyvä nainen on varattu täällä Pohjois-Suomessa. Tuntuu, että monella Pohjois-Suomessa syntyneellä naisella on taipumus muuttaa Etelä-Suomeen jossain vaiheessa elämää ja hence molemmin puolin Suomea väestön sukupuolijakauma vinoutuu. Kenen syy??

• charlie winning

30 ja risat mittarissa, 189cm, 93kg.
      Riski, ja leveä harteinen.
      On koulutettu.

Paljon kokemusta naisista, Nykyään ulkokuori käy yhä petollisemmaksi, siksi jäädytin sydämmeni typellä ja räjäytin sen tilalle mustan aukon, se imee kaiken mutta ei anna mitään.

Niin kauvan kun olen voitolla olen voitolla, sen jälkeen saappaat jalassa hautaan.

• tyttötällainen

Korkeasti koulutettukin käy mutta duunari kelpais mulle...Muuten kaikki kriteerit samoja. ps. ja pulaa on muuten niistäkin.

• Kyllä löytyy :)

- Ikä: 31
      - Pituus: 181 cm
      - Paino: 76 kg
      - Ruumiinrakenne: Normaali
      - Haluan lapsia: Kyllä
      - Siviilisääty: Sinkku
      - Koulutus: Maisterin tutkinto

Täällä minä olen, mutta en vain harrasta nettideittailua tai yökerhoissa heilumista, joten minut on vain melko hankala löytyy. Tähän kun vielä lisätään se että lähestyn keskimäärin 2 kiinnostavaa naista per vuosi, niin yksin kai minä tule vielä jonkin aikaa olemaankin.

• JB

Täytän (ja täytin) kaikki nuo kriteerit useita vuosia (>190cm, 90kg, sporttinen, ja vielä hyvin toimeen vaikka ei se tuossa kriteerilistassa olekkaan), vaan eipä meinannut löytyä naista joka olisi ollut minusta kiinnostunut.

Miksi? se onkin oikein hyvä kysymys. Paljon tuli kehuja että olen "hyvää seuraa" mutta jutut eivät kuitenkaan edennyt yhtään mihinkään ja loppuivat ennen kuin oikein alkoivatkaan.

Eritasoisia tuttavuuksia oli kertynyt päälle sata vuosien varrella (siinä vaiheessa lakkasin laskemasta kun luku tuntui masentavan suurelta). Lopulta sitten vain sattui löytymään oikea, joten nykyään on vaimo ja onneksi ei tarvitse etsiä enää.

Pointtina on siis se että alkuperäiset kriteerit täyttäviä on todennäköisesti paljon. Kuitenkin ihmisillä on paljon pidempi sisäinen kriteerilista, jota vastaan rankataan kaikki vastapuolen kanditaatit, eikä siitä usein edes tunnisteta omia vaatimuksia saati sitten että tingittäisiin niistä (puhutaan vain "kemioiden yhteensopivuudesta" joka on oikeastaan aika sama asia). En siis yhtään ihmettele että on hankalaa löytää sopivaa.
      Parasta olisi aloittaa siitä että osaisi edes tunnistaa oman listansa.

• epäkelpo sinkku

Mä olen vaan 166 cm joten en kelpaa

• Profiilienselaaja M

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3557
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3236
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe