Eli olen aloittanut kuntoilun neljän kuukauden sairastamisen jälkeen. Nyt kovan treenin aikana tai jälkeen on tullut huonoa oloa (vähän huimaa ja väsyttää, menee ohi hetken päästä) ja hengästyn helposti. Talvella terveystarkastuksessa tutkittiin sydän, keuhkot yms. ja kaikki oli ok. Mitä voisi olla? Onko vain huonoa kuntoa?
Huono olo kovan treenin aikana
sporttt88
1
155
Vastaukset
- pruut pruut
Mikä kiire? Ei neljän kuukauden sairastelun jälkeen aloiteta kovaa treeniä, vaan totutellaan pikkuhiljaa, palautetaan muistiin. Luuletko olevasi teräsmies. Nyt toppuuttele itteäs ja otat ne treenit pikkasen iisimmin. Ja puhu noista jutuista jonkun ammattilaisen kanssa. Et voi omin päin alkaa hosumaan varsinkaan jos sulla ei ole tarvittavia tietoja treenin oikeanlaisesta aloittamisesta pitkän sairastamisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713