Aloitteleva nutriletti

karjalan tyttönen

Aloitin tänään nutrilett kuurin. Ostin siis apteekista 2 pakkausta, jossa 3 päivän "ruuat" siis pusseja ja patukoita. Menen siis niillä tämän ensimmäisen viikon.. Kannattaako sen jälkeen alkaa syömään pelkkiä pusseja ? vai voiko patukoiden syöntiä myös jatkaa. Olisiko kellään neuvoa minua miten suhteutan tämän päivän ateriat? Söin aamulla fitness muroja, kävin ostamassa sitten nutrilet pakkaukset, ja äsken söin yhden patukan. Mitä minun vielä tänään kannattaisi syödä? Ja ONKO TEILLÄ HYVIÄ KOKEMUKSIA nutrilett dietistä? :)

9

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KääH

      Noniin, lähtöpaino:

      7.6 : 69.5

    • Sarilii

      Hei!
      Itse olen käyttänyt Easy Dietin pussikeittoja ja olen tykästynyt niihin.
      Itse en ole noita patukoita ja pirtelöitä oikein oppinut käyttämään, kun ne ei tunnu oikealta ruualta.
      ED:n pussit esim. kala-,kana-,pinaatti- ja juustokeitto on minun suosikit noista pusseista ja olen käyttänyt niitä tämän kevään aikana eri jaksoissa 71 päivää.
      Paino on tippunut nyt 16.2 kg, aloitin maaliskuun alussa ja käytin 34 päivää pusseja, sitten kevennetty ruokailu n.kuukauden ajan ja taas nyt toukokuun alusta aloitin ED pussit. Kaikkiaan nyt on menossa 97 päivää, tätä diettijaksoa.
      Aikaisemmin tiputin ruokailumuutoksilla ja ruokamäärien vähentämisellä 8.8 kg, mutta aikaa meni 1 vuosi 3kk.
      Mutta kaikki mikä on lähtenyt niin on pelkästään hyvä asia.

      Itsellä on kokemusta Nutrileteistä n.15 v. sitten, enkä oikein tykännyt niistä. Niin silloin oli vain noita pirtelöitä.Nythän löytyy aterioitakin niistä.
      Sulle karjalan tyttö suosittelen, että aloitat "ruokapusseilla" ja jos ei ole mahdollista valmistaa niitä, niin silloin patukoita tai muita pirtelöitä purkista.
      Sitten syö säännöllisesti ne pussit ja juo nesteitä tarpeeksi esim.2.5-3 ltr kivennäisvettä.
      Jos tuntuu, että tarvitset lisä "potkua" niin rahkaa,raejuustoa,kananmunaa,lihaa,yms. pieniä määriä...Ei muita lisukkeita, niin salaattia,kurkkua ja tomaattia voi syödä myös.Näillä pitäis pärjätä.

    • nyt normipainoinen

      Kannattaa ostaa Nutrilett-tuotteet yleensä muualta kuin apteekista, ellei siellä sitten ole tarjouksia, yleensä ne ovat apteekissa kalliimpia.

      Mm. Tarjoustalossa on usein hyviä tarjouksia, samon Lidlissä ym.

      Itse olen nutraamalla saanut pois liki 40 kg.

      Onko tuo paino sinun aloituspainosi? Miten pitkä olet?

    • Karjalan tyttönen

      On kyllä aloituspaino.. Olen 157cm pitkä , joten haluaisin pudottaa ehkä 10 kiloa.. en ole tyytyväinen ulkonäkööni tällähetkellä, kun makkaroita pursuu joka suunnasta.. Niin se vaan on että seurustelu lihottaa! Olen seurustellut vuoden ja lihonut sen aikana noin 12 kiloa! hyh hyh...
      Nutraaminen on lähtenyt näin aluksi ihan hyvin käyntiin, pussit ja patukat ovat ihan syötäviä, eikä ainakaan vielä ole tullut mitään kauheaa näläntunnetta tai mielitekoja ( niitä siis odotellessa)
      Saitko todella pois pelkällä nutraamisella ( ja liikunnalla?) pois 40 kg!? VAU! todella hieno saavutus!

    • karjalan tyttönen

      Jee!
      7.6. 69.5kg
      8.6. 68.5kg !!

      nesteet toki lähteny, mut on sekin jotaiN!

    • rääpynä

      Heip :) Minä aloitin perjantaina samanlaisella 6:n päivä satsilla nutraamisen ja kiloja minullakin on n. 10 tiputettavana. Tarkoitus mussutella Nutreja kolmisen viikkoa ja sen jälkeen katsoa jaksanko jatkaa, vai siirrynkö kevyeen, vähähiilihydraattiseen ruokavalioon.
      Olen ajatellut päivittää edistymisiäni ja tuntojani tuonne: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10294455
      Tervetuloa mukaan, karjalan tyttönen :)

    • Aloitteleva..

      Onko kuurin aikana mansikat sallittuja?
      Itse aloitan mahdollisesti pidemmän kuurin huomenna kun saan
      tuotteet postista :)

      • BWL

        Huomenta!

        Oon kirjoitellut myös tonne toiseen nutriketjuun, ja nyt bongasin tän ja ajattelin jakaa kokemuksia.

        Eli siis vuoden alussa (4.1. tarkalleen ottaen) päätin että nyt riittää, pakko laihtua ja pysyvästi - painoa 78,6 kg ja pituutta 157 cm. Oon elämäni aikana kaksi kertaa pelkän liikunnan avulla laihtunut 10 kiloa per kerta. Vuoden 2005 marraskuussa painoin 73 kiloa, seuraavan vuoden kesällä 62 kiloa, ja 2008 syyskuussa paino oli noussut 85 kiloon (järkyttävää!), seuraavan vuoden alkupäässä se olikin "vain" 75 kiloa. Siinä sitten kamppailin vuoden verran, ja tän vuoden tammikuussa tosiaan päätin että muutos on tultava.

        Aloitin 800 kalorin kuurin, eli söin pääasiassa nutreja, mutta myös pieniä määriä hedelmiä, pähkinöitä ym., vähän karkkiakin (siis TODELLA vähän), niin että päivässä tuli maksimissaan se 800 kaloria. Kolmen viikon kuurin aikana laihduin 3,5 kiloa. Olin tyytyväinen, ja myös hiukan pettynyt, koska noi kilot lähti kymmenessä päivässä ja paino jumittui siihen! Kuurin jälkeen pidin nutrit vielä ruokavaliossa, mutta tyyliin yksi tai kaksi päivässä, muuten söin normiruokaa , katoin vaan entistä tarkemmin mitä pistän suuhuni. Pidin uuden, 11 päivän tehojakson toukokuussa (samalla periaatteella kuin aiemmin), silloin hujahti 1,9 kiloa. Paino on pudonnut tasaisesti koko ajan, vaikka siis oon syönyt normaalia ruokaa - mulla on fyysinen työ ja lisäksi käyn salilla. Nyt painan 64,1 kiloa, eli siis 14 ja puoli on lähtenyt reilussa viidessä kuukaudessa. :)

        Nyt muuten vähän kiire, jatkan myöhemmin lisää. =)


      • BWL
        BWL kirjoitti:

        Huomenta!

        Oon kirjoitellut myös tonne toiseen nutriketjuun, ja nyt bongasin tän ja ajattelin jakaa kokemuksia.

        Eli siis vuoden alussa (4.1. tarkalleen ottaen) päätin että nyt riittää, pakko laihtua ja pysyvästi - painoa 78,6 kg ja pituutta 157 cm. Oon elämäni aikana kaksi kertaa pelkän liikunnan avulla laihtunut 10 kiloa per kerta. Vuoden 2005 marraskuussa painoin 73 kiloa, seuraavan vuoden kesällä 62 kiloa, ja 2008 syyskuussa paino oli noussut 85 kiloon (järkyttävää!), seuraavan vuoden alkupäässä se olikin "vain" 75 kiloa. Siinä sitten kamppailin vuoden verran, ja tän vuoden tammikuussa tosiaan päätin että muutos on tultava.

        Aloitin 800 kalorin kuurin, eli söin pääasiassa nutreja, mutta myös pieniä määriä hedelmiä, pähkinöitä ym., vähän karkkiakin (siis TODELLA vähän), niin että päivässä tuli maksimissaan se 800 kaloria. Kolmen viikon kuurin aikana laihduin 3,5 kiloa. Olin tyytyväinen, ja myös hiukan pettynyt, koska noi kilot lähti kymmenessä päivässä ja paino jumittui siihen! Kuurin jälkeen pidin nutrit vielä ruokavaliossa, mutta tyyliin yksi tai kaksi päivässä, muuten söin normiruokaa , katoin vaan entistä tarkemmin mitä pistän suuhuni. Pidin uuden, 11 päivän tehojakson toukokuussa (samalla periaatteella kuin aiemmin), silloin hujahti 1,9 kiloa. Paino on pudonnut tasaisesti koko ajan, vaikka siis oon syönyt normaalia ruokaa - mulla on fyysinen työ ja lisäksi käyn salilla. Nyt painan 64,1 kiloa, eli siis 14 ja puoli on lähtenyt reilussa viidessä kuukaudessa. :)

        Nyt muuten vähän kiire, jatkan myöhemmin lisää. =)

        Moi taas! Oon siis töissä tällä hetkellä ja välillä pitää tehdä hommiakin, siks jäi juttu kesken.

        Eli siis mulla on nyt 2,6 kiloa matkaa normaalipainon ylärajalle (painoindeksiin 24,9), alun perin olin asettanut tavoitepäiväksi 1.6. olla tossa painossa, mutta näköjään se vähän siitä viivästyy. Ei haittaa, tärkeintä että putoaa, ja ettei missään vaiheessa oo paino noussut. Pyrin syömään alle 2000 kaloria päivässä, eikä oo kauheen monena päivänä mennyt sen yli, yleensä tulee 1300-1800 kaloria syötyä. Sillä tavalla just paino on pudonnut tasaisesti, koska työpäivinä kulutus on aina niin suurta kun koko ajan joutuu olla liikkeessä. Se on tietysti hyvä että lihakset kiinteytyy. :)

        Mun pointtina on, että vaikka nutraa tai muuten laihduttaa, ei oikeestaan oo mitään "kiellettyjä" ruokia - voi vaikka syödä vähän herkkuja vaikka joka päivä, kunhan muistaa kohtuuden ja asettaa itselleen selkeät rajat ja tavoitteet. Tietysti se on hyödyllisempää syödä laadukkaasti, jos tulee päivässä vain alle 1000 kaloria, parempi täyttää vatsaa proteiinilla ja kuidulla kuin tyhjillä kaloreilla. Nälkäkin pysyy paremmin aisoissa. Mulle itelleni nutratessa sopi just se, että ei ollut pelkkuä ateriankorvikkeita, vaan sopivia lisukkeita, ja tietysti mahdollisimman vähäkalorisia ruokia. Mutta jokainen tyylillään. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe