Elämme lopunajassa!

on kehotus varottaa

Ennen jumalattomatkin kokivat vääräksi pettää aviopuolisoaan, mutta nyt tällä synnillä jopa röystäillään ja mässäillään.
Pian tulevat kovat tuomiot maallemme ja päihteet, nuoriso-ongelmat ja mielenerveysongelmat vain lisääntyvät.
Myös Luoja sallii myrskyjä ja onnettomuuksia koko kansalle ja tietenkin synnintekijät kärsivät henkilökohtaiseti pahuudestaan.
Lukekaa Raamatusta kokonaan Jeremian kirja. Siinä käydään läpi Israelin ja Juudan historia: Jumala armahdi monta kertaa tätä kansaa kuntulivat he katuivat ja tekivät parrannusta, mutta lopulta Jumalan kärsivällisyys loppui. Näin käy myös jokaiselle yksittäiselle ihmiselle jos hän jatkuvasti elää ja rypee synnisä.
Tässä esimerkki, mitä Herra sanoo aviorikoksesta.

Maa on täynnä avionrikkojia, jotka ovat luopuneet Herrasta! Maa on kirottu, se riutuu, leikkuumaat kuivuvat. Ihmiset rientävät pahasta pahaan, vääryydessä he näyttävät voimansa! Jeremia 23:10.
Tehkää parrannnus ja katukaa!

T

3

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakobinpojan isä

Sinä, joka lopun ajoista siellä huutelet tutustu tähän.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Polygamia

Olen varma, että Jaakobilla oli 4 vaimonsa lisäksi lukuisia muita naisia, jotka eivät päässeet vanhaan testamenttiin. Nämä 4 vaimoa mainitaan.

• joten et saa armoa

Lue Raamattu kokonaisuudessaan. Missään kohtaa Uudessa testamentissa ei puhuta moniavioisuudesta. Jeesus ei ollut vielä tullut ja elettiin lakiliitossa. Ja jo vanhan liiton aikaan ei saanut pettää aviosuhteessa olevia vaimoja.

• Niiinpä..

Tämä on totta. Uudella testamentilla ja Vanhalla testamentilla on moniavioisuuteen selkeästi eri linja.

Mutta olen samaa mieltä aloittajan kanssa siinä mielessä, että kun perinteiset kristilliset arvot heitetään romukoppaan, vaikutukset ovat ennen pitkää huonot. Kun itsekkyys ja hedoinismi saa vallan, niin sillä on vähitellen jo yhteiskunnallisia seurauksia.

http://www.tv7.fi/vod/player/?program=20146

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2491
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2110
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1952
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      14
      1790
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1558
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1092
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1079
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      940
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      915
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      888
    Aihe