Wau, kyllä

mulle oma palomies

19

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diplomi-insinööri.

Palomiehet tekevät vaarallista työtä ja muutenkin parisuhde kärsii, koska hakulaite voi piipata milloin tahansa niin turha haikailla tollasten perään.

• sure, why not

Insinöörikö olisi sitten parempi ja turvallinen vaihtoehto? Ei kiitos miehelle joka harrastaa mm. sota-pelejä, istuu kaiket päivät eikä huolehdi itsestään.

• ...
        sure, why not kirjoitti:

Insinöörikö olisi sitten parempi ja turvallinen vaihtoehto? Ei kiitos miehelle joka harrastaa mm. sota-pelejä, istuu kaiket päivät eikä huolehdi itsestään.

sekoitat nyt inssit hc-nörtteihin.

• 7+2
        ... kirjoitti:

sekoitat nyt inssit hc-nörtteihin.

Kun selailee inssien treffi-ilmoituksia niin suurella osalla on harrastuksena tietokoneet, mukaan lasketaan niillä pelailu..

• Miulle kans

Komeita ovat. Pakko myöntää.

• No ei kyllä herätä minussa mitään. Vikalla on ihan kivat rintakarvat, jos jotain positiivista pitää sanoa. Luonteestahan en tiedä, joten ei sitä tiedä miten kuumia nuokin oikeasti on.

• mustispeppers

Vikalla on nätti hymykin, ei sytätä palomiehet.

• gloryhole dementia

Oot kyllä niin full of shit. Aina väität pitäväsi pulleista nörteistä ja oikeasti kuitenkin haluat treenattuja karvaisia palomiesäijiä.

• gloryhole dementia kirjoitti:

Oot kyllä niin full of shit. Aina väität pitäväsi pulleista nörteistä ja oikeasti kuitenkin haluat treenattuja karvaisia palomiesäijiä.

Millä vitun laseilla luin vastaukseni, hä?

• gloryhole dementia kirjoitti:

Ja missä olen sanonut pitäväni ainoastaan nörteitä ja pyöreistä? Olen myös kertonut pitäväni karvaisista ja myös sanonut että jos muuten kolahtaa, niin rumat ällölihaksetkaan ei haittaa. Hoikat pojat on siinä neutraalilla viivalla pyöreiden ja ällölihaksikkaiden miesten välissä.

• Vahva itsenäine mies
        gloriana_demeter kirjoitti:

Ja missä olen sanonut pitäväni ainoastaan nörteitä ja pyöreistä? Olen myös kertonut pitäväni karvaisista ja myös sanonut että jos muuten kolahtaa, niin rumat ällölihaksetkaan ei haittaa. Hoikat pojat on siinä neutraalilla viivalla pyöreiden ja ällölihaksikkaiden miesten välissä.

Hyi mitä esineellistämistä. Miehissä on muutakin kuin ruumiinrakenne. Olet naissika.

• Vahva itsenäine mies kirjoitti:

Hyi mitä esineellistämistä. Miehissä on muutakin kuin ruumiinrakenne. Olet naissika.

Missä aineissa olet oikein? Kuten jo kirjoitin:
        "Luonteestahan en tiedä, joten ei sitä tiedä miten kuumia nuokin oikeasti on. "

• B.F. Skinner
        gloriana_demeter kirjoitti:

Missä aineissa olet oikein? Kuten jo kirjoitin:
        "Luonteestahan en tiedä, joten ei sitä tiedä miten kuumia nuokin oikeasti on. "

Mikä se sellainen luonne oikein on? En usko tuollaisiin huuhaa-juttuihin.

• B.F. Skinner kirjoitti:

Mikä se sellainen luonne oikein on? En usko tuollaisiin huuhaa-juttuihin.

Sinulla näyttäisi olevan aika lattea, kuten trolleilla yleensäkin.

• Ei kiitos mulle.

• Njaaaam

Komeita poikia. Asunnossani kävi eilen tosi hyvännäköinen nuori huoltomies. Varmaan yli kymmenen vuotta minua nuorempi, mutta ihana. Tuli mieleen tuhmia ajatuksia. Ei tainnut söpöliini arvata, millä silmällä häntä katselin.

• Vahva itsenäine mies

Taas täällä esineellistetään miehiä. Kaikki naiset on sikoja.

• tru dat

Suurin osa palomiehistä on itse asiassa keski-ikäisiä kaljamahaisia ukkoja [sic], siitä vaan valkkailemaan. Palomiehiksi kun lasketaan myös veparit..

• ,....,

En mä noista mitenkään erityisesti innostunut.

.Mutta Subilta tulleessa Pelastajat-sarjassa (kuvattu Kallion paloasemalla) oli sellainen palomies-sairaankuljettaja kuin Samu Kokko..Kertaakaan en ole nähnyt sarjassa ilman paitaa, mutta mitkä silmät tyypillä on..WOW.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      84
      15596
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      14491
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      53
      4743
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4437
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      23
      4354
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4160
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      4049
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      43
      3888
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      61
      3629
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3285
    Aihe