Wau, kyllä

mulle oma palomies

19

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diplomi-insinööri.

Palomiehet tekevät vaarallista työtä ja muutenkin parisuhde kärsii, koska hakulaite voi piipata milloin tahansa niin turha haikailla tollasten perään.

• sure, why not

Insinöörikö olisi sitten parempi ja turvallinen vaihtoehto? Ei kiitos miehelle joka harrastaa mm. sota-pelejä, istuu kaiket päivät eikä huolehdi itsestään.

• ...
        sure, why not kirjoitti:

Insinöörikö olisi sitten parempi ja turvallinen vaihtoehto? Ei kiitos miehelle joka harrastaa mm. sota-pelejä, istuu kaiket päivät eikä huolehdi itsestään.

sekoitat nyt inssit hc-nörtteihin.

• 7+2
        ... kirjoitti:

sekoitat nyt inssit hc-nörtteihin.

Kun selailee inssien treffi-ilmoituksia niin suurella osalla on harrastuksena tietokoneet, mukaan lasketaan niillä pelailu..

• Miulle kans

Komeita ovat. Pakko myöntää.

• No ei kyllä herätä minussa mitään. Vikalla on ihan kivat rintakarvat, jos jotain positiivista pitää sanoa. Luonteestahan en tiedä, joten ei sitä tiedä miten kuumia nuokin oikeasti on.

• mustispeppers

Vikalla on nätti hymykin, ei sytätä palomiehet.

• gloryhole dementia

Oot kyllä niin full of shit. Aina väität pitäväsi pulleista nörteistä ja oikeasti kuitenkin haluat treenattuja karvaisia palomiesäijiä.

• gloryhole dementia kirjoitti:

Oot kyllä niin full of shit. Aina väität pitäväsi pulleista nörteistä ja oikeasti kuitenkin haluat treenattuja karvaisia palomiesäijiä.

Millä vitun laseilla luin vastaukseni, hä?

• gloryhole dementia kirjoitti:

Ja missä olen sanonut pitäväni ainoastaan nörteitä ja pyöreistä? Olen myös kertonut pitäväni karvaisista ja myös sanonut että jos muuten kolahtaa, niin rumat ällölihaksetkaan ei haittaa. Hoikat pojat on siinä neutraalilla viivalla pyöreiden ja ällölihaksikkaiden miesten välissä.

• Vahva itsenäine mies
        gloriana_demeter kirjoitti:

Ja missä olen sanonut pitäväni ainoastaan nörteitä ja pyöreistä? Olen myös kertonut pitäväni karvaisista ja myös sanonut että jos muuten kolahtaa, niin rumat ällölihaksetkaan ei haittaa. Hoikat pojat on siinä neutraalilla viivalla pyöreiden ja ällölihaksikkaiden miesten välissä.

Hyi mitä esineellistämistä. Miehissä on muutakin kuin ruumiinrakenne. Olet naissika.

• Vahva itsenäine mies kirjoitti:

Hyi mitä esineellistämistä. Miehissä on muutakin kuin ruumiinrakenne. Olet naissika.

Missä aineissa olet oikein? Kuten jo kirjoitin:
        "Luonteestahan en tiedä, joten ei sitä tiedä miten kuumia nuokin oikeasti on. "

• B.F. Skinner
        gloriana_demeter kirjoitti:

Missä aineissa olet oikein? Kuten jo kirjoitin:
        "Luonteestahan en tiedä, joten ei sitä tiedä miten kuumia nuokin oikeasti on. "

Mikä se sellainen luonne oikein on? En usko tuollaisiin huuhaa-juttuihin.

• B.F. Skinner kirjoitti:

Mikä se sellainen luonne oikein on? En usko tuollaisiin huuhaa-juttuihin.

Sinulla näyttäisi olevan aika lattea, kuten trolleilla yleensäkin.

• Ei kiitos mulle.

• Njaaaam

Komeita poikia. Asunnossani kävi eilen tosi hyvännäköinen nuori huoltomies. Varmaan yli kymmenen vuotta minua nuorempi, mutta ihana. Tuli mieleen tuhmia ajatuksia. Ei tainnut söpöliini arvata, millä silmällä häntä katselin.

• Vahva itsenäine mies

Taas täällä esineellistetään miehiä. Kaikki naiset on sikoja.

• tru dat

Suurin osa palomiehistä on itse asiassa keski-ikäisiä kaljamahaisia ukkoja [sic], siitä vaan valkkailemaan. Palomiehiksi kun lasketaan myös veparit..

• ,....,

En mä noista mitenkään erityisesti innostunut.

.Mutta Subilta tulleessa Pelastajat-sarjassa (kuvattu Kallion paloasemalla) oli sellainen palomies-sairaankuljettaja kuin Samu Kokko..Kertaakaan en ole nähnyt sarjassa ilman paitaa, mutta mitkä silmät tyypillä on..WOW.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe