Mitäpä naisen raivon pelko ei saisi ihmistä tekemään...
Rakastan Ziseliä!
22
92
Vastaukset
Plussapeukku aloitteellisuudesta :) Itse en ainakaan huomannut mitään kehotusta tällasen aloituksen tekemiseen.
Rakkaus ON kaunista.- zisel
Ok, kiitos. Nyt mä voin olla sekoilematta tämän illan :)
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Helpotuksen huokaus...
Ostin muuten pitkästä aikaa karpalolonkeroa. Pidätkö?Mä oksennan jo pelkästä hajusta. Sen pitää olla peruslonkeroa tai ei ollenkaan.
zisel kirjoitti:
Mä oksennan jo pelkästä hajusta. Sen pitää olla peruslonkeroa tai ei ollenkaan.
Minun suuhuni tämä tuntuu kymänä sopivan. Haju on kyllä esanssinen. Tosin en minä tässä maun vuoksi juokaan vaan tullakseni känniin.
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Minun suuhuni tämä tuntuu kymänä sopivan. Haju on kyllä esanssinen. Tosin en minä tässä maun vuoksi juokaan vaan tullakseni känniin.
Kai sulla nyt sen verran on varaa että hommaat meidän juhliin valkkaria?? Halvemmaksi se tulee kuin lonkerot. Valkkari 3L hanapakkauksia ja hyvin menee :)
zisel kirjoitti:
Kai sulla nyt sen verran on varaa että hommaat meidän juhliin valkkaria?? Halvemmaksi se tulee kuin lonkerot. Valkkari 3L hanapakkauksia ja hyvin menee :)
Saako El Tiempoa hanapakkauksissa?
- zisel
Ratikkakuski kirjoitti:
Saako El Tiempoa hanapakkauksissa?
Ei mun tietääkseni, mutta California Carden (24/3L) saa.
zisel kirjoitti:
Ei mun tietääkseni, mutta California Carden (24/3L) saa.
No otetaan sitä sitten. Riittääkö pakettiautollinen?
Pidetään häät, jos et saa Geniota best maniks niin mä voin tulla. http://youtu.be/YT6InvLJUzA
Minä olen pienestä pitäen halunnut shotgun-weddingit. Oikeaa etelävaltioiden punaniskameininkiä eikä mitään hienostelua. Osannet pilata tapetit ja tunnelman, joten olet varmaan mies paikallaan best-manina.
Muhun voi luotta toisin kuin tohon Genioon. Lupaan olla kourimatta morsiammen persettä, ainakin näkyvillä paikoilla.
modelli kirjoitti:
Muhun voi luotta toisin kuin tohon Genioon. Lupaan olla kourimatta morsiammen persettä, ainakin näkyvillä paikoilla.
Miksi?
Ratikkakuski kirjoitti:
Miksi?
No Genio käy käsiksi vaikka pappiin, varsinkin jos se on naispappi.
Onnea teille.
Palstalla tapahtuu paljon nyt.- zisel
Ei vittu voi olla nauramatta :D Voin kuvitella kuinka mun isä ja veljet tulis kättelee Rattaria sillain että "vittu sä olet kova äijä, ei jumalauta!!" kun se veis mut vihille :D Ei vittu :D
- anna se mulle
¨Mihin japsitar joutuu?
- Ratikan tuleva appi
Ratikkakuski kirjoitti:
No se säilyy mielikuvitusvaimonani aivan kuin tähänkin asti.
Ei alttarilla pilde piukkene
Ratikan tuleva appi kirjoitti:
Ei alttarilla pilde piukkene
Ei pilde tieukkene, mutta isot pojat ovat kertoneet, että pilden saanti tiukkenee senkin edestä. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488168Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4052431Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh372086Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422891885Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681799- 201680
- 241505
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231334- 1001279