Mistä tilaatte tipit? missä paras hinta-laatu suhde? Mulla on sellaisille kaareville kynsille tarkoitettuja eikä asetu yhtään mun kynnelle, halkeaa osasta jos niitä rupean suhrailemaan..eli sellaisille tasaisille kynsille pitäisi saaha ostettua tippejä :) en ole mistään nettikaupasta löytänyt sellaisia, eli voisko joku neuvoa mistä sais ja hyviä :)?
Tipit tasaiselle kynnelle!
4
70
Vastaukset
- ---minni---
mikset pidentäisi muoteilla??? saisit jatkeen juurikin kyntesi muotoon sopivaksi, lisäksi mielestäni kestää paremmin kuin tippi...
- tippitappi_
aika vaikea olisi sellaisia ruveta itselle tekemään.. olen vasta peri kertaa tippien kanssa tehnyt itselleni, ihan hyvät on tullut ja kestäneet muutenkin mutta osasta tipit halkeaa, jurri sen takia kun tipit ei ole oikein muotoiset kynnelleni..
- ---minni---
hei ei ole muottien paikoilleen laittaminen yhtään sen vaikeampaa itselle kuin tippien liimaaminen ja geelithän sä kuitenkin levität ja viilaat itse itsellesi, vai? Kokeile ihmeessä!
- tippitappi_
okei, kiitos vinkistä..pitääpä kokeilla :) juu kaikki vaiheet teen itse..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750