Miten edetä kokemattoman naisen kanssa?

Hieman epätoivoinen

Elikkä olen tässä nyt kuukauden tapaillut erästä naista, jonka tapasin netin kautta. Ensimmäisellä tapaamis kerralla kyseinen nainen vaikutti ihan fiksulta ja mukavalta, joskin vähän ujolta myös, mutta päätimme nähdä uudestaankin. Juteltiin kaikkea mukavaa facessa ja tekstailtiin näiden tapaamisten välissä. Muutaman näkemiskerran jälkeen olinkin ruvennut ihastumaan tähän naiseen ja pyrinkin tekemään jo vähän "lähempää tuttavuutta", mutta en oikein saanut mitään reaktiota kun yritin kietoa käden ympärile tai pussata. Sitten paljastuikin kun aloin asiaa hieman kierrellen kyselemään, ettei nainen ole koskaan seurustellut ja näin ollen onkin luultavasti täysin kokematon. Ollaan nyt kuitenkin parikymppisiä, ettei mitään teinejä enää.

Nainen on myös ollut yötä mun luona useemman kerran, mutta ollaan vaan tyydytty nukkumaan lähekkäin, eikä mitään muuta olekkaan sitten tapahtunut.
Nyt vaan mietin sitä, että mitenköhän tästä pitäisi jatkaa kun tämä nainen tuntuu suhtautuvan jokseenkin vastahakoisesti siihen jos yritän edes pussata. Tuntuu vaan jotenkin siltä ettei suhde oikein etene, koska toinen ei ole millään tapaa aloite kykyinen. Tapaamiset kuitenkin jatkuu ja kertoo viesteissään odottavansa seuraavaa kertaa niin ilmeisesti hän silti tykkää musta ja tykkään minäkin. Ottaako se sitten vaan aikansa, että lämpeää.

22

5453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en osaa sanoa

ei aavistustakaan, mäkin olen kokematon. Ei siihen aika auta kun se ei kokematonta viisastuta millään tavalla, vaan sun pitää suomentaa sille kyllä enemmän, et mistä on kysymys. Jos se tuntuu suhtautuvan jotenkin niin kysy et mitä hän tarkoittaa, koska ei kokemattomana varmaan osaa reagoida ja jää pöllähtäneenä miettimään, että mitämitämitä nyt ja pallo menee hukkaan ja sitten ollaankin ihmeissään.

• mä vaan

Älä nyt sen pöksyihin ainakaan pyri kuukauteen. Se luulee et haluat vaan pimppiä ja kohta se ei halua tavata sua enään koska käyt päälle. Kaikki tapahtuu luonnostaa jos on tapahtuakseen. Onks kaikki teinit samanlaisii et pimppiä pitää saada heti

• 1615

Voin kertoa nyt puhtaasti omasta, suht tuoreesta kokemuksestani (olin neitsyt ja niin puhtaasti kokematon kaikenlaisen suhdetoiminnan kanssa tavatessani exäni, ettäh... :'D ), että hiljaa hyvä tulee. Koska olet aikuinen mies, kykenet varmasti odottamaan nyt ainakin kuukauden verran, jos oikeasti olet kiinnostunut tästä tytöstä muunkin kuin seksin takia.

Jos kerta tyttö on ujo ja puhtaasti kokematon niin se on oikeasti aika suuri kynnys uskaltaa olla aloitteellinen tai ottaa edes vastaan asioita, jotka on itselle vieraita. Joten tässä tarvitset nyt vain kärsivällisyyttä ja varovaisia otteita. Tee hänen olonsa hyväksi, jutelkaa asioista avoimesti (kysy mitä hän haluaisi, mikä on tytön käsitys suhteesta jne) ja olkaa vain. Kyllä se uskallus sieltä tulee, kun tyttö alkaa tuntemaan olonsa turvalliseksi ja hyväksi. Se on jo hyvä, että olette viettäneet vierekkäin öitä yhdessä, koska siinäkin oppii tottuman siihen, että joku nukkuu ja on vieressä. Siinä vaiheessa, kun tyttö tietää, että haluat muutakin kuin sitä yhtä niin eiköhän hän rohkaistu. :3

• kokenut tuon

Olen 33 v nainen ja ollut tuossa tilanteessa 10 vuotta sitten. Jaksa vaan odottaa, tyttö tykkää varmasti sinusta mielettömästi kun nukkuu jo vieressäsi. Se ei ole ihan helppoa kaikille sekään. Voi kun jaksaisit odottaa, varmasti saat tuosta ihmisestä aarteen itsellesi. Ajattele nyt; täysin kokematon tyttö on tullut jo luoksesi ja pitää sinusta. Älä vaan ala painostaa mihinkään. Tee sanoin selväksi ett kiire ei ole ja että haluat itsekin odottaa jos hänestä siltä tuntuu. Turvallisuus on tytölle tärkein asia joten ole lämmin ja osoita se halauksin ja pään silittelyllä. Ja huomioi pikku asioissa kuten illalla peittely ja hyvän yön toivotukset ilman että edes vähääkään koitat viritellä vielä mitään.

• tätä mieltä

Mä olen sitä mieltä, et odottaminen on vain odottamista, se ei vie suhdetta kokekmattoman kanssa eteenpäin. Aikaa vain kuluu, toinen ei tajua sitä juttua paremmin, jos menee kuukausi, kaksi, pitempään. Lähinnä vain tottuu olemaan sellaisessa suhteessa aloittajan kanssa, että asioista ei edes puhuta. Aika ei auta, konkreettinen suhteen käsittely ja kissan pöydälle nostaminen auttaa. Sen voi toki kokemattoman kanssa nostaa sillälailla hellävaroen.

• HiljaaHyväTulee-82

Etene pienin askelin mutta etene kuitenkin koko ajan, älä jämähdä.

• samaistuva

Osaan samaistua tuohon kokemattomaan naiseen niin hyvin! Minulla on käynyt tuuri, että olen tapaillut (jo useita kuukausia) miestä, joka ei ole painostanut eteenpäin millään lailla, pikemminkin johdatellut kuin pikkulasta. En tiedä sitten miten hän sisäisesti kiehuu raivoissaan tilanteen takia...

Poden tietysti jatkuvaa huonoa omaatuntoa kokemattomuudesta, ja jos sitten vielä kiristettäisiin ja asetettaisiin ehtoja, että seksiä on oltava kuukauden sisällä, muuten erotaan, olisin häipynyt tilanteesta välittömästi. Ei itseään vain voi pakottaa olemaan heti valmis. Jotkut ihmiset ovat hitaasti lämpeäviä jo pelkästään uusille tuttavuuksille. Tein alussa juuri sitä, etten suostunut edes vieressä nukkumaan öitä, kun ajattelin, että onko se joku suora viesti "kimppuun vaan"!

Sen verran voin myös muistuttaa, että jos on kokematon eikä ole seksiä harrastanut tai pussaillut, ei osaa välttämättä kaivata niitä asioita tai reagoida "oikein".

• mies ggjgjgj

tää on lohduttavaa - itse tapailen myös parisuhteesta kokematonta ja aika rauhallisesti edetty - välillä jo heittämässä hanskoja tiskiin

• nainen ymmärrän

Joo, minäkin ymmärrän tyttöystävääsi. Kannattaa edetä hitaasti, mutta kuitenkin vähän edetä pienin askelin. Anna sellainen kuva, että tykkäät naisesta ja pidät läheisyydestä hänen kanssaan. Eli ei kärsimätöntä ja vaativaa tunnelmaa, vaan ymmärtävä ja hyväksyvä, mutta samalla kiinnostunut. Kiinnostunut _juuri hänestä sillai_, ei yleensä naimisesta kenen tahansa kanssa. Opasta ja näytä, miten toimitaan, miten hyväillään jne, koska hän voi jännittää sitäkin, että ei tiedä mitä pitäisi tehdä milloinkin, ja voi olla kiitollinen kokeneemman rakastavasta ohjauksesta. Varmaan siitä vielä hyvä tulee teisäön suhteesta!

• ...................

Älä ainakaan hoputa! Kuukausi on tosi lyhyt aika.

Minä ja poikaystäväni olimme parikymppisiä kun tapasimme, ja kokemattomia molemmat. Edettiin siis aika hitaasti, koska molempia jännitti alussa tosi paljon, eikä mistään seksistä olisi tullut mitään. Aluksi oli vain suutelemista, halailua ja vähän jotain hyväilyä vaatteiden alta.
      Parin kuukauden päästä tapaamisesta aloimme "harjoitella" toistemme koskettelua, ja eka yhdyntäkin tuli vasta puolen vuoden päästä tapaamisesta. Olisin ehkä itse halunnut vähän ennemmin, mutta poikaystävää taisi vähän jännittää :)
      Tyttöystävääsi saattaa jännittää aika paljon vielä, joten tutustukaa vielä rauhassa. Sitten kun hän alkaa "lämmetä", voitte edetä hitaasti :)

• fsdfsdfsdf

Ottaa ainakin vielä kuukauden tai kaksi ennen kuin pystyy olemaan vapaampi ja luottamaan.

Älä hoputa.

• yksi kokematon

Olen itse 20 v nainen ja täysin kokematon kaiksessa miehiin liittyvässä. Tai no joo, olen mä nyt netin kautta tutustunut/kirjoitellut muutaman kanssa ja käynyt parin kanssa kahvilla. Eli HURRAA, hienosti menee!!

Olen hieman arka ja ujo, ja kun ei ole mitään tietoa mitä pitäis tehdä, miten reagoida asioihin jne niin on se itellekin vaikeaa. Mun neuvo olis, että etene rauhallisesti ja hellävaroen. Uusilla tapaamiskerroilla aina aavistus entistä "pidemmälle", ja jos tulee sopiva tilanne niin koita hieman varoen kysellä ja puhua. Niin kauan kun nainen näyttää kuitenkin viihtyvän sun seurassa, haluaa tavat uudestaan eikä mitenkään yritä estellä/vältellä sun kosketuksia, niin olet kenties oikealla polulla.
      Ainakin musta tuntuu, että jos tapaisin jonkun kivan miehen ja alettais tapailla, niin mun tekemiä aloitteita odottamalla juttu ei etenis mihinkään. Mutta jos mies toimii oikein, varoen, ei mitään painostusta ja vie vaan juttua pidemmälle niin saattasin melko nopeastikin löytää itseni sen miehen sängystä (ja siis muutakin kuin nukkumasta), ja ihan omasta halustani, mutta en vain olis osannut/uskaltanut ilmaista sitä mitenkään. Ja sitten kun kunnolla tutustuu ja oppii asioita, niin on itsenkin helpompi ilmaista ajatuksiaan ja halujaan.
      Ei toki päde kaikkiin kokemattomiin naisiin.

Ja toivon vain parasta omalta kohdaltani, että tapaan jonkun asiallisen ja riittävän kärsivällisen miehen.

• "ex-ujo"

"Yksi kokematon", juttusi oli hyvä.
      Mä oon kans ollut tämmöinen kokematon tyttönen ja oikeanlaisen miehen osuttua kohdalle en jaksanut aikailla. :D
      Kuukausiako pitäisi odotella!?? Vaikka en ollut aikaisemmin peittoa heilutellut, ei mun tullut mieleenkään odotella turhan takia, kun ihana mies kerran oli!! En olisi voinut.
      Tämä toinen ilmaisi, että jos pyydän häntä yöksi, siinä on riskinsä.... itse en olisi tehnyt aloitetta.

Aloittajalle siis: jos haluat että asioita tapahtuu, vie tilannetta siihen suuntaan määrätietoisesti. Tyttösi voi odottaa ikuisesti että jotain tapahtuu.
      Kehu naistasi kauniiksi ja ihanaksi, ilman mitään odotuksia. Hänen pitää tuntea itsensä hyväksytyksi seurassasi.
      Sitten joku kerta kun on kiihkeää, osoitat että nyt ei enää aikailla. :D

• Kova Aikuinen N

Minusta aloittajan kannattaisi jättää tuollainen nolo luuseri. Jos on jo yli parikymppinen eikä muka koskaan ole harrastanut seksiä, niin kyllä sellainen ihmishylkiö pitäisi jo tappaa pois muiden ilmaa pilaamasta.

Normaali ihminen harjoittelee jo viimeistään siinä 14-vuoden ikäisenä nämä ensikerrat pois alta jotta on arvokasta seksikokemusta sitten täysi-ikäisenä jolloinka ollaan jo kovia aikuisia eikä silloin enää jää aikaa perusasioiden opetteluun.

On jo ihan toisen ihmisen kunnioittamista se että edes viitsii opetella seksin salat nuorena jottei jonkun kokeneemman tarvitse sitten myöhemällä iällä tuhlata kallisarvoista aikaansa jonkun säälittävän neitsytluuserin kädestäpitäen opettamiseen.

Kokemattomuus on noloa. Vain luuserit jää ilman.

• ymmärtäväinen

Siis löytyyks oikeesti noin ajattelevia?!!! Tajuatko miltä kuulostat! Kokemattomuus ei oo noloa. Elämän ei tartte mennä jonkun vitun kaavan mukaan!!! Siis tekstistäsi paistaa kyl nii läpi millasen elämän oot eläny ja vinksahtaneen ajattelutavan siitä oppinu... Huh. Kaikki, ku ei katos saa elää nuoruuttaan terveenä, eikä sillon mitkää seksiasiat pyöri mieles. Se oikea kumppani kyllä opettaa kokemattomampaa ja ei se vaikeeta oo. Ite oot nolo.

• ..

hauska provo

• kiskis puspussissa.

Minä olen nelkyt ja neitsyt ja tuo sun juttus on just sitä tämän maan deittielämän ylintä perus paskaa! Kun olin 16 pelkäsin kuollaksen seksiä ja nyt viskelisin vaatteet joka suutaan " kun joku vaan tarjoutuisi näyttämään, miten homma menee". Olen kokenut neitseyden muuttumisen vääräksi ja häpeäksi (paitsi uskispiireissä). 16-vuotiaan suhde on harvemmin vakava ja kun ei ne poijjaat muuta kun uteliaisuus seksiä silloin etsi -puhumattakaan vielä nuoremmista kova (ja mielestään) aikuinen n, juuri sun kaltaisten takia yhä nuorempia naisia joutuu ihmiskaupan ja väkisinmakaamisen uhreiksi! 14 v on lapsi vielä pitkään, eikä edes välttämättä herännyt seksuaalisesti ja parikymppinenkään ei ole vielä kovin vanha ja maailmaa nähnyt. Siinä 25 v alkaa tulla semmoinen rohkeusrajapyykki naisilla ja ajattelu ja utelaisuustaso muuttuu tosi rohkeaan suuntaan, kun vauvan hankinta alkaa olla realistista. Luultavasti neitokaisella joka aloitti jutun on juuri vankkoja epäilyksiä pojun aikaiden suhteen ja siksi hän testaa tätä vielä.Hän voi olla uskovainen ja raamattunsa lukenut eikä kaipaa mitään turhia kertapanoja vaan RAKKAUSsuhdetta ja koska hän on vielä nuori niin aikaa on odottaa hänenkin puoleltaan.Entä jos häntä on kiusattu ulkomuodon takia, tai ahdisteltu seksuaalisesti? Lieneeko aikuinen mies-poju itse aika kypsymätön?Jokatapauksessa puhetta kehiin etenemisaikataulun (joustavan semmoisen) suunnittelemiseksi. Ja juu taidan olla sitä mieltä, että 25 v jälkeen kannattaa todellakin hankkiutua neitseydestä eroon tilaisuuden tarjoutuessa , silloin oma ujous alkoi väistyä, TOsin nykykäytännön takia olin jo vanha neitsy silloin ja tilasta tuli ikuinen -ihan kuin kasvais jotakin ruohoa perseessä ,tai reikä ois kasvanu umpeen miestensilmissä. Hei tekemällä oppii ja vanhastakin aloittajasta voi kehittyä mestari ahkeralla harjoittelulla!

• hynjynjyu
        ymmärtäväinen kirjoitti:

Siis löytyyks oikeesti noin ajattelevia?!!! Tajuatko miltä kuulostat! Kokemattomuus ei oo noloa. Elämän ei tartte mennä jonkun vitun kaavan mukaan!!! Siis tekstistäsi paistaa kyl nii läpi millasen elämän oot eläny ja vinksahtaneen ajattelutavan siitä oppinu... Huh. Kaikki, ku ei katos saa elää nuoruuttaan terveenä, eikä sillon mitkää seksiasiat pyöri mieles. Se oikea kumppani kyllä opettaa kokemattomampaa ja ei se vaikeeta oo. Ite oot nolo.

Harrastin seksiä ensimmäisen kerran n 25-vuotiaana. Nykyään, yli nelikymppisenä olen miehen mukaan kuulemma poikkeuksellisen hyvä sängyssä. Sekstaillaan joka päivä. Oli mielestäni vain hyvä odottaa ja tutkailla ensin itseään, mistä tykkää, mistä ei, fantasioitaan jne. Se teki minusta itsevarmemman ja kokeilunhaluisemman. Hiljainen alku palkitaan maratonissakin...

• Peitsimies

Nyt on kulunut monta kuukautta. Joko olet päässyt "kastamaan kärkeä"?

• 4440

Jos suhtautuu pussaamiseenkin vastahakoisesti, niin luultavasti ei ole ollenkaan kiinnostunut.

• hammaslanka

tai henki haisee?

• tyn

Kuten moni on täällä kehottanut lähesty hitaasti. Älä tunge heti suulle, pussaa nätisti poskelle aluks, jos sekin vaikuttaa tuntuvan epämiellyttävälle kannattaa varmaan varovasti tiedustella miksi ei pidä intiimimmistä jutuista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe