Olen täysin ihastunut itseäni 2 vuotta vanhempaan mieheen (18.v), hän seurustelee, mutta sanoi jossain välissä että on ihastunut minuun. Tutustuimme vappuna, kun hän pyysi minua mökilleen, mutta en lähtenyt (Voi että voikin ärsyttää näin jälkeen päin! ). Tapasimme viikko sitten ja sen jälkeen tekstasimme vielä 2 päivää, mutta sitten yhteydenpito lakkasi. Ollaan yritetty olla miehen kanssa vain hyviä kavereita, joten ollaan puhuttu myös nais- ja miesasioista. Nyt hän on sanonut että on tajunnut että miksi pitää juuri hänen tyttöystävästään. Tiedän että on väärin haluta toisen poikaystävää, mutta en voi tälle mitään.. Miten saan hänet itselleni tai miten saan tämän ihastuksen tunteen pois?
Miten saada varattu mies?
4
264
Vastaukset
- same!
tosi vaikee tilanne varmasti ja ymmärrän tuon täysin. oon mietttiny ite vähän samaan tilanteeseen vastausta! ois kiva jos sais joltain suunnilleen saman ikäseltä pojaltaki mielipiteen :)
- muista sitten tuokin
Eiköhän sen saa kun vaan ottaa! :-D
Mutta näissä jutuissa kannattaa aina muistaa se, että jos se jättää nykyisen tyttöystävänsä sinun takia, on hyvinkin mahdollista että se saattaa tehdä joskus tulevaisuudessa saman tempun myös sinulle.
Eli se kertoo jo aika paljon kaverin luotettavuudesta jos alkaa pelaamaan peliä tyttöystävänsä selän takana. Minun mielestä sinun kannattaisi katkaista yhdeyden kokonaan kyseisestä mieheltä,kun hän kerta seurustelee.
- vinkki sulle
Lopeta se varattujen jahtaamine ja anna toisen elää onnellisena jos sillä on kerta joku kenen kaa elää. eti joku vapaa mies ja koita sopeutuu että aina ei saa sitä mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760