Yksi nettideitti-ilmoitus oli todella mielenkiintoinen, ja kaikki muut vaatimukset täytän, mutta yhden ehdottoman vaatimuksen takia jäi yhteydenotto tekemättä. Nimittäin itse profiilitekstissä oli vaatimus, että pitää olla vähintään 183 cm pitkä. Pahaksi onnekseni olen vain 182 cm! Joskus se on kuulkaa pienestä kiinni... vaikka ei mitään merkitystä käytännössä olisikaan. :D
Ehdottomat vaatimukset
20
395
Vastaukset
- jokamies
Kuinkas pitkä kyseinen daami oli? Oliko se vaatimus ehdoton, vai oliko se niissä alhaalla olevissa "ihannekumppani" kriteereissä. Jos ei ollut ehdoton, niin tuskin se sentistä kiinni jää. Minusta naisen pitää olla vähintään kymmenen sentiä itseäni lyhyempi. Esimerkiksi vain viisi senttiä lyhyempi nainen näyttää samanmittaiselta ja kun hän tempaisee korkokengät jalkaan niin näyttää (ja saattaa jo siinä kohtaa ollakin) jo pidemmältä. Ei ole nolompaa pariskuntaa kuin sellainen, jossa nainen on pidempi, tai edes näyttää pidemmältä. 10-15 senttiä on omasta mielestäni melko ihanteellinen pituusero ja siis tietysti niin, että nainen lyhyempi.
- Hukkapätkä
Jos ihannepituus on sentilleen ilmoitettu, niin kyllähän se on pakko ottaa ehdottomana vaatimuksena.
Minulta on jäänyt täyttämättä mm. nämä vaatimukset:
- pituus vähintään 165 cm
- tulot vähintään 20 000
- ikä nuorempi kuin profiilin omistajalla
- evankelisluterilainen (oletin, että vakaumuksellinen, kun erikseen mainittu)
- naisellinen
- lempeä
- lenkkeilevä
- jättää mökillä miesten työt miehille
- hyvä ihminen
- 9+20
Palstalla on ainakin yksin profiili, jossa laskettiin tarkkaan miten pitkä miehen pitää vähintään olla. Oli siis oikein laskutoimitus, jossa nainen laski miehen minimipituuden jotenkin seuraavasti: 168 10 5=183. Eli 10 sentin korot ja vielä 5 senttiä muuten päälle. Mahtoikohan olla sama ilmoitus. Eihän tuollaiselle naurettavuudelle voi kuin hymähtää ja siirtyä seuraavaan ilmoitukseen.
- jokamies
Mutta sinänsä nainen oli kyllä oikeassa, eli tuo ero on ihan hyvä, kun se korkokenkäkin on hyvä ottaa huomioon. Pari senttiä tuon kriteerin alle olisi jäänyt minäkin, mutta aina ei voi voittaa.
- jip
Minkä ikäinen nainen on kyseessä?
- näin täällä
jokamies kirjoitti:
Mutta sinänsä nainen oli kyllä oikeassa, eli tuo ero on ihan hyvä, kun se korkokenkäkin on hyvä ottaa huomioon. Pari senttiä tuon kriteerin alle olisi jäänyt minäkin, mutta aina ei voi voittaa.
Millä tavalla se ero on hyvä? Edellä puhut jotain noloudesta. Onko sinulla kenties huono itsetunto, jos et voi olla samanpituisen tai pidemmän naisen kanssa? Ainakin minulle miehenä vaikuttaa vähän muut asia kuin se minkä pituinen nainen on. Tosin jos vain pituutta ajatellaan niin jokseenkin saman pituinen nainen olisi hyvä kuin merkittävä pituusero mitä jostain syystä yleensä haetaan.
- 34
näin täällä kirjoitti:
Millä tavalla se ero on hyvä? Edellä puhut jotain noloudesta. Onko sinulla kenties huono itsetunto, jos et voi olla samanpituisen tai pidemmän naisen kanssa? Ainakin minulle miehenä vaikuttaa vähän muut asia kuin se minkä pituinen nainen on. Tosin jos vain pituutta ajatellaan niin jokseenkin saman pituinen nainen olisi hyvä kuin merkittävä pituusero mitä jostain syystä yleensä haetaan.
Bravo! En ole ikinä käsittänyt, miksi naisen pitäisi olla lyhyempi tai enintään samanpituinen kuin mies. Toki minua pidempiä naisia on aika vähän, mutta ei minua ole koskaan heidänkään seurassaan asia mitenkään vaivannut.
- pilkkeetön ööga
Kerran oli yksi lähes täydellinen profiili, johon olisin ottanut yhteyttä, mutta siinä vaadittiin, että olisi pilkettä silmäkulmassa. Siihen se kaikki kaatui, kun sitä ei ole yhtään.
- teuetuetueu
Kyllä ootte sitten ihan HELVÈTIN TYPERIÄ! Mikä teitä muka estää ottamasta yhteyttä kyseiseen daamiin? Ette menetä siinä MITÄÄN. Parempi edes yrittää kuin olla tekemättä mitään asioiden eteen. Jos nainen on blokannut miehet niin, ettei lyhyemmät voi ottaa häneen yhteyttä, niin sittenpähän sekin pissaliisa jää nuolemaan omaa kätöstänsä kun ei kelpuuta muita!
- 12+17
Miksi ihmeessä ottaisin yhteyttä ihmiseen, jonka profiilista jo saa käsityksen siitä millaisia typeriä ja pinnallisia asioita toisen päässä liikkuu?
- sama kaveri vastaa.
12+17 kirjoitti:
Miksi ihmeessä ottaisin yhteyttä ihmiseen, jonka profiilista jo saa käsityksen siitä millaisia typeriä ja pinnallisia asioita toisen päässä liikkuu?
Miksi helvétissä kellään teillä ei ole samanlaista perkéleen hyvää huumorintajua kuin sillä naisella luultavasti on, en minä tiedä onko, uskon nimittäin niin kauan että kyseessä on silkka vitsi, kunnes toisin todistetaan. Ehkä se on vain läpällä laittanut sinne niitä juttuja siitä pituudesta, laskutoimituksista yms., tarviiko niitä ottaa niin tosissaan...
- Pata ja kattila
Se on kyllä huvittavaa, kuinka naiset tuomitsevat esim ylipainoisia naisia välttelevät miehet kamalan pinnallisiksi, mutta itse ovat hyvin ehdottomia esim miehen pituuden suhteen.
Niin, eikä tässä ole kyseessä pelkkä pituus. Ja jos pituuden suhteen puhutaan, niin alimittaiset pätkät, jotka pitäisi heittää mereen takaisin kasvamaan mittaa, eli vaikkapa 162 cm pituiset naiset, haluavat tuollaista 180 cm pituista miestä olen huomannut. Jos nainen on vaikkapa 170 cm pituinen, ei enää edes 180 cm pituinen mies kelpaa, vaan pitää olla mieluummin 185 cm. Tai ainakin pitkin hampain ollaan, jos ei löydy yli 180 cm pituista miestä
Kyllähän sen huomaa ihan selvästi, jos ei itse lähetä viestiä naisille, niin alimittaiset pätkät ovat ne ainoat jotka viitsivät ottaa yhteyttä profiilisi, vaikka on itse normaalinpituinen (eli 180 cm).
- tää on niin tätä
Ja vaikka täyttäisitkin nuo kriteerit niin lempat tulee jos istut väärässä asennossa tuolissa.
Me miehethän ollaan vain niitä pinnallisia kun meidän pitää nähdä kuva.Sitä tosin olen ihmetellyt miksi nämä pahimmat öykkärit pinnallisuudesta laittaa kuvansa profiiliin :). - pitkäkoipiviklo
Olen ilman kenkiä 182 cm ja koroilla melkein 190. >Aika koomiselta näyttää, jos mies olisi n. 170cm. Ei sen puoleen, minun itsetuntoni sen toki kestää.
- Huijasit nyt
Eipä taida kestää, kun niin kovasti huolehdit miltä se muista näyttää.
- pitkäkoipiviklo
Ja ihan varmasti kestää aivan 100 prosenttisesti. Toteamus, että näyttää koomiselta ei ole kovasti huolehtimista, se on vain toteamus.
- 18
Mitä koomista siinä on? Ei voi välttyä ajatukselta, että jotenkin se itsetuntoosi ottaa, jos näet jotain koomista asiassa. Parempi tietysti nähdä koomisena kuin nolona.
- 4+1
18 kirjoitti:
Mitä koomista siinä on? Ei voi välttyä ajatukselta, että jotenkin se itsetuntoosi ottaa, jos näet jotain koomista asiassa. Parempi tietysti nähdä koomisena kuin nolona.
Tässä ketjussa onkin ollut jo nolo mies ja koominen nainen.
Itse olen 160, miesystäväni 163, eli jää selkeästi itseäni lyhyemmäksi, koska käytän yleensä aina korkokenkiä. Tutustumiseni alkuvaiheessa itseäni tuntui häiritsevän välillä kovastikin se, että mies oli minua lyhyempi (kun olen kengät jalassa, siis). Eipä häiritse enää yhtään. Koomista tässä asiassa on se, että oma 14-vuotias poikani on tällä hetkellä 170 cm pitkä, ja kasvaa noin 10 senttiä joka vuosi. Poika nimitteleekin meitä (leikillään) kääpiöiksi... Taitaa pojasta tulla meitä päätä pidempi, kunhan kasvaa vielä pari vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510