Mitä tämä henkilö näyttää?

Royals M

Moikka! Miltä näyttää sellainen mieshenkilö jonka kanssa todella monet naiset myös varatut haluaa panna/harrastaa seksiä juuri tämän miehen kanssa? Vaatteet,tyyli,ulkonäkö? Siis nyt puhutaan ihan siis,että maapallolla asustelevat todella monet naiset/miljoonat/lähes kaikki eri naiset haluais yhden yön juttuja tämän henkilön kanssa? Ulkoinen olemus millainen? Nyt ei puhuta mistään muusta kun siitä,että miltä tämä mies/henkilö näyttää? Kaikki Ulkomaalaiset naiset ja Suomalaiset mukaan lukien. Tää saattaa kuulostaa aikamoiselta pelimieskysymykseltä mutta ois kiva saada rehellisiä vastauksia. Huom! Luonteesta ei puhuta nyt mitään vain ulkoisesta olemuksesta vaatteista,tyylistä jne.

11

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooseri.
      • Köhköh,,

siis rahasta!

• ...
        Köhköh,, kirjoitti:

siis rahasta!

Siis suostuvat...

Rahasta.

• Naisasialooseri.
        ... kirjoitti:

Siis suostuvat...

Rahasta.

Ei vaan ilmaiseksi. Kun Ron kävi suomessa, niin kyllä siellä lutkia pyöri ympärillä.

Ja hän on itse se, jolle siitä kauniiden naisten panemisesta maksetaan. Ei hänen tarvitse ilmaiseksi naisille munaa antaa. Kuulemma on myös loistava pillunnuolija ja naisen jonottavat hänen käsittelyynsä.

• ...
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Ei vaan ilmaiseksi. Kun Ron kävi suomessa, niin kyllä siellä lutkia pyöri ympärillä.

Ja hän on itse se, jolle siitä kauniiden naisten panemisesta maksetaan. Ei hänen tarvitse ilmaiseksi naisille munaa antaa. Kuulemma on myös loistava pillunnuolija ja naisen jonottavat hänen käsittelyynsä.

Elä unelmissas.

• ron hyatt

ronhan kertoo että vapaalla hänen naiset näyttävät vähän toiselle kuin elokuvissa... vertaa heidän kauneuttaan gene simmonsiin!

• Carl Sweden

Ihan ehdottomasti tältä näyttää ihanat homopuppelimiehet joiden munaa tahdon minäkin imeä.

• Forest Boy

• Sanna:)

Ei hitto mitä pelimieskysymyksiä hahahahahaahhahahaha :D Kyllä työ miehet jaksatte :D. Kuolen nauruun kohta :)

• Aika kapeaan rajat vedettiin, mutta yritetäämpä: Henkilö näyttää siltä, että hän osaa pukeutua tilanteen mukaisesti (ei esim. lenkkareita ravintolaan), ei omaa viinalta tai tupakalta haisevaa hengitystä ja omaa hymyn.

• Rick Los Angeles

Tästähän on ollut puhetta. Tämä henkilö omistaa todella kauniit ja komeat kasvot sekä todella tyylikkäät vaatteet ja hyvät tuoksut ja tämä henkilö on kaikkien naisten suosiossa ja tältä mieheltä haluaa todella monet kauniit naiset munaa ja myös tavikset! Tämä henkilö hymyilee lähes jokatilanteessa ja omistaa todella kauniit kasvot ja tyylikkäät vaatteet sekä hän on myös sosiaalinen ihminen ja nauravainen! Tältä ne naiset haluaa sitä munaa! Hän myös matkailee usein eri puolella maapalloa vaateostoksilla eikä ole jämähtänyt ainoastaan tylsään Suomeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe