Miksi parikymppiset naiset leimataan bimboiksi?

20 bimboko?

Tosi monet tuntuvat ajattelevan, että 20-25 vuotiaat nuoret naiset ovat poikeuksetta bimboja, tyhmiä ja pinnallisia. Heille saa avoimesti nauraa. Onko oikeasti niin, että nuoruus on sairaus? Itseäni ainakin loukkaa, kun pelkän iän perusteella leimataan bimboksi. Miksi ihmisten on niin vaikea ymmärtää, että jokainen parikymppinen nainen on YKSILÖ?

8

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisas mies

Ei vaan ole minkäänlaista merkkiäkään siitä, etteivät pissikset olisikaan bimboja

• Olin asiasta parikymppisenä aivan samaa mieltä kuin nyt nelikymppisenäkin. Parikymppiset naiset (aivan kuin miehetkin) ovat usein mielipiteissään kovin ehdottomia. Nuorempana se ärsytti, vanhemmiten se on alkanut enemmänkin huvittamaan.

• pedagooogi

Ratikkakuskista tuli suuri kuuluisuus aasialaistyttöjen kasvatustyössä minun lanseeramana.

Yx vaahtosammuttimen kokoinen aasialaistyttö killitti suurilla suklaanappisilmillänsä jo tokaisin että se tyttö on nätti, kuin nukke
        Naperon ilme kirkastui ja kysyi, ettihanxoikeesti vai ja lähti onnelisen näköisenä hakemaan toisen vielä pienemmän nukkemaisen tytön tiedustelemaan,että onkos hänkin nätti kuin nukke?
        Piti sillekin vakuutella, että kun kiltisti syöt riisipuurosi, niin kasvat kauniiksi prinsessaksi.........samalla varoitin, että täällä asuu Joulupukin naapurina
        ilkeä Ratikkakuski-setä, joka nappaa nukkemaisia pikkutyttöjä

Nyt kaikkialla Aasiassa tytöille sanotaan, että ellet ole kiltti, tulee Ratikka-setä ja vie

• zisel
        pedagooogi kirjoitti:

Ratikkakuskista tuli suuri kuuluisuus aasialaistyttöjen kasvatustyössä minun lanseeramana.

Yx vaahtosammuttimen kokoinen aasialaistyttö killitti suurilla suklaanappisilmillänsä jo tokaisin että se tyttö on nätti, kuin nukke
        Naperon ilme kirkastui ja kysyi, ettihanxoikeesti vai ja lähti onnelisen näköisenä hakemaan toisen vielä pienemmän nukkemaisen tytön tiedustelemaan,että onkos hänkin nätti kuin nukke?
        Piti sillekin vakuutella, että kun kiltisti syöt riisipuurosi, niin kasvat kauniiksi prinsessaksi.........samalla varoitin, että täällä asuu Joulupukin naapurina
        ilkeä Ratikkakuski-setä, joka nappaa nukkemaisia pikkutyttöjä

Nyt kaikkialla Aasiassa tytöille sanotaan, että ellet ole kiltti, tulee Ratikka-setä ja vie

Se että sä luulet että joku näyttää "nukkemaiselta tytöltä" on sun päässä.

Ei normaalit ihmiset näe pieniä lapsia "nukkeina". Hyi helvetti! Mitä sä oikeen ajattelet?

Luuletko että jos mä näen jonkun 10v pojan että kuvittelen sen haluavan harrastaa seksiä mun kanssa, tai että se haluaisi olla joku "Nukke"??

Hyi vittu!

• Ajattelemattomuutta. Ei bimbon leimaa tarvitse kantaa, kuten ei muitakaan perättömiä huomautuksia.

• pippelibimbo

Bimbo = pippeli nainen. Silloin sanotaan bimboksi, jos on yli 2 erilaista pippeliä ollut sisällä.

• Miksi ihmisten ylipäänsä on helvetin vaikeeta tajuta että kaikki on yksilöitä? Ei katso ikää, ei rotua, ei sukupuolta eikä mitään muutakaan lokeroa.

Yksilöitä.

Ne jotka ei tajua kannattaa jättää omaan arvoonsa. Sillä hyvä.

• mese-JaakkoAl Pacino

Noh,niinpäs ovatkin jokaa ikinen äämäki, näin olen jo mesessäki huomannut

Jazuli
        BlueNightSatin
        Tinka.tiger
        RvaMMies
        Teefatit jne. ihan erilaisia äämiä ovat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe