Elikkä siis olen 34v mies, jolla on vaimo 32v ja poika 7,5v. Olimme tuossa 5 päivää sitten lomalla Egyptissä. Kerron nyt vielä että minulla on ollut aiemmin muutaman päivän pituinen seksisuhde erään englantilaisen lentoemon kanssa. No sattuipa tietenkin niin huonosti että helsinki vantaan lentokentällä näin tämän naisen, ja hän näki minut. Egyptin lentokentällä näin naisen uudelleen tällä kertaa hän tuli juttelemaan, vaimoni ja lapsi olivat jossakin kaupassa, minä olin käynyt vessassa sillä aikaa. No voittehan kaikki arvata miten siinä sitten kävi, menin tämän naisen kanssa vessaan harrastamaan seksiä, en vain voinut häntä vastustaa. Miten minun pitäisi tehdä? Kertoakko kaikki vaimolleni. Olen muutaman kerran tälle naiselle tekstaillutkin tuon tapahtuman jälkeen
mokasin ja pahasti
hjelppa
3
249
Vastaukset
- Mudy
Jos tuo on ensinkään totta. Oikeastaan en usko... mutta jos totta.. pidä asia vain omana tietonasi. ja älä tee sitä toiste.
- Dream on
Jatka rauhassa uneasi. Ja kun heräät on ongelmakin poissa.
- selkärankainen x
Ei kannata vissiin kertoa. Mutta kyllä sinun täytyy lopettaa tuollainen typerä käytös. Miten voit olla noin tilanteen vietävänä. Selkärankaa mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117