1. Jos et osaa/pysty flirttailla naisen kanssa,
2. jos et pysty koskettamaan vasta tapaamaasi naista (johonkin ei-erogeeniselle alueelle),
3. jos et pysty ehdottamaan naiselle siirtymistä johonkin paikkaan missä voitte olla kahden ja jotain seksuaalista vois tapahtua,
olet vaikeuksissa naisen saannin suhteen. Periaatteessa sun pitäis olla niin komea ja kiinnostava yksikkö, että nainen hoitaa homman pakettiin. Ja naiset ovat yleensä aktiivisia vain harvempia ja valittuja kohtaan, normaalimmilta miehiltä he odottavat aktiivisuutta.
Pari teesiä naisettomille miehille
44
1018
Vastaukset
- ,....,
Ja sama päinvastoin:
"Pari teesiä miehettömille naisille"
1. Jos et osaa/pysty flirttailla miehen kanssa,
2. jos et pysty koskettamaan vasta tapaamaasi miestä (johonkin ei-erogeeniselle alueelle),
3. jos et pysty ehdottamaan mieheelle siirtymistä johonkin paikkaan missä voitte olla kahden ja jotain seksuaalista vois tapahtua,
olet vaikeuksissa miehen saannin suhteen. Periaatteessa sun pitäis olla niin kaunis ja/tai kiinnostava yksikkö, että mies hoitaa homman pakettiin. Ja miehet ovat yleensä aktiivisia vain harvempia ja valittuja (eli kauniita) kohtaan, normaalimmilta naisilta he odottavat aktiivisuutta.- karuakertomaa
Ei se mun mielestä ihan noin yksinkertaisesti käänny. Miehet ovat yleensä aktiivisempia, naisille on enemmän tarjokkaita, ja naiset voivat dumpata ihan seurustelukelpoisen miehen vain siksi, että mies ei vie asioita eteenpäin, eli naisten sanoin "ei näyttänyt olevan kiinnostunut" tms.
Olen muuten mies, eikä tarkoitus ole mitenkään syyllistää miehiä. - Naisasialooseri.
Naisen ei tarvitse tehdä noista kolmesta kohdasta ensimmäistäkään. Naisen tarvitsee vain näyttää edes kohtalaiselle niin jonossa on monta pelimiestä, jotka hoitavat nuo toimenpiteet tottuneesti rutiinilla.
- oot luuseri!
Naisasialooseri. kirjoitti:
Naisen ei tarvitse tehdä noista kolmesta kohdasta ensimmäistäkään. Naisen tarvitsee vain näyttää edes kohtalaiselle niin jonossa on monta pelimiestä, jotka hoitavat nuo toimenpiteet tottuneesti rutiinilla.
Miksi et naisasialuuseri itse sitten toteuta noita ohjeita, kun sulla on aina niin paljon sitä tietoa ja kokemusta näistä YTM-miehistä?
Varmaan siksi et mitään koskaan tee, kun haluat vaan mieluummin roikkua täällä sinkut-palstalla ja valittaa jatkuvasti näistä samoista jutuista ja tietenkin odottaa sitä että ne teininaiset tulisi oikein kotoa sua johonkin hakemaan. - vcvcxvcxvcxvcxxx
karuakertomaa kirjoitti:
Ei se mun mielestä ihan noin yksinkertaisesti käänny. Miehet ovat yleensä aktiivisempia, naisille on enemmän tarjokkaita, ja naiset voivat dumpata ihan seurustelukelpoisen miehen vain siksi, että mies ei vie asioita eteenpäin, eli naisten sanoin "ei näyttänyt olevan kiinnostunut" tms.
Olen muuten mies, eikä tarkoitus ole mitenkään syyllistää miehiä.Tottahan tuo on, että naiset eivät saa yleensä mitään aikaan ja miehen passiivisuus tulkitaan kiinnostumattomuudeksi. Toisaalta taas aktiivisuus tulkitaan lähes aina kiinnostuneisuudeksi.
Pääsääntöhän on, että jos on kiinnostunut niin menee juttelemaan. Kaikki turha pelailu ja taktiikoiden hiominen on nuoruuden puuhia.
Toisaalta mielestäni ihan positiivinenkin asia, että naiset eivät tee helposti alotteita. Jos ei kiinnosta niin ei tarvitse kuunnella iskuyrityksiä koko iltaa, vaikka niitä toisinaan saattaakin tulla.
Ei ole todellakaan noin yksinkertaista. Meitä naisiakin on niin erilaisia. Itse en edes pidä siitä, että minua tuntematon koskee, ennen kuin ollaan päästy sinutteluvaiheesta pois. Haloo, jonkinlaisia käytöstapoja! :) Ulkonäöllä on tietenkin tietty osansa, mutta kyllä tärkeintä on se, mitä pään sisällä liikkuu ja, miten itsensä tuo tykö.
- ap
Se pitää yrittää tulkita minkälaisesta kosketuksesta nainen pitää ja kuinka nopeasti. Jos nainen on kovin kosketusallerginen, sekään ei kaikille miehille sovi.
- Hämärän rajilta
Mitä tarkoittaa "päästä sinutteluvaiheesta pois"? Avioliittoa 60 yhteisen vuoden jälkeen, jolloin kumpikin sanoo toista herra/rouva Virtaseksi joko siksi, että he kunnioittavat toisiaan niin paljon tai siitä todennäköisemmästä syystä, ettei kumpikaan enää muista toisen etunimeä?
- lässynlässyn-
Noinhan sinä nyt sanot,mutta parin siiderin jälkeen se on just se mies joka sua panee, kuka tarttuu sua ensimmäisenä perseeseen kiinni ja käy imemään,
Hämärän rajilta kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "päästä sinutteluvaiheesta pois"? Avioliittoa 60 yhteisen vuoden jälkeen, jolloin kumpikin sanoo toista herra/rouva Virtaseksi joko siksi, että he kunnioittavat toisiaan niin paljon tai siitä todennäköisemmästä syystä, ettei kumpikaan enää muista toisen etunimeä?
Sinutteluvaihe kestää rajaamattoman ajan, koska jokaisella on se oma raja, milloin on jees alkaa käyttämään mää ja sää-muotija. ja etunimiä. :) Ja, jotkut haluavat tietyissä asiayhteyksissä varsinaisen sinutteluvaiheen loputtuakin sinutella, eli ei ole niin yksinkertaista tämä rajanveto.
Sille ei mahda sitten mitään, jos mies kokee naisen kosketusallergiseksi. Sitten miehen pitää vaan löytää sellainen nainen, jonka kanssa kosketusalttius on samanlainen tai lähes.
- Naisasialooseri.
Totta joka sana. Onneksi muutaman kerran nainen on hoitanut homman pakettiin.
- Unohditko jo
että ei kertaakaan. Siis eihän sitä yhtä säätämistä laskettu.
Satuilusi eivät täsmää.
En koskaan edes pääse tilanteeseen, jossa noita teesejä voisi toteuttaa.
- kauralesepuuro
Hah, voisin melkein näyttää tämän tapailemalleni miehelle. Tein itse aloitteen, tapailtu on jo jonkin aikaa, mutta ei perkele ku vässykkä osaa olla. Ei oikeastaan mitään hajua, miten naisia käsitellään, ei uskalla koskea jne. Ja tuntuu niin saakelin ankealta olla joka kerta se "päällekäyvä" osapuoli, varsinkaan kun ei ole paljon aikaisemmissa suhteissa tarvinnut itse olla aloitteellinen, kyllä ne miehet on sen homman hoitanu kotiin. Tekis mieli vaan antaa olla, mutta kerpele ku on päässy jo ihastumaanki aika pahasti...
- skdjfnsdj
No mikä siinä on niin vaikeeta sitten sinulle, ettet voi ottaa hommaa haltuun, jos kerran jo ihastunutkin olet ja kokemusta omaat paljon? Vai annatko heti periksi, jos mies ujostelee?
- kauralesepuuro
skdjfnsdj kirjoitti:
No mikä siinä on niin vaikeeta sitten sinulle, ettet voi ottaa hommaa haltuun, jos kerran jo ihastunutkin olet ja kokemusta omaat paljon? Vai annatko heti periksi, jos mies ujostelee?
No, ilmeisestikään en ole heti antanut periksi, kuten "ollaan tapailtu jo jonkin aikaa" antaa olettaa :). Mutta fakta nyt vaan on, että kyllä toiseltakin puolelta pitää tulla jotain vastakaikua. Vaikka toinen kuinka väittää että tykkää jne. ni kyllä se vähän inflaatiota kokee, jos ei ikinä mitään hellyyden osoituksia saa. Olen antanut aikaa ja tehnyt itse alotteita, eikös sen miehenki pitäis jossain kohtaa tulla vastaan? Ja aina vaan valitetaan että naiset ei ikinä tee mitään miesten eteen, ja katin kontit..
- ap
kauralesepuuro kirjoitti:
No, ilmeisestikään en ole heti antanut periksi, kuten "ollaan tapailtu jo jonkin aikaa" antaa olettaa :). Mutta fakta nyt vaan on, että kyllä toiseltakin puolelta pitää tulla jotain vastakaikua. Vaikka toinen kuinka väittää että tykkää jne. ni kyllä se vähän inflaatiota kokee, jos ei ikinä mitään hellyyden osoituksia saa. Olen antanut aikaa ja tehnyt itse alotteita, eikös sen miehenki pitäis jossain kohtaa tulla vastaan? Ja aina vaan valitetaan että naiset ei ikinä tee mitään miesten eteen, ja katin kontit..
Tuo kyllä sopii aloitukseen kuin nappiin: mies on jo sanonut että tykkää, mutta koska 2. ja 3. kohta ontuu, niin kohta nainen saattaa suuttua ja nostaa kytkintä. (Olen ollut muutamaan kertaan miehenä tuollasessa tilanteessa, opin jotain)
Pari teesiä kelle vaan. Vasta kun olet valmis elämään ilman materiaa, olet valmis löytämään rakkautta, ihmisen. Vasta kun olet valmis luopumaan kaikesta materiasta tietyn ihmisen vuoksi, olet rakastunut. Vasta kun olet valmis elämään itse vähemmällä, olet valmis antamaan muille enemmän.
;-)Vasta kun olet valmis luopumaan kaikesta materiasta tietyn ihmisen vuoksi, olet rakastunut ihmiseen. Sana uupui. :-)
teevadit kirjoitti:
Vasta kun olet valmis luopumaan kaikesta materiasta tietyn ihmisen vuoksi, olet rakastunut ihmiseen. Sana uupui. :-)
Kannattaa pohtia asiaa, ei vain lukaista ja hutkaista. Nopealla lukaisulla ei siitä saa mitään irti.
- et ole sinkku
teevadit kirjoitti:
Kannattaa pohtia asiaa, ei vain lukaista ja hutkaista. Nopealla lukaisulla ei siitä saa mitään irti.
Oletko sä ihan irti sun miehestä henkisesti? Ja kiini vain materiaalisessa mielessä?
et ole sinkku kirjoitti:
Oletko sä ihan irti sun miehestä henkisesti? Ja kiini vain materiaalisessa mielessä?
En vaan juuri päin vastoin, oivaltanut nuo asiat vähän vanhempana. Ja siis hyvinkin kiinni ja rakastunut mieheeni. :-)
Tänään sain jopa verenpaineeni terkkarin vastaanotolla laskemaan, pelkästään ajattelemalla mun miestä. Eikö se yleensä naisilla nouse silleen eikä laske?"Vasta kun olet valmis elämään ilman materiaa, olet valmis löytämään rakkautta, ihmisen."
Rakastuminen on toki eri asia kuin rakastaminen, mutta vähän minua huitaisee silmään joka kerta tämäntyyppiset viisaudet. Ne normaalit ihmiset, jotka teini-ikäisinä aloittavat parisuhde-elämän, päätyen mahdollisesti samantien pysyvään suhteeseen - tiedän sellaisia tapauksia omasta tuttavapiiristä - eivät varmasti ole aikoinaan miettineet pätkän vertaa omia valmiuksiaan, ja tuskinpa ovat olleet myöskään "valmiina elämään ilman materiaa" (tai, kuten toisessa vastaavassa viisaudessa sanotaan, "osaa elää yksin").
Näin ollen vähän koen, että nämä tällaiset aforismit ovat alempitasoisten ihmisten jalkoihin ampumista, käytännössä siis eräänlaista koulukiusaamista, jolla nostetaan pariutumiskykyjensä suhteen epävarmojen ihmisten kynnystä edes yrittää, ja sen sijaan he jäävätkin lähinnä miettimään että ei, en taida olla valmis elämään ilman materiaa, joten sanonpa ei tuolle unelmien tytölle tuossa joka pyysi luokseen treffeille. (Joo, kaunis päiväuni, mutta siis periaatteessa koen että monella ATM:llä ongelmana on pikemminkin liika pohtiminen ja itsensä analysoiminen solmuun, kuten joku joskus minullekin sanoi, eikä niinkään se että ei ole jollain ihmeellisellä tavalla valmis johonkin kummalliseen).- les commentatores
"Vasta kun olet valmis elämään ilman materiaa, olet valmis löytämään rakkautta, ihmisen."
En halua olla kirpeä, mutta eiks asunto ja vähän ruokarahaa ole ihan hyvät olemassa? Ja ehkä jotain harrasterahaakin? Ja monet joilla näitä on löytävät kuitenkin ihmisen.
"Vasta kun olet valmis luopumaan kaikesta materiasta tietyn ihmisen vuoksi, olet rakastunut."
Ootko avioehtoa vastaan siis? :)
Ihan tosissaan, vähän överiksi menee nuo sun kommentit. Kaikkien on hyvä miettiä vähän henkisempiäkin asioita, mutta en näe noilla sanomillasi kovinkaan paljon yhteyttä rakkauden ymmärtämiseen tai löytämiseen. LordBoredom kirjoitti:
"Vasta kun olet valmis elämään ilman materiaa, olet valmis löytämään rakkautta, ihmisen."
Rakastuminen on toki eri asia kuin rakastaminen, mutta vähän minua huitaisee silmään joka kerta tämäntyyppiset viisaudet. Ne normaalit ihmiset, jotka teini-ikäisinä aloittavat parisuhde-elämän, päätyen mahdollisesti samantien pysyvään suhteeseen - tiedän sellaisia tapauksia omasta tuttavapiiristä - eivät varmasti ole aikoinaan miettineet pätkän vertaa omia valmiuksiaan, ja tuskinpa ovat olleet myöskään "valmiina elämään ilman materiaa" (tai, kuten toisessa vastaavassa viisaudessa sanotaan, "osaa elää yksin").
Näin ollen vähän koen, että nämä tällaiset aforismit ovat alempitasoisten ihmisten jalkoihin ampumista, käytännössä siis eräänlaista koulukiusaamista, jolla nostetaan pariutumiskykyjensä suhteen epävarmojen ihmisten kynnystä edes yrittää, ja sen sijaan he jäävätkin lähinnä miettimään että ei, en taida olla valmis elämään ilman materiaa, joten sanonpa ei tuolle unelmien tytölle tuossa joka pyysi luokseen treffeille. (Joo, kaunis päiväuni, mutta siis periaatteessa koen että monella ATM:llä ongelmana on pikemminkin liika pohtiminen ja itsensä analysoiminen solmuun, kuten joku joskus minullekin sanoi, eikä niinkään se että ei ole jollain ihmeellisellä tavalla valmis johonkin kummalliseen).No voithan se sen nähdä noinkin. Mutta idea kyllä on, että kun kaikki maallinen roina sulta pois otetaan mitä haluat jäävän jäljelle?
Meneekö materia ihmisen edelle?les commentatores kirjoitti:
En halua olla kirpeä, mutta eiks asunto ja vähän ruokarahaa ole ihan hyvät olemassa? Ja ehkä jotain harrasterahaakin? Ja monet joilla näitä on löytävät kuitenkin ihmisen.
"Vasta kun olet valmis luopumaan kaikesta materiasta tietyn ihmisen vuoksi, olet rakastunut."
Ihan tosissaan, vähän överiksi menee nuo sun kommentit. Kaikkien on hyvä miettiä vähän henkisempiäkin asioita, mutta en näe noilla sanomillasi kovinkaan paljon yhteyttä rakkauden ymmärtämiseen tai löytämiseen.Tai sä et ymmärrä sitä oikein. :-)
Asunto on hyvä joo, mutta voithan ajatella onko juuri se asunto sulle tärkeämpi kun kumppanisi ja asunto jossain muualla hänen vuokseen?
Onko joku esine sulle tärkeämpi, kun se ihminen jota rakastat? Onko maine ja mammona häntä tärkeämpiä? Hyvin moni vaihtaa kumppanin materiaan. Silloin se kumppani ei voi olla sulle aidosti tärkeä.teevadit kirjoitti:
Tai sä et ymmärrä sitä oikein. :-)
Asunto on hyvä joo, mutta voithan ajatella onko juuri se asunto sulle tärkeämpi kun kumppanisi ja asunto jossain muualla hänen vuokseen?
Onko joku esine sulle tärkeämpi, kun se ihminen jota rakastat? Onko maine ja mammona häntä tärkeämpiä? Hyvin moni vaihtaa kumppanin materiaan. Silloin se kumppani ei voi olla sulle aidosti tärkeä."Vasta kun olet valmis luopumaan kaikesta materiasta tietyn ihmisen vuoksi, olet rakastunut."
- Kyse ei ole avioehdosta, vaikka sitä voi siihinkin soveltaa. Kyse on siitä, että jos sun pitää luopua sun materiasta ja sen haalimisen halusta kumppanisi vuoksi, kykenisitkö? Mä olen tätä kelannut, että vaikka mun omaisuus menis hukkaan (ja on osa mennytkin) ihmisen vuoksi jota rakastan. Niin se on paljon pienempi menetys kun se ihminen.
Jos nyt tulis tilanne, että rakas sairastuu vakavasti, mutta mä voisin auttaa häntä tervehtymään myymällä kaiken omaisuuteni. Mä en kahta kertaa miettis kumpi on mulle tärkeämpi, mun rakas vai mun omaisuus. Kämppiä löytyy aina ja roinaa kaupoista, se ihminen taas on ainutkertainen. Sitä ei ole varaa uhrata.teevadit kirjoitti:
No voithan se sen nähdä noinkin. Mutta idea kyllä on, että kun kaikki maallinen roina sulta pois otetaan mitä haluat jäävän jäljelle?
Meneekö materia ihmisen edelle?Onko henkinen rikkaus tärkeämpää, kun fyysinen rikkaus? Joo toki ihmisillä bruukaa olla roinaa nurkat täynnänsä, mut miksi moni itkee enemmän kaiken sen roinan perään, kun sen toisen ihmisen?
teevadit kirjoitti:
- Kyse ei ole avioehdosta, vaikka sitä voi siihinkin soveltaa. Kyse on siitä, että jos sun pitää luopua sun materiasta ja sen haalimisen halusta kumppanisi vuoksi, kykenisitkö? Mä olen tätä kelannut, että vaikka mun omaisuus menis hukkaan (ja on osa mennytkin) ihmisen vuoksi jota rakastan. Niin se on paljon pienempi menetys kun se ihminen.
Jos nyt tulis tilanne, että rakas sairastuu vakavasti, mutta mä voisin auttaa häntä tervehtymään myymällä kaiken omaisuuteni. Mä en kahta kertaa miettis kumpi on mulle tärkeämpi, mun rakas vai mun omaisuus. Kämppiä löytyy aina ja roinaa kaupoista, se ihminen taas on ainutkertainen. Sitä ei ole varaa uhrata.Hukkaan sitaateissa, koska mä olen ajatellut sen menevän tarpeeseen. Eli ei se silloin ole mennyt hukkaan sanan varsinaisessa merkityksessä. Se on siinä tilanteessa tehty päätös ja koettu olevan vaivan arvoinen asia.
Luopua jostain saadakseen jotain tärkeämpää pidettyä elämässään.teevadit kirjoitti:
Onko henkinen rikkaus tärkeämpää, kun fyysinen rikkaus? Joo toki ihmisillä bruukaa olla roinaa nurkat täynnänsä, mut miksi moni itkee enemmän kaiken sen roinan perään, kun sen toisen ihmisen?
Jos joku kokee ongelmaksi luopua materiasta ihmisen takia, se on sen ihan oma ongelma sitten ettei ole ketään rinnalla. Joskus voi joutua luopumaan materiasta toisen vuoksi.
Harvoin kai tarvii luopua materiasta kenenkään vuoksi nykyään, ehkä asunnosta voi joutua luopumaan. Muuttaa muualle. Mutta jos tarvis ja tulis tilanne, että on valittava, niin ois minusta aika hyvä mittari tuo kumpi on sulle tärkeämpää, kaikki roina vai ihminen.
Rakastutko roinaan vai ihmiseen. Toiset rakastuu siihen roinaan mitä sen tietyn ihmisen kautta voi saada ja se ihminen tuntuu ihanalle niin kauan, kun se pystyy sitä kaikkea roinaa tarjoamaan. Mut ootas kun roinaa ei enää tule, ei pysty, se ihminekin on sitten täysin turha ja jää kun nalli kalliolle.
Tätä mä ajan takaa.
Jääkö käteen luu vai jotain muuta.- Hähä!
teevadit kirjoitti:
Jos nyt tulis tilanne, että rakas sairastuu vakavasti, mutta mä voisin auttaa häntä tervehtymään myymällä kaiken omaisuuteni. Mä en kahta kertaa miettis kumpi on mulle tärkeämpi, mun rakas vai mun omaisuus. Kämppiä löytyy aina ja roinaa kaupoista, se ihminen taas on ainutkertainen. Sitä ei ole varaa uhrata."Jos nyt tulis tilanne, että rakas sairastuu vakavasti, mutta mä voisin auttaa häntä tervehtymään myymällä kaiken omaisuuteni. Mä en kahta kertaa miettis kumpi on mulle tärkeämpi, mun rakas vai mun omaisuus. Kämppiä löytyy aina ja roinaa kaupoista, se ihminen taas on ainutkertainen. Sitä ei ole varaa uhrata."
Eli netti-auervaarojen sopivin kohde. Lihava nainen munan puutteessa :) - 10
teevadit kirjoitti:
En vaan juuri päin vastoin, oivaltanut nuo asiat vähän vanhempana. Ja siis hyvinkin kiinni ja rakastunut mieheeni. :-)
Tänään sain jopa verenpaineeni terkkarin vastaanotolla laskemaan, pelkästään ajattelemalla mun miestä. Eikö se yleensä naisilla nouse silleen eikä laske?Tuota, onko miehesi rakastunut sinuun......
Hähä! kirjoitti:
"Jos nyt tulis tilanne, että rakas sairastuu vakavasti, mutta mä voisin auttaa häntä tervehtymään myymällä kaiken omaisuuteni. Mä en kahta kertaa miettis kumpi on mulle tärkeämpi, mun rakas vai mun omaisuus. Kämppiä löytyy aina ja roinaa kaupoista, se ihminen taas on ainutkertainen. Sitä ei ole varaa uhrata."
Eli netti-auervaarojen sopivin kohde. Lihava nainen munan puutteessa :)Mä puhun nyt ihmisestä jonka kanssa elän ja josta välitän. Jonka tunnen. :-)
Leiki sinä täällä netissä ihmissuhde experttiä, kun ei kerta irlissäkään sellaista ole. On kyllä eri asia olla netissä kaikki tietävä, kun elää sitä arkea tasapainossa toisen kanssa.
- ujojen seurustelu
Olen vähän eri mieltä AP:n kanssa. Itse en ainakaan tykkää yhtään, että tuntematon ihminen koskettaa minua käsivarrelle, olkapäähän, polvelle tms. Se antaa heti sellaisen kuvan, että jahas, nyt alkaa vähittäinen hipelöinti. Haluan, että minuun tutustutaan ihmisenä eikä kaatoprojektina. Jos mies on mukava ja hän älyää pyytää minulta puhelinnumeroa, sähköpostiosoitetta tai pyytää vaikka kahville, niin mielelläni menen. Seksi astuu kuvioihin vasta sitten, jos mies on mukava ja tuntuu siltä, että tästä olisi ainesta seurustelusuhteeksi.
Viimeisin seurustelusuhteeni alkoi siten, että katselimme toisiamme baarissa varmaan 2-3 iltana. Sitten keksin jonkun tekosyyn, jonka varjolla menin juttelemaan tyyliin: Sä näytät vähän mun yhdeltä kaverilta, onko sulla Marko-nimistä isoveljeä? Käytiin kahvilla pari kertaa ja lopulta mies sanoi, että näytän niin söpöltä, että hän haluaisi pussata, muttei uskalla, kun kuitenkin suuttuisin. Sanoin, että: Kokeile jos uskallat. Siitä se lähti. Oltiin monta vuotta yhdessä.
Tämä on siis esimerkkinä, että kyllä ujotkin saattavat alkaa seurustella, mutta se vaatii kummaltakin vähän vaivannäköä, että pääsee astetta edemmäksi tutustumisessa. - ap
Okei, myönnetään että "koskettaa vasta tapaamaasi" voi olla huono tikki joskus. Mutta kannattaa kuitenkin kokeilla kosketusta jollain järkevällä aikavälillä. Viimeistään ennen kuin naisella palaa käämi.
- Kokemus-K
Kaikkien näiden pohdintojen ongelma on aina se että naisia on yhtä monta erilaista kuin on naisiakin. Toki voidaan tehdä joitakin yleistyksiä jotka pätevät ehkä kahteen naiseen kolmesta mutta tuskin edes kauhean monta sellaista. On ujoa ja aktiivista, nopeasti etenevää ja harkitsevaa, kevytkenkäistä ja kiihkouskovaista, romanttista ja realistia.
Ainoa todellinen neuvo jonka minusta siis voi antaa on se että pitää kehittää kykyään lukea toisen reaktioita ja sovittaa oma toimintansa sen toisen ihmisen luonteen mukaan. Millään "pelimiesten neuvoilla" ei isketä kuin juuri tietyn tyyppisiä naisia joihin ne purevat.- ap
"Toki voidaan tehdä joitakin yleistyksiä jotka pätevät ehkä kahteen naiseen kolmesta"
Jos pystyy tekemään jotain noinkin toimivasti yleistävää, niin kannattaa ainakin yrittää!
"Ainoa todellinen neuvo jonka minusta siis voi antaa on se että pitää kehittää kykyään lukea toisen reaktioita ja sovittaa oma toimintansa sen toisen ihmisen luonteen mukaan."
Tosi hyvä neuvo, mutta miehille, jotka eivät ole kovin tottuneita naisiin, pitää korostaa sitä, että jos se mies ei tee tiettyjä asioita ja ole aktiivinen, niin suurella todennäköisyydellä tutustuminen kättelee.
- Reipas Mies
Suomen naiset ovat läpeensä hemmoteltuja iskemään tulevien miesten asiakaspalvelulla, siinä on sen syy ja siinä on sen seuraus miksi naisettomia miehiä per ikäluokka jää yhä yksin lisääntyvässä määrin koko ajan.
Toki auervaaramaisen manööverein tarjoiltuna miehen supliikki, että on naiselle kipinää sekä säkenöintiä.
Naiset suorastaan säikähtävät jos heille puhuu siihen sävyyn mikä ei korosta heidän seksuaalista valinnan valtaa.
Pelimies neuvot, sehän on koko idea miten se miehen esille tulo, eli se smooth läppä ja lepertely tulee tarjoilla naiselle.
Nämä baariasiamiehet jotka rassaavat iskettävän muijan tissit ja pepun parin kymmenen minuutin jutun päätteeksi ovat alan klassikko.
Ole saalistaja naisten suhteen, älä leijonaa odottava pupu. Siinä se ero.
Jos "pelottaa" pussailut ja lääppimiset niin turha luulla että nainen ne tekee miehen puolesta.
Mun mielestä ujojen on turha puolustella ettei uskalla, koska seurustelun alku vaatii sen että ne peliliikkeet tulee tehtyä. Kyse on vain tahdon voimasta.- 4+8
Jos naisten iskeminen on noin rasittavaa, niin kannattaisi suuntautua muihin, kiinnostavampiin harrastuksiin. Jos taas mies on niin hönö, että kuvittelee olevansa oikeutettu saamaan pesää ilman vaivannäköä, niin sitten ansaitseekin olla ilman.
Noi pelimiehet taas on niin noloja ettei niihin sorru kuin todella typerät naiset. - vktor
4+8 kirjoitti:
Jos naisten iskeminen on noin rasittavaa, niin kannattaisi suuntautua muihin, kiinnostavampiin harrastuksiin. Jos taas mies on niin hönö, että kuvittelee olevansa oikeutettu saamaan pesää ilman vaivannäköä, niin sitten ansaitseekin olla ilman.
Noi pelimiehet taas on niin noloja ettei niihin sorru kuin todella typerät naiset.no kerro ihmeessä minkä takia naisten pitäs saada kalua sinne haisevaa alapäähänsä jos ne ei mitää tee ? varsinki ku naisten ei oikeasti tarvi juurikaa muuta tehä ku ilmottaa et haluu naida ni siinä on 20 luuseria jonossa. Kyllähän jossai on menty mäkeen ku baarista raahaa yli 100 kiloset selluliittipommilutkat miehiä panemaan. Jos mies näyttää siltä ni se raahaa vaa ittensä.
- Teemu Milto
Turpa kiinni ja toimi. Ajattelet liikaa.
- Samettilakki
Tässä mun teesi: Opettele kitaralla Smoke On The Water, niin johan alat saamaan piparia.
- ei haittaa.
sama se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853577
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813240Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683072On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651812
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271769- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658