Mikä on se kropan osa mihin yleensä ensimmäisenä toisessa kosketetaan, onko se käsi vai mikä? Onko sopivaa koskettaa toista jo ensimmäisillä treffeillä? Pitäisikö pyytää lupa koskettamiseen ettei toinen säikähdä?
Ensimmäinen kosketus - mihin?
2
854
Vastaukset
- dhrggh
mun mielestä paras on olkapää ja voi koskettaa ilman lupaakin. Jos toinen ei tykkää ni vetäytyy kyllä pois tilanteesta. Ei välttämättä kannata ruveta älyttömästi toista hiplaamaan ekoilla treffeille mutta jos nyt kerran tai pari koskettaa niin ei ole maailmanloppu.
- neito22-v
Koskettaessa paikkaa tärkeämpi seikka on mielestäni se, että kosketus tapahtuu rennon luonnollisesti tai ns. "vahingossa", esim. ojentaessa/osoittaessa jotain tai ohjatessa toista vaikka tungoksessa (kaupassa, baarissa, torilla, jne.). Itse kosketan yleensä ensin käsivarsiin, olkapäihin tai selkään, enkä ole koskaan lupaa kysellyt - lukenut vain toisen kehonkieltä ja tilannetta. Vältän koskettamista jos kanssaihminen selvästi on ujo ja pitää muutenkin vähän etäisyyttä.
Ekoilla treffeillä sopii mielestäni koskettaa, mutta ei välttäättä liian intiimisti/seksuaalisesti....Esim. halaaminen tavatessa/erotessa on mielestäni OK, reisien silittely kahvin ääressä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760