Vähän yli kolmekymppinen naisopettaja etsii pelikaveria. Tarkoitus olisi pelata Luolavuoren ilmaiskentillä ja viikonloppuisin. Toivon että omaat vähintään perustaidot lajista sekä oman mailan. Pelasin itse nuorempana SM-tasolla kilpaa, mutta nykyään vain liikkumisen ilon ja kunnon kohottamisen takia.
Tenniskaveri Turku
Harrastelija79
1
269
Vastaukset
- linjacrossi
Moikka,
löytyikö jo pelikaveri? Jos ei niin tässä olis yksi ehdokki ; mies, vähän vaille 50v, pelasin myös SM-tasolla nuorena, nyttemmin vähän seniorisarjoissa. Enemmän kuntourheilua eikä niin "veren maku suussa" enää. Kivempaa juosta pallon perässä kun käydä lenkillä.
Eli maila pysyy kädessä ja pallokin lentää useimmiten sinne minne haluan. Viikonloput sopisi mulle myös hyvin, viikolla en ehdi muutenkaan töiden takia.
Jos olet pelikaveria vailla, niin laita joku meiliosote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976