Auttakaa äkkiä!

tietämätön

Eli siis ongelmanani on ostamani rippimekko. Ostin Topshopin nettikaupasta mekon, mutta en tiedä olenko aivan alipukeutunut jos laitan sen omiin rippijuhliini.. Mekko on siis Chiffon bandeau dress (by rare) ja löytyy helposti laittamalla Googlen kuvahakuun! Toivottavasti joku kiltti ja ihana viitsisi ja jaksaisi auttaa minua näinkin pienen ongelmani kanssa joka häiritsee minua kovasti! Väri olisi koralli..(:

9

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietämätön

Mekko on lisäksi aika lyhyt..!:/

• mustat

Mustat ohuet sukkahousut sopisi mekon kanssa hyvin.

• j

Et ole alipukeutunut. Siihen vaan kiva asusteet ja tosiaan sukkahousut minäkin tuohon laittaisin alle.

• mindyourdress

Nätti mekko. Laitat kaulaan jonkun näyttävän korun, joita on kaikki kaupat pullollaan tällä hetkellä ja vaikka rannekoru samaa sarjaa. Sitten kainaloon clutch-laukku ja hyvin hoidettuihin jalkoihin korkkarit. Voi olla myös sandaletit. En laittaisi asun kanssa mitään mustaa. Herätys suomalaiset, nyt on kesä, mustat sukkikset kaapin perälle ja värikästä ylle!

• semmosta89

Minusta tuo näyttää enemmänkin topilta kuin mekolta. En itse ikikuna käyttäisi ilman housuja. Rippujuhla on kuitenkin semmoinen, että vanhempi väki saattaa katsoa aika pahasti... ei tuo mikään rippijuhlamekko ole todellakaan (vaikken mikään uskovainen olekaan, ajattelen vaan niitä vieraita ja sitä kun nolaat itsesi siellä pyllistelemällä ja vilauttelemalla).

• hahahkjshakhha

Ai, ei meidän konfirmaatioon kyllä kuulunu pyllistely ja vilauttelu. Ettei vaan ois sinua pappi vähä juksannu... :D Tuuppasiko samalla?

• Isonen

Tuo on sopiva mielestäni, sillä kirkkosalissa olette kuitenkin albat päällä eikä mikään voi vilahdella niin kuin joku sanoi. Et välttämättä tarvitse edes sukkahousuja, jos vain tunnet olosi mukavaksi ilman niitä ja ilma on lämmin. Asusteina kaulakoru, ehkä käsikoru sekä korkokengät tai ballerinat. Hiuksiin voisi laittaa myös jonkin koristeen, kukan tai klipsin yms. :) itse olen viime vuoden riparilainen ja tänä kesänä isosena.

• rosamind

mun mielestä se mekko ei todellakaan oo liian lyhyt. on kesä, tuskin tarvitsee mitään mekkoa mikä ylettyy yli polvien kuumana päivänä! :--D

• juf7f

Aika tylsän näkönen on toi rippimekoksi. :/
      Ehkä menis jos olis kiva mekkoon sopiva laukku ja muita asusteita. :)
      Muista ostaa mekkoon sopivat kengät!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      113
      6975
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      107
      4727
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      55
      3981
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3344
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      685
      2035
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      234
      1420
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1348
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1283
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      52
      1277
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      972
    Aihe