Suoritan ensi sunnuntaina B-merkin ja meitin kannatasiko pistää kannukset. EN ole koskaan ratsastanut kannuksilla, joten en ole varma kannattaako minun niitä pistää. Jos olet suorittanut B-merkin niin kerro käytitkö itse kannuksia..
Kannukset B-merkkiin?
4
257
Vastaukset
- Moro, sano poro!
Juu, en käyttänyt ja jos et ole koskaan kokeillut kannuksia, niin kannattaa ensin harjoitella niiden käyttöä paljon ennen kuin edes ajattelet meneväsi kannuksilla kisoihin. Tää on mun mielipide, eli mee ilman.
- diipadaapa
Ei kannata laittaa jos et ole koskaan aikaisemmin käyttänyt. Pitää olla vähän kokemusta ettei kylmiltään lähe vaan veteleen radalle. Mutta jos kilpailun säännöt vaatii niin sitten..
- _katherine_
Älä mene kisoihin, jos et kerranole sääntöjä lukenut.
Kannukset on koulukisoissa aina pakolliset, ellei toisin mainita. Seurakisoissa tuomari voi antaa luvan mennä ilman kannuksia. Tästä kuitenkin pitää olla maininta kisakutsussa tai sitten pitää tuomarilta erikseen kysyä lupaa.
Jos et ole aikaisemmin kannuksilla mennyt, älä missään nimessä laita niitä kisoihin.
Osta tarvittaessa ns. valekannukset, jotka on kuin kannukset mutta ilman sitä "piikkiä"- - Asiantuntia!
mene vain kannuksilla!laita vielä oiken pitkäs niin varmasti hebbasi liikuu!muista sitten potkasta niillä sitä kylkiin että liikkuu koska ei muuten tunne mtn itse menin b-merkin pitkillä kannuksialla ja oltiin vielä ekoja ;)jaa en ollut koskaan ennen käyttänyt kannuksia!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m664065Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903491Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363229- 502705
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182229Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221902- 291783
- 201414
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321406UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121400