Minulla on mailat, green gard, mutta kuka ottaisi mukaan golfaamaan. osaketta en uskalla ostaa ennen kuin tiedän millaista golf todellisuudessa on. Onko Oulussa mitään toimintaa, johon mummo ikäinen nainen uskaltaisi tulla mukaan entä nuori nainen??
miten oulussa pääsee golfaamaan
3
378
Vastaukset
- Kyselijä
..ja saanu vastauksenkin. Mene sivulle www.golf.fi ja etsi sieltä Oulun golfkerhon kotisivut. Sitten vaan "faktat" ja tarvittaessa meiliä niihin osotteisiin joita siellä on pilvin pimein. Silleen se homma mullekkin aukes, vaikka itekkin oon mummoiässä. Eiköhän sama päde Oulussa kun muuaallakin... Jos vaativat osaketta, niin katto joku muu klubi..on niitä suomessa joka lähtöön ja lisää tulee.
- sama mummo
Kiitos! Olipa hyvä, että joku viitsi vastata
- golffaava lady
Oulujokilaakson golfklubi 30 min oulun keskustasta tarjoaa mahdollisuuden pelata ilman osaketta, tai tasoituskorttia. 12 reikää, ystävällinen palvelu ja edullinen hinnoittelu. Kenttä on kiva kokeilijalle ja aloittelijalle.
Minä tykkäsin ja nyt pelaan jo 4 kautta, tosin etelä-suomessa, mutta kävin muhoksella alkeiskurssit ja pelattiin kaksi kesää kausikorteilla ja se kannatti. pääsi kenttäkammosta kun oli rauhallista harjoitella ja ystävällinen ihminen kahvilassa. Tosin ensin siellä oli vaan asuntovaunu, mistä sai mailoja lainaksi.
Mitä muhokselle kuuluneekaan?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875