Liian vanha?

millonliianvanha

Olenko liian vanha käymään ratsastusleireillä? Olen 17 ja ratsastusta harrastanut vasta neljä vuotta, kun 12v vasta oli mahd. alottaa..
Nyt oon estevalkka ryhmässä ja menossa esteleirille, mutta aloin miettiin et oonko jo koht liian vanha käymään leireil!??
Odotan nytkin aivan järkyttävän paljon leiriä ja oon ihan innoissani, vaikkakin oon varmaan vanhin siel jä aika vähän kokenu, mut silti!!
Mitä mielt te ootte ja ootteko tiiättekö kuinka vanhoja "leireilijöitä"

11

202

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mun mielipide

mun leireil on aina ollu jtn 8-16 vuotiait...Oon ite koht 15, ratsastanu kans 4vuot ja oon kans menos esteleirille ja mäki aattelen et oonkoha jo koht liian vanha ridaleireille. eli kai sä oot jo vähä liia vanha leireille (viimestää ku täytät 18). Ois aika outoo jos "aikuinen" tulis lasten ratsastusleirille..On niitä leirei sit 15-20 vuotiallekki:)

• gyjhfj

on olemassa myös ratsastusleirejä aikuisille.

• firefly55

Voithan mennä myös ihan vaan jollekin kesäkurssille, jossa ei olla yötä, jos tuntuu ettei sopivaa leiriä löydy. Tietenkin jos varta vasten juuri haluat yöpyä myös tallilla, niin sitten on eri asia.

• Aloittajaaa

Joo siis oon menossa tänä kesänä yhelle esteleirille joka kestää viis päivää ja oon siel yötä. Aattelin vaan et oonkohan jo liian vanha leireille, kun tunnen kyllä todella paljon ikäsiäni jotka kans käy leireil, mutta kai en ehkä ens vuonna enää mee.

• Tamara <3

Mielestäni ei voi koskaan olla liian vanha käymään leireillä! Jos olet mielestäsi liian vanha leiriläiseksi, voit kysyä tallilta voitko mennä sinne leiriavustajaksi.

• sdfgvhj

ei leirille voi olla liian vanha ;) viime kesänä olin leirillä jossa kaikki oli 12-17 vuotiaita ja seassa oli yksi n. 30v... :D

• Emma101

Minä olen 53-vuotias ikäloppu ja menen juhannuksen jälkeen ratsastuskurssille. Se ei ole leiri vaan joka ilta 1 t ratsastusta intensiivikurssi ihan vasta-alkajille ja sellaisille (kuten minä), jotka on ratsastaneet joskus "kauan sitten". En tunne itseäni ollenkaan vanhaksi vielä :)

• et oo

Et ole liian vanha. Aloitin ratsastuksen 33-vuotiaana ja olin jo samana vuonna viikonloppuleirillä ja seuraavana kesänä viikon yöleirillä. Siellä tuntien lisäksi taluttelin ja syötin hevosia niiden 20 vuotta nuorempien kanssa. Oli kivaa! Leirikastetta en kyl halunnut!

• Mummo:)

Ai vanha....aloitin ratsastuksen alkeista 55v...viikonloppu leireillä olin 16-35v.kanssa ja nyt olen yli 60v.ja jatkan edelleen pelkäämistä(välillä)hevosen selässä säännöllisesti:)

• ööm

mee sennuleirille :) ne ovat tarkoitettu hiukan vanhemmille :D

• ET!

et todellakaan oo liian vanha! Eräs nainen meni ratsastus leirille 70 vuotiaana.....oli siis nuorempana ollut kova hevostyttö ja oli oma hevonenkin ollut....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe