http://www.youtube.com/watch?v=IO6yizKvFl4
voiko olla enää täydellisempää?
Vau mitä naisia!
12
330
Vastaukset
- nftis
Siis kattooko joku ihan oikesti noita videoita?
- bikinibear
Otsikko oli siis bikini contest. Missä ne bikinit oli??? Jotain teippejä vaan oli laitettu vähän eteen... Saahan niitä nättejä naisia katsella, jos siltä tuntuu. Tuskin tältä palstalta löytyy miestä, jolla olisi pokkaa lähteä tuollaista henk. koht. jututtamaan.
- Mr. Speedo
Itse tykkään enemmän sellaisista naapurintyttömäisistä naisista, mutta onhan nuo ihan kivoja nuokin.
- Perfektionisti
Silikonia silikonia. Kaukana täydellisestä.
- eteen vie
Ihania. Täytyy melko homo olla, jos väittää, ettei nuo naiset vähän viisaria väräytä...
- vcxvxcvxcvcx
Ei kyllä itseasiassa ollut ainakaan nuo ensimmäiset naiset kovin kummoisia tuolla videolla. En katsonut koko videoa loppuun. Persoonallisuus puuttui täysin ainakin tuollaisessa tilanteessa. Ehkä asia erikseen jos näkisi naisen livenä. Ei ollut kuitenkana kasvoista mielestäni mitään erityisen söpöjä ja itseasiassa aika vanhan näköisiä.
Kyllähän noilla hyvät kropat oli, mutta jotain kuitenkin puuttuu. - Fiksu mies
Minua kiinnostaa sisäinen kaunis. Voisin käydä kahvilla näiden bikininaisten kanssa ja jos persoonallisuudet ja arvot kohtaa, niin sitten vasta tiedän onko kuumia tapauksia..... Okei, ketä mä yritän huijata. Panisin niin että mulkku murtuu.
- tollasiahan
ne suomalaiset nuoret naisetki on halutessaan; implantit, rusketus ja hiuslisäkkeet ineen, niin voilá!
- SääriMies,-
Upeita ja sopusuhtaisia!
Lantio sopiva, rinnat sopivankokoiset, vyötärö ihana ja sääret upeat. Ei ole isoa takamusta, jolloin suomimamma päärynäperseineen inttaa omaavansa kapean vyötärön (kun takamus on seitsemän leivän uuni!) eikä ole omena, jossa kaljamaha röhöttää sekä vyötärön yllä että alla. Olisi mielenkiintoista nähdä vastaavia bikinejä Suomen kesässä. X)
- Röh röh röööh
Hah hah! Sepäs ois oikein herkkua, kun sellaiset 80 kg persjalkatantat tissit noista olemattomista lappusista ulos pursuten marssis rannoilla... Sellaisia nyt vaan jostain syystä näkyy eniten Suomalaisilla rannoilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760