mikä on pahin turn off miehen ulkonäössä?

luumukiisseli.

tuli tällänen asia mieleen.

87

5663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgfdsf

No, luumukiisseliä naamassa.

• Tässäpä joitakin:

Minun mielestäni pahin turn off on ehdottomasti lihavuus. Sen jälkeen epäsiisti olemus, haiseva, likaiset vaatteet ja hiukset. Pakko sanoa että tykkään miehekkään näköisistä miehistä, mikään karski macho äijä ei tarvitse olla mutta sellaiset pallomaiset muodottomat kasvonpiirteet, töpselikärsä, pieni leuka ja pulloposket on rumat, enkä muutenkaan tykkää jos miehellä on feminiiniset kasvonpiirteet. Eikä minua myöskään kiinnosta kehonrakentajamiehet, sellainen ylibodattu, pullottavien verisuonien peitossa oleva kroppa on ällöttävä. Muuten ei ole sellaista tiettyä asiaa mistä en pitäisi, kokonaisuus ratkaisee ja persoonallisuus on vain plussaa :)

• luumukiisseli.

ok itselläni ei ole kyseisiä piirteitä. Joten ukonäössäni ei kai ole hirveesti vikaa. Tai ainaki näin luulen.

• Not so simple
        luumukiisseli. kirjoitti:

ok itselläni ei ole kyseisiä piirteitä. Joten ukonäössäni ei kai ole hirveesti vikaa. Tai ainaki näin luulen.

Mutta se taas ei tarkoita sitä että olisit hyvännäköinen, tuo yksi kirjoittaja luetteli turn offejaan miehissä, useimmissa miehissä ei noita piirteitä ole mutta siitäkään huolimatta kaikki eivät miellytä silmää. Se on yksilökohtaista, pitäisi periaatteessa vaan katsella ympärilleen ja jos tykkää jostakin niin se on sillä selvä. Tietysti perus hygieniasta huolehtiminen on tärkeää, iah jokaisen kohdalla eikä ole hyvä juttu jos on syönyt itsensä muodottomaksi.

• luumukiisseli.
        Not so simple kirjoitti:

Mutta se taas ei tarkoita sitä että olisit hyvännäköinen, tuo yksi kirjoittaja luetteli turn offejaan miehissä, useimmissa miehissä ei noita piirteitä ole mutta siitäkään huolimatta kaikki eivät miellytä silmää. Se on yksilökohtaista, pitäisi periaatteessa vaan katsella ympärilleen ja jos tykkää jostakin niin se on sillä selvä. Tietysti perus hygieniasta huolehtiminen on tärkeää, iah jokaisen kohdalla eikä ole hyvä juttu jos on syönyt itsensä muodottomaksi.

en pidä itseäni hyvännäköisenä enkä ihan täysin rumanakaan. Usein tulee mietittyä kaikanlaista, kuten pahimmat turn offit, ja että mistä ne sitten johtuu. Asenteista vai yleisestä olemuksesta ym...

• Not so Simple

en pidä itseäni hyvännäköisenä enkä ihan täysin rumanakaan. Usein tulee mietittyä kaikanlaista, kuten pahimmat turn offit, ja että mistä ne sitten johtuu. Asenteista vai yleisestä olemuksesta ym...

Ok, en tarkoittanut että olisit ruma, ehen! Enhän edes tiedä miltä näytät, kyllä saatat ollakkin hyvännäköinen, kuten sanoin yksilökohtaista tämäkin. Jos vaikka luettelisin ihannemieheni piirteitä, niin ei ne automaattisesti tee kenestäkään hyvännäköistä, sen tietää sitten kun ihmisiä näkee ja tapaa live elämässä, että kuka miellyttää silmää ja kuka ei.

• luumukiisseli.
        Not so Simple kirjoitti:

Ok, en tarkoittanut että olisit ruma, ehen! Enhän edes tiedä miltä näytät, kyllä saatat ollakkin hyvännäköinen, kuten sanoin yksilökohtaista tämäkin. Jos vaikka luettelisin ihannemieheni piirteitä, niin ei ne automaattisesti tee kenestäkään hyvännäköistä, sen tietää sitten kun ihmisiä näkee ja tapaa live elämässä, että kuka miellyttää silmää ja kuka ei.

niin se on totta kokonaisuus ja persoonallisuus on vaikuttava tekijä, sekä huumorintaju.

• Not so Simple

niin se on totta kokonaisuus ja persoonallisuus on vaikuttava tekijä, sekä huumorintaju.

Olen täysin samaa mieltä, ei se pelkkä ulkonäkö pitemmän päälle riitä, alkuvaiheessa sitä katsotaan toki mutta sitten kun tutustuminen etenee luonne ratkaisee ja jos toinen paljastuu kusipääksi, ei siinä hyvä kroppa ja komeat kasvot auta mitään, siihen lopahtaa kiinnostus -----> Next! Ja toki pitää mätsätä muutenkin, huumorintaju on tärkeä myöskin ja se onko samat päämäärät elämässä ja joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita olisi hyvä olla ettei tule sellaista tunnetta että toinen on kuin toiselta planeetalta. Liika erilaisuus ärsyttää, mutta mikään itsensä jatke sen toisen ei tarvitse olla, kuin kopio itsestä. Eli ei noita kahta ääripäätä kiitos.

• luumukiisseli.
        Not so Simple kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä, ei se pelkkä ulkonäkö pitemmän päälle riitä, alkuvaiheessa sitä katsotaan toki mutta sitten kun tutustuminen etenee luonne ratkaisee ja jos toinen paljastuu kusipääksi, ei siinä hyvä kroppa ja komeat kasvot auta mitään, siihen lopahtaa kiinnostus -----> Next! Ja toki pitää mätsätä muutenkin, huumorintaju on tärkeä myöskin ja se onko samat päämäärät elämässä ja joitakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita olisi hyvä olla ettei tule sellaista tunnetta että toinen on kuin toiselta planeetalta. Liika erilaisuus ärsyttää, mutta mikään itsensä jatke sen toisen ei tarvitse olla, kuin kopio itsestä. Eli ei noita kahta ääripäätä kiitos.

samoja asioita olen itsekkin usein miettinyt, mutta siihen ne on jäänyt kun ei ole kerennyt hirveesti missään käymään muuta kun töissä ja harrastuksien ääressä...

• Not so Simple

samoja asioita olen itsekkin usein miettinyt, mutta siihen ne on jäänyt kun ei ole kerennyt hirveesti missään käymään muuta kun töissä ja harrastuksien ääressä...

Sinun pitäisi käydä jossakin, valitettava totuus on se että ei kukaan tule sieltä kotoa hakemaan. Miksi et kävisi kavereittesi kanssa jossakin ulkona baarissa yms? Ehkäpä sieltä löytyisi nainen?

• luumukiisseli.
        Not so Simple kirjoitti:

Sinun pitäisi käydä jossakin, valitettava totuus on se että ei kukaan tule sieltä kotoa hakemaan. Miksi et kävisi kavereittesi kanssa jossakin ulkona baarissa yms? Ehkäpä sieltä löytyisi nainen?

onhan se ihan hyvä idea, ja välillä tulee kyllä käytyä kaveriporukalla milloin missäkin, mutta en oikein tykkää baareista, kun siellä on kännissä meuhkaavia juoppoja. Ainaki yleensä on. Ja yleensä olen kuskina, alkoholia käytän enintään kerran kuukaudessa, joskus ei mene sitäkään.

• Not so Simple

onhan se ihan hyvä idea, ja välillä tulee kyllä käytyä kaveriporukalla milloin missäkin, mutta en oikein tykkää baareista, kun siellä on kännissä meuhkaavia juoppoja. Ainaki yleensä on. Ja yleensä olen kuskina, alkoholia käytän enintään kerran kuukaudessa, joskus ei mene sitäkään.

Toivottavasti löydät itsellesi naisen, kyllä se vielä tärppää :)

• luumukiisseli.
        Not so Simple kirjoitti:

Toivottavasti löydät itsellesi naisen, kyllä se vielä tärppää :)

eiköhän se jossain vaiheessa, varmaankin silloin kun vähiten sitä odottaa tapahtuvan.

• + + + + + + + + +

Kirjailit juuri kaikki suomalaisnaisen ulkoiset tunnuserkit...

• näin_se_menee

Huonot hampaat.

• 5000

Lihavuus ja pyöreät kasvot. Pystynenä.

• Nenät Ry

Hyppyrinenä ei ole mielestäni ruma, sellainen hieman ylöspäin menevä nenänkärki mutta sellainen voimakkaasti pysty on. Siis nenä missä sieraimet näkyy edestäpäin katsottuna ihan selvästi, yök! Rumaa, ei vo mitään. Muuten kyömynenä on ruma, sellainen lievästi koholla oleva nenänvarsi on todella seksikäs mutta erittäin voimakkaasti kaartuva kyömynenä on aika ruma. Siis sellainen nenä mikä vie huomion siinä naamassa, mikä pistää ikävällä tavalla silmään. Onneksi tuollaisia äärimmäisiä esimerkin mukaisia neniä ei ole kuin harvoilla.

• näsan
        Nenät Ry kirjoitti:

Hyppyrinenä ei ole mielestäni ruma, sellainen hieman ylöspäin menevä nenänkärki mutta sellainen voimakkaasti pysty on. Siis nenä missä sieraimet näkyy edestäpäin katsottuna ihan selvästi, yök! Rumaa, ei vo mitään. Muuten kyömynenä on ruma, sellainen lievästi koholla oleva nenänvarsi on todella seksikäs mutta erittäin voimakkaasti kaartuva kyömynenä on aika ruma. Siis sellainen nenä mikä vie huomion siinä naamassa, mikä pistää ikävällä tavalla silmään. Onneksi tuollaisia äärimmäisiä esimerkin mukaisia neniä ei ole kuin harvoilla.

Onneksi on internet. Jo kaksi maininnut pystynenän turn offiksi. Minulla on pystynenä, ei mikään kaikkein pahin sikanokka, mutta kuitenkin. Olen joskus kysellytkin, että näyttääkö tää nyt vähän huonolta, mutta ei ole kukaan jolta olen kysynyt, sanonut että näyttää. En siis ympäriinsä ole kysellyt, vaan naisilta sellaisessa tilanteessa, missä muutenkin ollaan ulkonäöstä juteltu. Ei pidä uskoa ystäviä, eivät ne näissä asioissa totta puhu.

• nainen663453

lähijunassa istuin kerran yhtä poikaa/miestä vastapäätä, hän näppäili puhelinta ja hänellä oli pitkät kynnet!! Ja hiukset oli kikkarat joissa ei mitään muotoa. Oli aika yök näky....

• Naisellinen nainen

Pahin turnoff miehen ulkonäössä on kokemattomuus.

• juuri näin se onnnnn

Tämä on täysin totta. Paljolti juuri tältä pohjalta mies naisen päässä hahmottuu.

• En ihan usko...

Mitenköhän se kokemattomuus (oletan seksuaalinen) näkyy päällepäin?

• .

Anteeksipyytelevä sylikoiramainen tai ahdistuneen runkkarin olemus näkyy n. 15 metrin päähän.

• mustispeppers

Ei nyt suorastaa turn off, mutta minua ei kiehko miehet, joilla on se partatupsu leuan alla. Joko koko parta tai ei partaa ollekaan, mutta se tupsu on naurettava.

• Tekorusketus, limaiset hiukset ja tahallinen tyylittömyys(esim. valkoinen paita auki rintakehään, josta tursuaa karvoja, joilla lepää paksu kultaketju).
      Ja tietenkin suuri ikäero on turn-off useimmiten. Papat harvemmin viehkoja ovat ja lapset eivät koskaan.

• lismanakki

Unohdit mainita "lismaisuuden" mitä sitten ikinä tarkoittakaan, vai onko se enemmän luonteenpiirre?

• Sinkkumies 45

"Papat harvemmin viehkoja ovat ja lapset eivät koskaan."

Runollista :)

• parisuhdeainesta

Huonot hampaat on ulkonäössä turn-off. Vähän vinot hampaat on OK, mutta jos puhutaan ruskeista hampaista, ehkä reikäiset ja haisevat sekä hampaita puuttuu, niin juoksen kauas ja lujaa.

Miehessä ärsyttää liiallinen laittautuminen esim. miehellä enemmän koruja kuin minulla. Kyse on arvomaailmaerosta.

Ulkonäkö ei ole kovin tärkeää, mutta esim. rasistisuus, voimakkaan mustavalkoinen ajattelutapa ja tyhmyys ovat sellaisia, että niitä ei millään ulkonäöllä kompensoida.

• TodellinenNainen

Epäsiisteys -pesemättömät hiukset, likaiset vaatteet yhdistettynä hien hajuun. Puhtaalta ja/tai hieman partavedeltä tuoksuva mies on parhautta!

Toinen suuri turn-off on ylimielisyys. Välittön, kohtelias ja ystävällinen mies vie pisteet (ja naisen) kotiin!

• 16

Miksi vatussa näihin ULKONÄKÖ-ketjuihin tulee aina vastauksia luonteesta? On täysin ymmärrettävää että haluatte myös hyvän persoonan mutta sitä ei kysytty! Miettikää ja muistelkaa, mikä viehättää ja on viehättänyt miehen ulkonäössä.

• afdghjfouty

Semmonen jonka on pakko todistella miehekkyyttään kokoajan.

• Shole

Olkoon mikä on, viihdyn juuri sennäköisenä kuin olen. Kuulemma karvojeni alla on komea mies, mutta on vieras minulle hän.

• Siivonmiehen nainen

Lökäpöksyt, likaiset ja nuhjuiset vaatteet, flanellipaita, pipo tai hattu helteellä ja/tai sisätiloissa , hupparin huppu päässä. Puku tennarit. Tekorusketus. Army-väriset housut. Epäsiisti tukka. Rastatukka. Likaiset kynnenaluset jollei ole kausaalista syytä. Tupakanpolttamat kynnet yök.

• okokjokj

hmmm...aika vaikia.Varmaan jos on liian epämiehekkäät piirteet.Pystynenä on minulle ainakin aika turn of. Laihat jalat ja laiha peppu eivät myöskään hyvä juttu.Pukeutumisella voi saada aika paljon vahinkoa aikaan myös. samoin hiuksilla

• En liity jäseneksi

Töpselinenä, huonot hampaat, taikinanaama tai vastaavasti luihu ketunnaama, finnit, pienet silmät, punakkuus. Korvakarvatupsut, junttitukka/Kerava-lippa, naismaiset piirteet, pallopää.

• kyömykäs

Töpselinenä, huonot hampaat, taikinanaama tai vastaavasti luihu ketunnaama, finnit, pienet silmät, punakkuus. Korvakarvatupsut, junttitukka/Kerava-lippa, naismaiset piirteet, pallopää.

Itseäni taas viehättävät kyseiset:
      Lökäpöksyt, likaiset ja nuhjuiset vaatteet, flanellipaita, pipo tai hattu helteellä ja/tai sisätiloissa , hupparin huppu päässä.

Tarkoitan, että pukeudun itsekin melko jätkämäisesti naiseksi.

Lisäksi vaatetuksessa rakastan miehellä chinoja ja esim. merkki verkkatakkeja. Niin rentoa, mutta niin seksikästä.

Kyömynenä on ehdottomasti turn-on! En tiedä mikä siinä on, just love it.

• vielä

Lisättäköön vielä, että ehdoton turnoff on, että mies käyttää naisellisempia vaatteita kun minä. Esim v-aukkoisia paitoja, jotain hillfigeriä tms ja on "miespissis" tai "fruittari" mitä nyt ikinä ovatkaan. Miehen pitää olla MIES, eikä mikään helvetin neiti.

• ....................
        vielä kirjoitti:

Lisättäköön vielä, että ehdoton turnoff on, että mies käyttää naisellisempia vaatteita kun minä. Esim v-aukkoisia paitoja, jotain hillfigeriä tms ja on "miespissis" tai "fruittari" mitä nyt ikinä ovatkaan. Miehen pitää olla MIES, eikä mikään helvetin neiti.

Eli itselläsi on oikeus pukeutua jätkämäisesti, mutta mies ei saa edes pitää v-aukkoisia paitoja, koska nekin ovat liian naisellisia ja miehen pitää olla mies? No vittu, ole itse myös nainen, äläkä mikään saatanan rekkalesbo!

• kjhdfkasjfsa

Mulle turn-off on sellanen metallimusiikin fanittaja-äijän perikuva. En voi edes luetella niitä yksityiskohtia, kun alkaa etomaan :Q ...ainakin tatuoinnit, pukinparta, pitkä hevarityylinen letti ja ne vaatteet... hyi hitto!

Tyylillisesti toinen turn-off-tyyppi on sellainen, josta tulee mieleen joku halpis-rantakohteen muka-trendikäs metroseksuaali. Touchandre-kaupan printtimedian mainoksissa on aina sen tyylinen mies.

Yksittäisiä turn-offeja on huonot hampaat (hoitamattomat, haisevat etc), finnit/akne, pitkät kynnet, tatuoinnit, lävistykset kasvoissa...

Täällä aina pilkataan kuinka naiset valittavat miesten peseytymättömyydestä, mutta silti niihin likaisiin ja haiseviin miehiin törmää ihan liian usein ja mikään ei ole etovampaa. En sitten tiedä eikö ne osaa pestä itseään siellä suihkussa vai missä mättää, jos kerta suihku ja puhtaat vaatteet kuuluu joka-äijän päivän rutiineihin. Varmaan pyykkikoneesakkin joku vika :O.

• tyylikkäästi metalli

"Mulle turn-off on sellanen metallimusiikin fanittaja-äijän perikuva. En voi edes luetella niitä yksityiskohtia, kun alkaa etomaan :Q ...ainakin tatuoinnit, pukinparta, pitkä hevarityylinen letti ja ne vaatteet... hyi hitto!"

Hevarit ovat just parhaita, paitsi itsekään en pidä liioista tatuoinneista. Sen sijaan esim. tummiksi värjätyt hiukset näyttää hyvältä suomalaisella miehellä, jolla usein on luonnostaan sellaiset hiirenharmaat. ( niin kyllä naisillakin)
        Hevarit, gootit ja metallistit käyttävät usein tyylikkäitä vaatteita, pukeutuvat tyylikkäästi leikattuihin nahkatakkeihin, hyvin valittuihin paitoihin, tummia pukujakin käyttävät olematta silti juppeja ym.

Turn off olisi yleinen epäsiisteys, tupakan tuhoama ulkonäkö ( keltainen iho ja kynnet) sekä polvihousut. Timo Rautiaisen musiikista pidän, mutta hän oli kerran pukeutunut mustaan paitaan ja polvihousuihin yhdessä ohjelmassa. Näyttää vähän aikamiespoikapekolta tuollainen vaatevalinta isolla miehellä.

• metalllllia
        tyylikkäästi metalli kirjoitti:

"Mulle turn-off on sellanen metallimusiikin fanittaja-äijän perikuva. En voi edes luetella niitä yksityiskohtia, kun alkaa etomaan :Q ...ainakin tatuoinnit, pukinparta, pitkä hevarityylinen letti ja ne vaatteet... hyi hitto!"

Hevarit ovat just parhaita, paitsi itsekään en pidä liioista tatuoinneista. Sen sijaan esim. tummiksi värjätyt hiukset näyttää hyvältä suomalaisella miehellä, jolla usein on luonnostaan sellaiset hiirenharmaat. ( niin kyllä naisillakin)
        Hevarit, gootit ja metallistit käyttävät usein tyylikkäitä vaatteita, pukeutuvat tyylikkäästi leikattuihin nahkatakkeihin, hyvin valittuihin paitoihin, tummia pukujakin käyttävät olematta silti juppeja ym.

Turn off olisi yleinen epäsiisteys, tupakan tuhoama ulkonäkö ( keltainen iho ja kynnet) sekä polvihousut. Timo Rautiaisen musiikista pidän, mutta hän oli kerran pukeutunut mustaan paitaan ja polvihousuihin yhdessä ohjelmassa. Näyttää vähän aikamiespoikapekolta tuollainen vaatevalinta isolla miehellä.

Olen kylläkin mies, mutta sanonpa silti, että aika harvoin tulee tyylikästä hevaria vastaan. Perushemmohan on sellainen, millä on joku virttynyt bändibaita, musta nahkatakki, maastohousut, maiharit, ketju ja huonosti hoidetut pitkät hiukset.

Tylsä perusuniformu, jota on vaikea katsoa huvittumatta, jos se on yli kolmikymppisellä päällä.

• näin se menee

Miehet haisevat usein siksi, koska lähtevät suoraan työpaikaltaan päivän lopuksi viihteelle. Viikonloppuisin puolestaan yökerhossa tulee helposti kuuma, jos yrittää vauhdikkaammin tanssia tehdäkseen naisiin vaikutuksen. Suosittelen neitoja kokeilemaan. Miehet luonnollisesti hikoilevat naisia enemmän, kesäkuumalla ei suihku kerran päivässä välttämättä riitä.

• ....................
        tyylikkäästi metalli kirjoitti:

Timo Rautiainen ei edusta heavy metal -musiikkia ja tämän hän on itsekin sanonut.

• ....

Mädät hampaat ja löllöys. Nenäkarvat ja kaljunpeittely-yritykset haivenilla.

• Santtu

Miehessä ehdoton turn off on kehuskelu sillä, miten muut sen kaverit on käyneet maksullisella naisella ulkomaanmatkalla tms. mutta hän ei ole käynyt, vaan on kiltisti ollut hotellihuoneessaan ja kieltäytynyt menemästä reissulla mukaan...Mies on kuitenkin mies ja arvostaisin enemmän, jos en kuulisi koko tekopyhää vakuuttelua siitä, että mies on puhdas kuin pulmunen tässäkin asiassa..=) Mitä ihmettä tollakin kertomisella yritetään todistaa..Sitä että voi panna paljaaltaan, koska ei ole tauteja kun vastapuoli on kertonut, ettei käy huoraloissa vai..=( Kannattanee jättää kertomatta tälläiset tarinat. Ennemminkin tulee vastakohtainen olo tollasesta tarinasta eli että huoralat on kierretty, mutta osaan valehdella sujuvasti.

• jflfymfiflfudnfj

Itselläsi on siis huono kokemus tällaisesta miehestä? Olisit nyt edes yrittänyt keksiä jonkun aasinsillan minkä kautta tämä liittyy ulkonäköön.

• Tätä ei kestä

Amis-viikset

• la douche

Entä ironiset hipsteriviikset? Jotka on käytännössä sama asia kuin amisviikset, mutta niiden reunoille pitää kuvitella lainausmerkit.

• Ritva-Liisa

Pieni "se".

• näsan

No ei taida olla toivoa kun on vähän pystymallisempi nenä. Eipä sille mitään voi jossei tee Michael Jacksoneita, joten se siitä sitten. Vaan enpä muiden mieltymyksiä moiti, en itsekään ole pystynenäisten perään :)

• purkkipurjehtija

Pallomainen naama, lapsenomaiset piirteet, pieni nöpönenä, pienet siansilmät, paha akne, rumat silmälasit (tyyliin Stig), taikinamaiset kädet ja keskivartalo, naismainen takapuoli, harmaankalpea iho, Kerava-lippatukka väärin keltaiseksi blondattuna, ylikireät valkoiset t-paidat, halvat pleksiaurinkolasit, Matti-Esko Hytönen -look, permanentti, gay-tyylinen neuletakki, poke/bodarilook, pitkät mustat nahkatakit, tatuioinnit, korvakorut.

• Enni.

Lyhyys

• Pultsarimainen ulkonäkö, tyyliin eräs McCoy.

• mega-turnoff

Jone Nikula ja muut saman tyyliset eeewwwwwwwww.

• mega-turnoff kirjoitti:

Jone Nikula ja muut saman tyyliset eeewwwwwwwww.

Joo ei nappaa muakaan. Eikä se tarkoita nyt sitä, että he ihmisenä olis jotenkin mua millään tavoin huonompia tai arvottomampia. Kuten jotkut ehkä heti tulkitsee asian olevan, jos joku ei nappaa. Vaan sen tyylisessä miehessä vaan ei ole mitään kaikupohjaa omalle mieltymykselle.

Jollekin muullehan nekin joista itse ei pidä, voivat olla lotto voitto ja hyvä niin. :)

Aina joku tykkää jostain josta taas joku toinen ei yhtään. Se on elämää.

• siinä jotain

Huonot hampaat, likaiset kynnenaluset ja/tai pitkät kynnet, takina kädet, leveä perse, amis viikset ja pukin parta, natsi, hevari, ym. aatteellinen ulkonäkö, lyhyt, huomattava ylipaino tai tikkulaiha, sikanenä (eli se pysty nökerö töpselikärsä), kaljun peittely, yli karvaisuus,

• surullinen atm

Wow, melkein joka kohta täsmää... :(

• jos muu ei huvita
        surullinen atm kirjoitti:

Wow, melkein joka kohta täsmää... :(

No kynnet voisit ainakin pestä tai leikata.

• turha mies siis

Onpa negatiivinen aihe. :( En kai sitten kelpaa kenellekään.

• Reipas Mies

Äläs ny. Kyllä kalju, lyhyt suklaanruskea ulkomaalainen lättynokka mies usealle tästäkin ketjusta kelpaa.

Jännää kun naiset tykkää usein näistä gillette-kaljuista lähes aina ( vaikkapa eräs Tv-kokki joka kasvatti tosin hiuksensa takaisin) mutta nuorehko luomu-kalju mies onkin eltaantuvaa setä-mies matskua (wtf?).

Nämä naiset tässä ovat siis olleet "hevosmiesten" opeissa että katso aina ensin suuhun ja sitten selkään :D

Aika moni mies siis joutuu hammasproteesit hankkimaanjotta parisuhde-matskua olisi.

Kysytäänkö meiltä miehiltä naisten rinnoista, hiuksista ja tyylittömyydestä? Tyylittömyys voi olla sitä kananpersekampausta ja kahta kiloa gemeytä naamassa kotkotusta.

Mies on selvä mikkihiiri jos antaa random-naisten määritellä miten hänen tulee habittaa. Andy, Hulk Hogan, James Hettfield varmasti naamaltaan sitä mitä laatunaiset välttävät laittaa omaan vaatimuslistaan.

Joku partaviritelmä toimii mielestäni hyvin jos sen laatu on jotain muuta kuin mustaa persekarvan pätkää huulessa. Suklaa miehillä ei luultavasti blondia partaa kasva eikä punertavaa. Luomua tietty.

Ok. Tässä naiset voivat lomillaan mennä Ruotsin laivalle joskos sieltä Carl-Hågan tulisi iskemään ultratyylikkäänä.

• kerro karvanaama

Miksi pitää kitistä jos saa rehellisiä vastauksia asialliseen kysymykseen?

• Noidenkin jälkeen on vielä pitkä liuta erilaisia ja näköisiä miehiä. Andy, Hulk Hogan, James Hettfield.

Jos joku ei nappaa, niin se ei vaan nappaa. Ei väkisin eikä jallittamalla. :)

• !"¤%&/()=?

"Joku partaviritelmä toimii mielestäni hyvin jos sen laatu on jotain muuta kuin mustaa persekarvan pätkää huulessa."

Se on sulle sytyttävää, mutta esim. itselleni turn-off. Miksi minun pitäisi syttyä samoista asioista kuin sinä? Itsellenihän sitä oman maun mukaista miestä haluan. Ota sinä se partasuu, minä otan siloposken.

Minulle on ihan sama mitä naapurin jorkka tai pera pitää sytyttävänä, vaikka sitä heiltä kysyttäisiinkin. Ja liian usein sen miehisen mielipiteen kuulee kysymättäkin! Ois ihan mielenkiintoista tietää kuinka usein esim. 15-vuotias tyttö on jo kuullut kommentteja ulkonäöstään AIKUISTEN MIESTEN SUUSTA? Seksistinen kommentointi kun alkaa jo siinä tyttöjen saavutettua varhaisteini-iän. Jotenkin en jaksa uskoa, että keski-ikäiset mammat olisivat pikkupoikia kohtaan yhtä törkeitä....

Joten jos täällä aikuiset ihmiset kertovat mistä eivät henkilökohtaisesti pidä -joku toinen saa pitää- toisissa aikuisissa ihmisissä, tuskin on tuon itkemisen väärti.

• kasarimiehen haamu
        !"¤%&/()=? kirjoitti:

"Joku partaviritelmä toimii mielestäni hyvin jos sen laatu on jotain muuta kuin mustaa persekarvan pätkää huulessa."

Se on sulle sytyttävää, mutta esim. itselleni turn-off. Miksi minun pitäisi syttyä samoista asioista kuin sinä? Itsellenihän sitä oman maun mukaista miestä haluan. Ota sinä se partasuu, minä otan siloposken.

Minulle on ihan sama mitä naapurin jorkka tai pera pitää sytyttävänä, vaikka sitä heiltä kysyttäisiinkin. Ja liian usein sen miehisen mielipiteen kuulee kysymättäkin! Ois ihan mielenkiintoista tietää kuinka usein esim. 15-vuotias tyttö on jo kuullut kommentteja ulkonäöstään AIKUISTEN MIESTEN SUUSTA? Seksistinen kommentointi kun alkaa jo siinä tyttöjen saavutettua varhaisteini-iän. Jotenkin en jaksa uskoa, että keski-ikäiset mammat olisivat pikkupoikia kohtaan yhtä törkeitä....

Joten jos täällä aikuiset ihmiset kertovat mistä eivät henkilökohtaisesti pidä -joku toinen saa pitää- toisissa aikuisissa ihmisissä, tuskin on tuon itkemisen väärti.

"Jotenkin en jaksa uskoa, että keski-ikäiset mammat olisivat pikkupoikia kohtaan yhtä törkeitä...."

Lyhyt vastaus: naisten miniseksuaalisuus. Jos naiset kokisivat himoa miehiä kohtaan, myös tuollaista mammakäyttäytymistä esiintyisi.

• jkkgjhlä-kjkj,mkå'på
        kasarimiehen haamu kirjoitti:

"Jotenkin en jaksa uskoa, että keski-ikäiset mammat olisivat pikkupoikia kohtaan yhtä törkeitä...."

Lyhyt vastaus: naisten miniseksuaalisuus. Jos naiset kokisivat himoa miehiä kohtaan, myös tuollaista mammakäyttäytymistä esiintyisi.

Ehkä ne mammat tosiaan ovat maxiseksuaaleja verrattuna ko. miehiin ja tuntevat vetoa miehiin, eikä LAPSIIN.

• hah,

"Äläs ny. Kyllä kalju, lyhyt suklaanruskea ulkomaalainen lättynokka mies usealle tästäkin ketjusta kelpaa."

Toisaalta tuollainenhan on juuri peräkammarin äijien saama persjalkainen thaikkuhuora, tosin kaljua lukuunottamatta.

• Made in Heaven

Ihan turha kysymys, koska miehen ulkonäöllä ei ole periaatteessa paljonkaan merkitystä. Nainen isketään supliikilla. Rumakin mies saa kauniin naisen kun on supliikki kunnossa. Naiset saattaa katsella ja arvostella tuntemattomien miesten ulkonäköä, mutta silläl ei ole mitään merkitystä, koska naiset ei kuitenkaan koskaan tee aloitteita. Vain aloitteenteolla ja supliikin laadulla on merkitystä.

• nothanks

Lihavuus, oonvitunkovisäijä-olemus, kailottaminen.

• onhan näitä

Huonot hampaat - elikkä huonosti hoidetut, vinot ei erityisemmin häiritse ellei sitten ihan joka suuntaan sojota.
      Kaljuus - ei vaan minuun iske, pidän hiuksista.
      Pitkä, ohut "heviletti" - yleensä ne on ällöttävän hoitamattomat, sellaisia hiirenhäntiä.
      Teinilook, fruittarilook - väkisinkin tulee "pelimies" mieleen ja näyttää mauttomalta ja keskenkasvuiselta.
      Lihavuus - tarvitseeko tätä edes perustella?
      Liika lihaksikkuus - bodarivartalo ei miellytä, lihaksia saa ja pitääkin vähän olla mutta puunrungon paksuiset käsivarret kertoo jo sellaisesta elämäntyylistä joka ei omani kanssa sopisi yhteen.
      Lyhyys - siis minua lyhyempi ei sytytä, enkä mahda tälle mitään. Ei tarvitse mikään kaksimetrinen olla missään nimessä, mutta alle 160 nyt vaan olisi jo vähän turhan lyhyt.
      Punakka iho - viinapöhötys on hirvittävä ja kertoo elämäntavoista, mutta myös sellainen liian monta kertaa etelässä palanut iho näyttää pahalta.
      Paljon lävistyksiä - pidän lävistyksistä tiettyyn rajaan asti, mutta jos naama on täynnä metallia niin ei enää sytytä.
      Pitkät kynnet - kovin moni asia ei mielestäni ole sukupuolisidonnainen, mutta miesten pitkistä kynsistä saan inhonväristyksiä.
      Karvaisuus - saa niitä olla ja luonnollisuus on OK, mutta paksu tumma turkki ei iske.

Tämän listan jälkeen todettakoon, että yhtä lailla saavat ne miehetkin kiinnostua tasan semmoisista naisista kuin kiinnostuvat, se on jokaisen oma asia ja jokaisen oma menetys jos liian tiukasti kriteereistään kiinni pitää ja jää huomaamatta jotain hienoa vain sen takia.
      Olisi kiva listata turn oneja myös, kun tällainen lista antaa vaikutelman siitä ettei mikään kelpaa! Vaikka minä ainakin tykkään myös monista monista "oudoista" piirteistä.

• zzaps

Miesten pitkät hiukset täällä päin maailmaa joko valuvat länttänä pitkin selkää, mustiksi värjätyissä usein juurikasvu, tai sitten kumilenksulla vaan laiskasti kiinni. Ei saparoita, ei palmikoita, ei otsahiuksia, up-dota, korkkiruuvikiharoita, ei mitään! Dave Grohlilla olen joskus nähnyt palmikoita, ovat oikeastaan aika sympaattiset! Siis jos nyt on miehisyytensä myynyt joka tapauksessa...

• hammaskeiju:)

Huonot hampaat

• paidan napit kii

Rintakarvojen näyttely avoimesti

• retyh

Alkoholin ja tupakan tuhoama olemus.

Mutta jos olisi muuten oikea adonis ulkonäöltään, välitön turn-off mulle on RÄKIMINEN. Hyi... helvata. Eli 99% miehistä.

• räkä&kusi

Ja kus*skelu kadulla... Onneks kesä on taas ohi. En tajua mitä niiden "ihanan kunnollisten, suomalaisten miesten" päässä liikkuu, jotka avoimesti kaivaa sen heppinsä julkisella paikalla, vaikka ympärillä voi olla lapsia, ja senkun kusta lorottavat. Ko. tyyppien pitäis sen järjestylain rikkomisen lisäksi saada ehdottomasti tuomio itsensäpaljastelusta ja lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä (laissa sukupuolielimen esitteleminen lapselle on jo sitä).

Häpeän tunnustaa olevani samaa kansallisuutta noiden lorottelijoiden kanssa. Ehkä alan kesäisin kulkea "im swedish"-paidassa, jottei turistien pidä mua heihin verrattavana metsäläisenä.

• 9+4=49
        räkä&kusi kirjoitti:

Ja kus*skelu kadulla... Onneks kesä on taas ohi. En tajua mitä niiden "ihanan kunnollisten, suomalaisten miesten" päässä liikkuu, jotka avoimesti kaivaa sen heppinsä julkisella paikalla, vaikka ympärillä voi olla lapsia, ja senkun kusta lorottavat. Ko. tyyppien pitäis sen järjestylain rikkomisen lisäksi saada ehdottomasti tuomio itsensäpaljastelusta ja lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä (laissa sukupuolielimen esitteleminen lapselle on jo sitä).

Häpeän tunnustaa olevani samaa kansallisuutta noiden lorottelijoiden kanssa. Ehkä alan kesäisin kulkea "im swedish"-paidassa, jottei turistien pidä mua heihin verrattavana metsäläisenä.

Hui kauheata, mitenköhän jotkut naisetkin kehtaavat imettää julkisesti, niin vaan avaavat paitansa vaikka on lapsia ympärillä!?

• Ulle dulle doff

Laiha lompakko.

• Puke4

1) Lyhyys
      2) Harvenevat hiukset tai hiusrajan vetäytyminen
      3) Hintelyys ml. kaljapullohartiat ja huono ryhti

• Ultimate turn-off M

Noista minulla on 2) & 3) eikä 1) ole kaukana (175 cm. on joillekin lyhyt) ja - SIMSALABIM - naisten saanti on aina ollut vaikeaa, etenkin baareissa on täysin näkymätön.

Joten tämä lista 4) huonot hampaat ryhditettynä on varmaankin se ULTIMATE turn-off -lista.

(koska olen muuten sellainen tyyppi, josta varatut & vanhemmat naiset sanovat aina, että olisin ihannemies, niin kiva ja fiksu ja hauska...)

• Ultimate turn-off M
        Ultimate turn-off M kirjoitti:

Noista minulla on 2) & 3) eikä 1) ole kaukana (175 cm. on joillekin lyhyt) ja - SIMSALABIM - naisten saanti on aina ollut vaikeaa, etenkin baareissa on täysin näkymätön.

Joten tämä lista 4) huonot hampaat ryhditettynä on varmaankin se ULTIMATE turn-off -lista.

(koska olen muuten sellainen tyyppi, josta varatut & vanhemmat naiset sanovat aina, että olisin ihannemies, niin kiva ja fiksu ja hauska...)

Ai niin, ja 5) silmälasit löytyy myös!

• ...

Hyvin epäsiisti olemus, paha haju, lähtipä se sitten suusta tai kainaloista, veltto ryhti, laahaava askel, vittuuntunut ilme... Tuossa ehkä pahimmat.

En oikein osaa luetella mitään tarkkoja piirteitä, ihminen on aina kokonaisuus eikä esim. moneen kertaan mainittu töpselikärsä ei edes tullut itselleni mieleen. Minkäs sitä kukaan nenälleen voi.

• 1217

Varmaan lyhyys ja silmälasit?

• Hintelyys, eli ruikkupylly ja tikkujalat. Myös runsas ylipaino on huono. Toisaalta en myöskään viehäty liian muodikkaista trendipelleistä, tai ylipäätään semmoisista "ylikomeista" miesmallityypeistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5670
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4621
    3. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      225
      2819
    4. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      43
      2591
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2230
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2186
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1737
    8. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      14
      1578
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1410
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      170