Nyt olisi keittiöremontti edessä. Mistä muualta torniolaiset hankkivat keittiönsä kuin Ikeasta? Onko kokemuksia Petra-keittiöistä tai Keittiöjätistä, entä Puustellista? Entä tietääkö kukaan onko lähialueilla muita vaihtoehtoja näiden lisäksi? Kaikki kokemukset otetaan vastaan! :)
Keittiöremppa
9
847
Vastaukset
- Irmatar
Kiwo-Kaluste Kemintiellä.
- KeittiöKunkku
Puustelli suunnitteli keittiön. Vein kuvan Domus keittiölle ja tilasin heiltä.
Puustelli: 7000€
Domus: 4000€
Kysyin Puustellin myyjältä tuosta hinnoittelusta ja sanoi vain että "merkki maksaa".- köökinpiika
maksoitko puustellille suunnittelusta?
- minä
petran takana on puusepänliike eli teuvon keittiö,siisti ja edullinen.
- nikkaroi
jos sinussa on vähääkään nikkarin vikaa niin käväseppä kattoon netistä semmonen kun warister. on muuten edukkaat keittiöt ja ei laatukaan ole kummempi kuin muillakaan. itse olen ainakin tyytyväinen.
- tyytyväinen
HTH-keittiö Haaparannan Elonista.
- remppaaja
Onko kenelläkään kokemuksia Peltoniemi-kalusteista?
- tyytyväinen
Ite tilasin keittiövalinnasta ja olen ollu todella tyytyväinen,vaikka tulleeki monen sadan kilometrin päästä niin silti oli edullinen rahteineen.http://www.keittiovalinta.fi/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
- naapuria säälivä
Joo älä missään nimessä Ikeasta. Meän naapuri osti kaiken sieltä parivuotta sitten, osaava mies.
Mutta vieläki kesken palapeli siellä, kiroilu ja naputus kuuluu edelleen.
Puustelli,i Keittiöjätti tai mikä muu, mut elä Ikeasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754311
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1064039Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1442149- 1322067
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412064- 491949
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708- 581696