eli minimaaleille olisi tarvetta. Pari vuotta sitten stadiumista tilasin 2kpl. yhteishintaan 28€, mutta heidän valikoimassaan ei enää ole..
katusähly MAALIT
4
440
Vastaukset
- katso acon
aconilla näyttää ainakin olevan minimaaleja, tosin aika kalliita, mutta kestää todella hyvin. itsellä tollanen minimaali ja pakko sanoa, että todella laadukas peli on kyseessä...
- jokutuolta jostain
tuo pienin maalihan on liian iso vielä katusäbämaaliksi-ja aika suolaista maksaa 120€ maaleista.. nuo stadiumin oli halvat, kevyet ja olleet todella kovalla ympärivuorisella käytöllä eikä miksikään ole menny
- googletus auttaa
Prismastahan noita 77,5 x 52,5 x 39 cm , Tuotekoodi 6420613984216. á 27.90€.
- Biltemasta hyvät maalit
Biltemasta saa pieniä maaleja muoviputkisia mutta hyviä 2 kpl hinta 30e. Mukana tulee vielä jotain kartioita jotka on ihan hyödyllisiä. Paras vaihtoehto olis että tekis ite säbämaalit ihan metalliputkesta vääntelemällä ja hitsaamalla. Ite oon tehnyt jo 4 virallisen kokoista maalia sillä tavalla koulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714