pohjattoman ihastunut

rakastunut...taas

Olen niin ihastunut yhteen työkaveriini, etten tiedä mitä tehdä. Töissä odotan kokoajan, että hän tulee vastaan kulman takaa tai, että näen hänet käytävän toisessa päässä. Se tunne ei kuitenkaan ole pelkästään hyvä, outoa kyllä. Samalla minua pelottaa se, että jos hän saa selville tunteeni, kun katson häneen, mutta ei tunnekaan samalla tavalla minua kohtaan. Kun lähden töistä ainoa asia, jota pystyn ajattelemaan on hän. Kun katson illalla televisiota, ajattelen häntä. Kun menen nukkumaan, hän pyörii mielessäni aina siihen asti kunnes saan unen.
Kunpa olisi joku keino selvittää, että mitä hän ajattelee minusta. Jollakin oudolla tavalla minulla on sellainen tunne, että hänkin mahdollisesti tuntee jotain minua kohtaan. Olen kuitenkin pettynyt aina kun olen ollut ihastunut, joten en uskalla toivoa liikaa. Kunpa hän antaisi jonkun niin selvän merkin, että en voisi erehtyä. Silloin ainakin tietäisin mitä hän ajattelee minusta.
Saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta se tunne kun aina ihastuu, eikä koskaan saa vastakaikua, on todella raastavaa. Se, että joka kerta toivoo, että jos hänkin pitäisi minusta, mutta ei. Se tunne, kun itse tiedostaa sen että tulee todennäköisesti jälleen pettymään muttei voi itselleen mitään. Olen itkenyt tämänhetkisen ihastuksenikin takia jo monesti. Siitä syystä että minua pelottaa se, että joudun pettymään. Olen totutellut alusta alkaen siihen ajatukseen että sydämeni murtuu taas, mutta silti pelkään sitä. Kaikista pahinta on se, kun kaikki kaverit ympärilläni seurustelee tai ovat ainakin hetki sitten seurustelleet, minä en koskaan. Olen tietenkin iloinen heidän puolestaan, mutta samalla todella kateellinen.
Aina sanotaan, että jokaiselle on tässä maailmassa joku ja kaikki aikanaan. Mutta kun on ihastunut niin useasti kun minä ja jotkut kerrat niistä todella syvästi, on sanomattakin selvää, että usko tuohon kansan viisauteen alkaa hiipua.
En edes tunne ihastustani vielä kovin hyvin, mutta silti minusta tuntuu siltä, että hän on se ihminen jota olen aina kaivannut. Kertokaa jos teillä no joitain neuvoja, sillä en tiedä mitä tehdä. Olen varma kuitenkin kahdesta asiasta. En uskalla kerto hänelle tunteitani, enne kuin tiedän mitä hän ajattelee minusta ja toiseksi, olen varma ettei sydämeni kestä enää kestä sitä että jää yksin…taas kerran

2

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen ujo teini

Aforismi:

Don't just sit and watch...do something!

• Lolanahime

sama tilanne ja tunteet täälläkin. Itse olen päättänyt viimein laittaa itseni alttiiksi maksoi mitä maksoi sillä kyseessä on kesätyöpaikka josta voi joutua pihalle aika lyhyellä varoitusajalla :/ Tulee kyllä olemaan vaikeaa mutta jos nyt aloittaisi hymyilyllä ja jutteluun pyrkimisellä...! En tahdo joutua myöskään enää kokemaan sitä että menetän ihastukseni koska en edes yrittänyt! Onnea ja rohkeutta sulle!_=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7081
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      121
      4855
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      63
      4126
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3424
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      708
      2181
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      252
      1581
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1415
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1398
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      56
      1354
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1216
    Aihe