RAYn kasinolle pelaamaan

heti ...

joidenkin mukaan siellä saa 91,5% palautuksen kolikkopeleissä pelaamistaan rahoista. Eli nyt kaikki joukolla kasinolle, siellä voittaa AINA. Jopa yli tuon 91,5% palautuksen.

18

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Jos palautus% 91,5 se tarkoittaa tappiota. esim. 105% olisi voittoa.

      • Tapio Tappinen

        Gamblerin ja monen muun tänne kirjoittavan RAY-myönteisen mielestä kasinolla voi vain voittaa. Sitähän hän on täällä jauhanut jo vuosikaudet, kai se täytyy alkaa hiljakseen uskomaan. Mut ongelma vain on se että kun kasinolla on pelannut, niin tyhjin taskuin ja miinuksen puolella on lompakko aina. Mutta peleistä miinusta saavat ovat kai sitten niitä pelaajia joita 'hyväntekeväisyyteen ' erikoistuneen RAYn palkkalistoilla olevat tahot nimittelevät tyhmiksi jne foliohautuiksi. Jotta sellaista maineikasta hyväntekeväisyyttä Suomessa. ahahahahahaaa.


      • Pee-Askaa puhut
        Tapio Tappinen kirjoitti:

        Gamblerin ja monen muun tänne kirjoittavan RAY-myönteisen mielestä kasinolla voi vain voittaa. Sitähän hän on täällä jauhanut jo vuosikaudet, kai se täytyy alkaa hiljakseen uskomaan. Mut ongelma vain on se että kun kasinolla on pelannut, niin tyhjin taskuin ja miinuksen puolella on lompakko aina. Mutta peleistä miinusta saavat ovat kai sitten niitä pelaajia joita 'hyväntekeväisyyteen ' erikoistuneen RAYn palkkalistoilla olevat tahot nimittelevät tyhmiksi jne foliohautuiksi. Jotta sellaista maineikasta hyväntekeväisyyttä Suomessa. ahahahahahaaa.

        Kukaan täällä ei ole väittänyt, että Kasinolla voi vain voittaa. Rautakangesta on väännetty miks nimenomaan EI VOITA. Luetun ymmärtäminen vakavasti hakusessa sulla.


      • Tapio Tappinen kirjoitti:

        Gamblerin ja monen muun tänne kirjoittavan RAY-myönteisen mielestä kasinolla voi vain voittaa. Sitähän hän on täällä jauhanut jo vuosikaudet, kai se täytyy alkaa hiljakseen uskomaan. Mut ongelma vain on se että kun kasinolla on pelannut, niin tyhjin taskuin ja miinuksen puolella on lompakko aina. Mutta peleistä miinusta saavat ovat kai sitten niitä pelaajia joita 'hyväntekeväisyyteen ' erikoistuneen RAYn palkkalistoilla olevat tahot nimittelevät tyhmiksi jne foliohautuiksi. Jotta sellaista maineikasta hyväntekeväisyyttä Suomessa. ahahahahahaaa.

        Gamblerin ja monen muun tänne kirjoittavan RAY-myönteisen mielestä kasinolla voi vain voittaa.

        Missä olen näin kertonut? Miustaakseni olen kyllä sanonut, että pitkässä juokussa (kaikki pelikerrat ja pelipäivät mukaan laskettuna) Taippio on pelaajalle sata varma juttu.

        Satunnainen peli 50€ päävoitolla 90%:n palatusprosentilla on siis idiotti varma tappio pitkässä juoksusa. Koittakaa nyt vihdoinkin jo ymmärtää.


      • Tapio T
        Gambler1 kirjoitti:

        Gamblerin ja monen muun tänne kirjoittavan RAY-myönteisen mielestä kasinolla voi vain voittaa.

        Missä olen näin kertonut? Miustaakseni olen kyllä sanonut, että pitkässä juokussa (kaikki pelikerrat ja pelipäivät mukaan laskettuna) Taippio on pelaajalle sata varma juttu.

        Satunnainen peli 50€ päävoitolla 90%:n palatusprosentilla on siis idiotti varma tappio pitkässä juoksusa. Koittakaa nyt vihdoinkin jo ymmärtää.

        höpö höpö häviöön ei tarvita 'pitkää juoksua' kyllä ne rahat yleensä hupenee hyvin lyhyessä ajassa. Koeta nyt jo tajuta faktat ja nyt koetat väittää että lyhyellä juoksulla voittaa aina ja vasta pitkällä juoksulla häviää hahahahahaa Olet sinä mainio vekkuli jolla mielikuvitust rulez ja hyväuskoisuus on erittäin pitkällä juoksulla hahahaha
        Mitä keksittäisiin seuraavaksi...puolipitkää juoksupelaamista vain neljännesjuoksupelaamista ? ahahahahaaa


      • ahahahahaa
        Tapio T kirjoitti:

        höpö höpö häviöön ei tarvita 'pitkää juoksua' kyllä ne rahat yleensä hupenee hyvin lyhyessä ajassa. Koeta nyt jo tajuta faktat ja nyt koetat väittää että lyhyellä juoksulla voittaa aina ja vasta pitkällä juoksulla häviää hahahahahaa Olet sinä mainio vekkuli jolla mielikuvitust rulez ja hyväuskoisuus on erittäin pitkällä juoksulla hahahaha
        Mitä keksittäisiin seuraavaksi...puolipitkää juoksupelaamista vain neljännesjuoksupelaamista ? ahahahahaaa

        ahahahahahahahahahhahahahahaaa


      • muista lääkitys
        ahahahahaa kirjoitti:

        ahahahahahahahahahhahahahahaaa

        lääkitys??? ---< ahahahaa


      • Tapio T kirjoitti:

        höpö höpö häviöön ei tarvita 'pitkää juoksua' kyllä ne rahat yleensä hupenee hyvin lyhyessä ajassa. Koeta nyt jo tajuta faktat ja nyt koetat väittää että lyhyellä juoksulla voittaa aina ja vasta pitkällä juoksulla häviää hahahahahaa Olet sinä mainio vekkuli jolla mielikuvitust rulez ja hyväuskoisuus on erittäin pitkällä juoksulla hahahaha
        Mitä keksittäisiin seuraavaksi...puolipitkää juoksupelaamista vain neljännesjuoksupelaamista ? ahahahahaaa

        No katsos kun joku päivä voit jäädä voitolle, mutta jos lasket sen pitkän juoksun kaikki pelikertasi jokaiselta päivältä. Sinä ja muutkin on silloin sata varmasti pelaamisesta tappiolla.


      • ahahahahaa
        Gambler1 kirjoitti:

        No katsos kun joku päivä voit jäädä voitolle, mutta jos lasket sen pitkän juoksun kaikki pelikertasi jokaiselta päivältä. Sinä ja muutkin on silloin sata varmasti pelaamisesta tappiolla.

        ahahahahaaaaaa aaahahahahaaaaa


      • Voit tutustua
        Tapio T kirjoitti:

        höpö höpö häviöön ei tarvita 'pitkää juoksua' kyllä ne rahat yleensä hupenee hyvin lyhyessä ajassa. Koeta nyt jo tajuta faktat ja nyt koetat väittää että lyhyellä juoksulla voittaa aina ja vasta pitkällä juoksulla häviää hahahahahaa Olet sinä mainio vekkuli jolla mielikuvitust rulez ja hyväuskoisuus on erittäin pitkällä juoksulla hahahaha
        Mitä keksittäisiin seuraavaksi...puolipitkää juoksupelaamista vain neljännesjuoksupelaamista ? ahahahahaaa

        Käsitteeseen "the law of large numbers" Mutta tuskin sujunee ?


      • näin on!
        Tapio T kirjoitti:

        höpö höpö häviöön ei tarvita 'pitkää juoksua' kyllä ne rahat yleensä hupenee hyvin lyhyessä ajassa. Koeta nyt jo tajuta faktat ja nyt koetat väittää että lyhyellä juoksulla voittaa aina ja vasta pitkällä juoksulla häviää hahahahahaa Olet sinä mainio vekkuli jolla mielikuvitust rulez ja hyväuskoisuus on erittäin pitkällä juoksulla hahahaha
        Mitä keksittäisiin seuraavaksi...puolipitkää juoksupelaamista vain neljännesjuoksupelaamista ? ahahahahaaa

        Häviöön ei tarvita pitkään juoksua! Lyhyt satanenkin riittää.

        Tosin maratoonari voittaa kuitenkin keskimäärin enemmän pelaajia kuin satasen pikajuoksija.


    • Lomarahat paloi

      RAY:n pelaamossa viihteen tuntihinnaksi tuli noin 100-150 e/h. Suurin voitto 2 e panoksella jotain 60 e. Monta kertaa meni 100 e ilman kymppiä, tai kahta suurempaa voittoa.

      • gämbler hahahahaaaa

        ahahahahahahaaaaa


    • Pitkäaikainenpelaaja

      91,5%

      No onhan se tietysti arvio/todennäköisyys mikä laskettu kuinka usein mikäkin voitto tulee. Todellisuudessa käy aina niin että pelaat vaikka 10€ (EI TUPLAUKSIA) ja häviät kaiken, sillä perusteella että ottaisit rahat pois kun on tupla määrä kymppiin verrattuna rahaa.

      Pelaat sen 10 kertaa kuukaudessa ja saat tsägällä sen yhden maximissaan 3 kertaa tavoitteen 20€... Pelaat täten 100€ ja takas palautuu enintään 60€

    • ''''''''''''''''''''

      Pelasin pitkänajan jälkeen tähteä, eilen meni lähes ukkana 3,7€ 0,2€ panoksella, 2 mansikka voittoa vaan ja tänään sukkana 4€ 0,2€ panoksella, ei saanut yhtään voittoa 20 peliin ja niistä 20 pelistä sai ainoastaan 2 mansikkaa samaan riviin joita pääs lukitsee tuloksetta.

      Sain muistutuksen miksi kerralleen lopetin näiden ryöväyskoneiden pelaamisen. Kerrassaan olemattomat mahikset voittaa.

      • ''''''''''''''''''''

        Euron panoksella ois mennyt lähemmäs 40 euroa ja sillä kaks 3€ voittoa. Kai sitä nappulaa osaa painaa juuri sillä huonoimmalla hetkellä, eipä tässä rahapeleissä muutenkaan mitään onnea koskaan ollutkaan.


    • pohjapalautusprose..

      Tuo Ray:n netticasino on totaali pohjanoteeraus. Ennemmin porukka pelaa ulkomaalaisilla kasinoilla joilta voi jopa voittaa joskus. Vaikka Ray:llä on casino ohjelmistona playtech niin monessa ulkomaalaisessa playtech casinossa voi jopa voittaa rahaa.

      • pelinkoittaja

        Säädettyjä säädettyjä koneita ja pelejä joka puolella.

        Senhän huomaa jo sokeereettakin, paitsi kaykampler, joka on puusilmien puusilmä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe