ORIFLAME - mikä mättää????

....

http://fi.oriflame.com/
En pääse rekisteröitymään asiakkaaksi vaikka miten pyörittelisin kirjaimia ja numeroita. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja mailia vaihdettiin puolin ja toisin, mutta mitään apua siitä ei ollut. Rekisterönti ei onnistu, ei niin millään. Onko muilla ollut ongelmia kyseiselle sivulle rekisteröitymisessä? Mitä minun Seuraavaksi pitäisi tehdä? Lähettää etanapostia? Soittaa sinne? Kannattaakohan edes... Onko firma edes luotettava? TUlevatko tuotteet asiallisessa ajassa ja toimiiko tavaroiden/rahojen palutus?

9

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • of_triin..

Laitappas sähköpostia [email protected] niin yritän selvittää.

Ongelmana voi olla että jos sinulla on jo tunnukset tai jos herjaa osoitteestasi tai että tiedoistasi on joku väärin.

• samaongelma

no et ole ainut tässä maassa jolla moinen ongelma. tämä oriflame on tosiaan yks ONGELMA. ei voi käsittää miten voidaan tehdä asia niin vaikeaksi kun yrittää rekistöröityä. eipä muiden sivuilla ole tälläistä. kaikki käy käden käänteessä. kannattaisi tehdä jo asialle jotakin...

• Itse tosiaan veikkaisin että ongelmana on osoite, ette olisi ensimmäisiä. Sivusto toimii muuten erittäin hyvin ja ongelmia on erittäin harvoin, valitettavaa on että ihmiset eivät yleensä tiedä virallista osoitettaan ja tästä syntyykin sitten ongelma.

Nimim. useita rekisteröintejä tehnyt.

• Niin ja ettei kenellekään tule epäselväksi niin en ole töissä Oriflamen asiakaspalvelussa tms.

• Mikä on homman nimi?

No mitäs sittten kertät ottamaan yhteyttä?
        Mitä Sinä voit asialle tehdä?
        Ja mitä tulee "viralliseen osoitteeseen" niin täytyy olla kyllä tavan tumpelo jos ei sitä tiedä jos aikoo tilata mistään mitään.

Joka ainooaan muuhun firmaan riittää kun on toimiva osoite ilman pilkun nus*****ta. Oriflame ei todellakaan anna luotettavaa kuvaa itsestään.

• Mikä on homman nimi? kirjoitti:

No mitäs sittten kertät ottamaan yhteyttä?
        Mitä Sinä voit asialle tehdä?
        Ja mitä tulee "viralliseen osoitteeseen" niin täytyy olla kyllä tavan tumpelo jos ei sitä tiedä jos aikoo tilata mistään mitään.

Joka ainooaan muuhun firmaan riittää kun on toimiva osoite ilman pilkun nus*****ta. Oriflame ei todellakaan anna luotettavaa kuvaa itsestään.

Oriflame tarkistaa osoitetiedot maistraatista ja osoite pitää olla pilkulleen sama kuin maistraatin kirjoissakin ja se saattaa harmillisen useinkin olla jotain muuta mitä ihminen itse mieltää viralliseksi osoitteekseen.

Koska olen näitä rekisteröintejä tehnyt jo useita niin on syntynyt sen verran kokemusta että osaa veikata mistä se kiikastaa.

• ....
        of_triin kirjoitti:

Oriflame tarkistaa osoitetiedot maistraatista ja osoite pitää olla pilkulleen sama kuin maistraatin kirjoissakin ja se saattaa harmillisen useinkin olla jotain muuta mitä ihminen itse mieltää viralliseksi osoitteekseen.

Koska olen näitä rekisteröintejä tehnyt jo useita niin on syntynyt sen verran kokemusta että osaa veikata mistä se kiikastaa.

Tästä osoitteen oikeellisuudesta keskustelin asiakaspalvelun kanssa myös.

Olen antanut samat tiedot Pilkulleen ja Kirjain kirjaimelta kuin ne pantu VEROTUSILOITUKSEEN. Pitäisi olla virallinen ja pätevä. Ei vaan kelpaa Oriflamelle.

Saatte pitää huijarifirmanne. Minä tilaan tuottteeni muilta firmoilta. Kannan rahani sinne, minne ne kelpaavat.

• ....

Korjaus: VEROTUSILMOITUKSEEN...

• of_triin..

Eiköhän ne olisi asiakaspalvelussa saaneet sinut rekisteröityä jos olisit sinne soittanut. Verotoimisto ei liity asiaan mitenkään, vaan se miten osoite on maistraatissa.

Mutta sinä voit tilata tuotteet juuri sieltä mistä haluat. Tai sitten voit hakea oriflamen nettisivujen kautta lähintä edustajaasi ja tilata hänen kauttaan oriflamen tuotteita jos se rekisteröinti ei onnistu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5765
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2952
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2198
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1955
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1838
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1559
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1182
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      74
      1018
    Aihe