Kaipaatko..

kesäelämyksiä?

Missä kesäpäiväsi kulutat ja missä kesäyöt?

63

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ailaavjuu

Hähä.. joo. Kiva kysymys, mut vähän turhan syvällinen tälle palstalle.

• Mini on paras

Juu tän kesän projekti on midgetti. Olen ite188 pitkä ja olis kivaa saada suikkaria mininaiselta. Siis seisaallaan tietysti. Pistäkää vinkkejä löytyykö pk-seudulta?

• Mitäs sul oli mielessä?

• Se oli mielessä, että kun kesä on lyhyt ja moni haluaa kokea siinä ajassa jotain. Mitä?

• maniamaria kirjoitti:

Se oli mielessä, että kun kesä on lyhyt ja moni haluaa kokea siinä ajassa jotain. Mitä?

Menes muualle siitä aikaani tuhlaamasta.

• hahmotelma kirjoitti:

Menes muualle siitä aikaani tuhlaamasta.

En mene nyt ihan heti, mutta kohta. Sä voit silläaikaa häipyä omille fantasioillesi.

• maniamaria kirjoitti:

En mene nyt ihan heti, mutta kohta. Sä voit silläaikaa häipyä omille fantasioillesi.

Sä olet mua askeleen jäjessä koko ajan... ehdin fantasioimaan jo ennen edellistä vastaustasi.

• hahmotelma kirjoitti:

Sä olet mua askeleen jäjessä koko ajan... ehdin fantasioimaan jo ennen edellistä vastaustasi.

Tuhat nutipäätä vetoa siitä, ettet tiedä edes alkeita aloituksiestani.

Ihan mukavaa silti, että osallistut..

• maniamaria kirjoitti:

Tuhat nutipäätä vetoa siitä, ettet tiedä edes alkeita aloituksiestani.

Ihan mukavaa silti, että osallistut..

En edes tiedä mitä äsken sanoit...

• hahmotelma kirjoitti:

En edes tiedä mitä äsken sanoit...

Miten voisitkaan tietää? Mut hauskinta tällä palstalla on just toi ilmaisuinto. Voi vaikka kirjoittaa, että ei vois vähempää kiinnostaa.

Mua tällä kertaa kiinnostaa aloitukseni kysymys.

• maniamaria kirjoitti:

Miten voisitkaan tietää? Mut hauskinta tällä palstalla on just toi ilmaisuinto. Voi vaikka kirjoittaa, että ei vois vähempää kiinnostaa.

Mua tällä kertaa kiinnostaa aloitukseni kysymys.

Voi sua parkaa. Saitko ihan väärää vastausta nyt? Mitähän tehtäis asialle.

• deft
        maniamaria kirjoitti:

Se oli mielessä, että kun kesä on lyhyt ja moni haluaa kokea siinä ajassa jotain. Mitä?

Mitäs tänä kesänä voisi kokea verrattuna aiempiin kesiin...?
        Jos vaikka itse kokisi suurimman osan kesästä täysin selvinpäin ja aivan yhtä tylsistyneenä kuin aina ennenkin.
        Ei ole vielä sellaista hurmosta saanut päälle että esmes festarieläimeksi ryhtyisi. Siitä kun pitäisi ilmoittaa jälkeenpäin muille ja muutenkin kehua kaikenlaisia "kesän kokemuksia".
        Meh...taidan skipata ja jatkaa kuten koko alkuvuoden. Pidempi valoisa aika vuorokaudessa antaa hyvän mahdollisuuden maalata enemmän kuin tuossa talvella.

• Kesä itsessään

on elämys.

"Missä kesäpäiväsi kulutat ja missä kesäyöt?"

Sehän sua kiinnostaa. Mutta eipä kuulu sinulle. Niin.

• Kiinnostavat ihan vaan huvin vuoksi ja yleiseti.

Jos olet joku minun ex, niin koeta suhtautua?

• Ex?
        maniamaria kirjoitti:

Kiinnostavat ihan vaan huvin vuoksi ja yleiseti.

Jos olet joku minun ex, niin koeta suhtautua?

Saman vastauksen saisi kaikki muutkin uteliaat nolife-palstalaiset.

• Ex? kirjoitti:

Saman vastauksen saisi kaikki muutkin uteliaat nolife-palstalaiset.

Kyse nyt kumminkin on ihan yleisistä mielipiteistä. Meinaatko, että sinun elämä on ainutlaatuista ja koet asioita, joista ei voi keskustella? Sitten vielä perään kaino ajatus, et miksi notkut täällä?

• Mua kiinnostaa
        maniamaria kirjoitti:

Kyse nyt kumminkin on ihan yleisistä mielipiteistä. Meinaatko, että sinun elämä on ainutlaatuista ja koet asioita, joista ei voi keskustella? Sitten vielä perään kaino ajatus, et miksi notkut täällä?

enemmän minkä maan joukkuetta kannatatte EM-fudiksessa. Ei sekään oikeastaan ihmeemmin. Siis, minkä maan jengiä kukin teistä täällä kannattaa.

Itse kannatan Saksaa. Gomez ja Schweinsteiger on aikamoinen pari.

• Sun aloitukses
        Mua kiinnostaa kirjoitti:

enemmän minkä maan joukkuetta kannatatte EM-fudiksessa. Ei sekään oikeastaan ihmeemmin. Siis, minkä maan jengiä kukin teistä täällä kannattaa.

on oikeasti ihan v*tun tylsiä. Tietää jo mitä niissä tapahtuu ja mitä niissä suunnilleen keskustellaan. Kohta ilmestyy yyberi, rellu ja ketä muita vielä(ei niin väliä) tukemaan aloitustasi ja "keskustelemaan" aloituksen "aiheesta", mikä on niin hel*etin "mielenkiintoinen".

Ps. Se voisi olla mielenkiintoinen aloitus, jos sen tekisi mielenkiintoinen ihminen ja siihen vastaisivat sekä keskustelisivat mielenkiintoiset ihmiset. Sitä odotellessa, voitaisi keskustella vaikkapa EM-fudiksesta...

• Nonni!
        Sun aloitukses kirjoitti:

on oikeasti ihan v*tun tylsiä. Tietää jo mitä niissä tapahtuu ja mitä niissä suunnilleen keskustellaan. Kohta ilmestyy yyberi, rellu ja ketä muita vielä(ei niin väliä) tukemaan aloitustasi ja "keskustelemaan" aloituksen "aiheesta", mikä on niin hel*etin "mielenkiintoinen".

Ps. Se voisi olla mielenkiintoinen aloitus, jos sen tekisi mielenkiintoinen ihminen ja siihen vastaisivat sekä keskustelisivat mielenkiintoiset ihmiset. Sitä odotellessa, voitaisi keskustella vaikkapa EM-fudiksesta...

Matsi alkaa. Italia-Kroatia. Heihei...

• Sun aloitukses kirjoitti:

Vaivauduit kuitenkin kommentoimaan.. Miksi et itse heittäytyisi?

• Sun aloitukses kirjoitti:

No jos ihan oikeasti alkais odottamaan vaikka sun mielenkiintoista aloitusta, niin käviskö aika pitkäksi odottaessa.

• puskalisko
        Mua kiinnostaa kirjoitti:

ja mitähän vittua se taas sulle kuuluu mitä joukkuetta mä kannatan

• Ai että
        puskalisko kirjoitti:

ja mitähän vittua se taas sulle kuuluu mitä joukkuetta mä kannatan

näin hyvin menee...?

• Kävis, kävis...
        maniamaria kirjoitti:

No jos ihan oikeasti alkais odottamaan vaikka sun mielenkiintoista aloitusta, niin käviskö aika pitkäksi odottaessa.

En ole enää tehtaillut aloituksia. Yhden tein tässä joku aika sitten.

Mutta olisit vaan kiitollinen. Minun osallistumiseni sinun tylsään aloituksen, teki siitä mielenkiintoisen. Niin kuin aina ennenkin. Jotkut asiat muuttuu ja toiset ei...

• yöt sängyssä..

päivät enimmäkseen ulkona

• metsäporowaara

Aawasaksalla yöttömässä yössä harikkaa juuven ja voikkuleipää syyven.

• vähempi ei piisoo

Vietän missä vietän, mutta kahen suen turkki mullon yllä.

• En.

Milloin missäkin.

Jeesus on Herra.

• Oletko tullut ajatelleeksi, että jumalaa ei ehkä olekaan olemassa? Tai se onkin Allah, Budda tai joku muu?

• vigilance joo
        Ratikkakuski kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi, että jumalaa ei ehkä olekaan olemassa? Tai se onkin Allah, Budda tai joku muu?

Moi. En ole kirjautunut nyt mutta sama hemmo olen jolle vasstasit. En muutamaan vuoteen, kohta kolmeen vuoteen ei sellaista ajatusta ole tullut mieleen, ne mietteet ovat jääneet kun varmuus on asiasta.

• Pääsääntöisesti pitää yöt nukkua, että jaksaa päivät käydä töissä. Mutta lomalla ja viikonloppuisin on toinen ääni kellossa. Etenkin, jos epäsuomalaiseen tyyliin sattuu olemaan lämmintä ja aurinkoista. Silloin kierrellään kaupungilla, istahdetaan välillä terassille nauttimaan virvokkeista, maisemista ja naisemista. Tai sitten lähdetään vesille.

Silloinkin yöt pitäisi mieluusti nukkua, mutta jos ne menee maailmaa parantaessa, niin päivät menee nukkuessa. Vaan väliäkös tuolla. ;-)

• KoppavaHoro

Tavallaan, mutta nykyään kesä on ohi ennekuin on ehtinyt alkaakaan. :/

Olis varmaan ihan vänkää joskus olla lomalla kesällä ja ihan vaan kotona.

Muistan kyllä muutaman kuuman ja hikisen kesäpäivän ja -yön, kun oltiin koko päivä terassilla ja sitten Hesarilla tanssimassa ja sitten käveltiin minimekossa, sandaalit kädessä jossain Töölönlahden puistossa kun päivä oli jo hyvin hereillä ja linnut lauloivat täyttä kurkkua. Mutta en mä sitä varsinaisesti kaipaa, väsymystä ja darraa ja heräämistä ei-kotona. Nyt mä nautin aikaisista aamuista koiralenkkeineen vehreässä Billnäsissa.

Jos olisin lomlla niin tilaisin lehden, sillä mun terassi suorastaan vaatii aamukahvin juomista terassilla lehden kera.

• ...

hitto, aamusin on kylmä istua terassilla kahvilla1!!!1

• puskalisko

minä harkitsen myös lehden tilaamista. Muulloin en ehdi lukea.

• lara mie en ymmärrä latinoja, oon sen tajunnu.
        oon suomettunut liikaa jäädäkseni tänne, täällä ihmiset on liian spontaaneja.

• monte24 kirjoitti:

lara mie en ymmärrä latinoja, oon sen tajunnu.

ja helvetin kovaäänisiä selvinpäinkin, jo on saatana et arkisinkin täytyy jonkun pavarotin laulaa ikkunani alla epävireisen törkeästi.
        se on niin et turpa kiinni tai tulee lättyy tai olis suomessa ei täällä ku täääällä kaikki on enemmän taikka vähemmän mölyapinoita joo teen ittekin sitä täällä miehen logiikassa mut kukaan ei herää siihen
        kaivaa jäänaskaleilla tärykalvot päästäni ja rupeen kuuroks rallikuskis ku se sordo

• KoppavaHoro
        monte24 kirjoitti:

lara mie en ymmärrä latinoja, oon sen tajunnu.

Ja mä taas tunnen olevani enemmän kotonani Argentiinassa kuin Suomessa. Lukuunottamatta tätä mun KOTIA, jossa jostain syystä viihdyn, vaikka olo on kuin turistilla kun kaikki naapurit ovat ruotsinkielisiä.

• KoppavaHoro
        monte24 kirjoitti:

ja helvetin kovaäänisiä selvinpäinkin, jo on saatana et arkisinkin täytyy jonkun pavarotin laulaa ikkunani alla epävireisen törkeästi.
        se on niin et turpa kiinni tai tulee lättyy tai olis suomessa ei täällä ku täääällä kaikki on enemmän taikka vähemmän mölyapinoita joo teen ittekin sitä täällä miehen logiikassa mut kukaan ei herää siihen
        kaivaa jäänaskaleilla tärykalvot päästäni ja rupeen kuuroks rallikuskis ku se sordo

Kun olin Argentiinassa vaihtarina, niin isäni soitti kerran ja minä puhuin mielestäni ihan normaalin puhelun, mutta argentiinan perheeni sai hepulin ja minä puhuttelun: "miten kehtaat puhua isällesi noin kuin millään ei olisi mitään väliä? Et iloinnut yhtään hänen soitostaan!", johon minä tietenkin vastasin, että isä olisi huolestunut, jos olisin argentiinalaiseen tapaan kirkunut puhelimeen 10 minuuttia ja kysynyt 20 eri tavalla mitä kuuluu.

• No tänään lähen mökkeilemään ja istuskelen pari päivää siis jollain rantakivellä mato-ongen kanssa luulen.

• puskalisko

no joo kaipaan, kaikkea ei joka kesä saa ja hyvä jos kerran pari elämässä. Olosuhteitaan voi aina järjestellä mutta elämykset eivät tule pakottamalla. Monesti kesäisinkin vituttaa :(

Ehdottomasti haluan uida sekä merissä että järvissä. Mieluusti olen myös jossain pusikossa jossa ei ole ketään. Mökki on hyvä. Ensimmäiset omat retiisini alkavat olla valmiita.

Mites pojilta onnistuu se lastenhoito?

• haa,

tussuliskoni on paikalla!

• Täällä on paljon pusikoita, joissa ei ole ketään.. paitsi miljardeja sääskiä.
        Vois viettää edes kerran elämässään kesän ilman offi-kuorrutusta, mut se vaatisi lähtemistä kotoa ja tämän sirkuksen kanssa se ei nyt ole hyvä ajatus.

Pojat on opettaneet tytölle erilaisia kirkumalla esitettäviä ääniefektejä, joilla saa mut tehokkaasti hereille aamuyöllä ja muutenkin kaikki on mennyt hyvin. Nimijuhla lähestyy ja saamme sitten kynittyä koko suvulta vinon pinon lahjakortteja, kun annamme heille kahvia ja pullaa.

• Kyllä, olisin valmis jo lomalle.
      Pitää vaan kärsivällisesti odottaa ensi viikkoon,

Juu, keäelämyksiä ja -hauskaa saa tulla ovista ja ikkunoista.
      Mökkeilyä, uimista, tanssia, fillarointia, mansikkasuita, aurinkoisia kesäpäiviä ja kuulaita -öitä.

Mökkikirjastoon kuuluu vanhat Asterixit, ne pitää varmuuden vuoksi lukea aina uudelleen. :)

• Kyöstix

Ei sulla vanhoja Aku ankkoja ole?

• Kyöstix kirjoitti:

Ei sulla vanhoja Aku ankkoja ole?

Joo, taitaa siellä mökillä joku vanha, pölyinen taskupokkari olla.

• Kyöstix
        tosi..typy kirjoitti:

Joo, taitaa siellä mökillä joku vanha, pölyinen taskupokkari olla.

Nuo sarjikset on sellaista kevyttä luettavaa.
        Kuulas kesäyö....istua vaikka laiturilla ja kuunnella siinä luonnon ääniä....kappale kauneinta Suomea:)

• Kyöstix kirjoitti:

Nuo sarjikset on sellaista kevyttä luettavaa.
        Kuulas kesäyö....istua vaikka laiturilla ja kuunnella siinä luonnon ääniä....kappale kauneinta Suomea:)

Näin on. Istuskelen mielelläni laiturin nokassa, liottelen varpaitani järvivedessä ja kuuntelen kesäyön tai hyvin varhaisen -aamun ääniä.

Vedän itseeni virtaa, sillä jaksan taas puskea eteenpäin.

Nyt menox... joudun poistumaan... t..t läx ===> viuh!.. pam! ;))

• Kyöstix
        tosi..typy kirjoitti:

Näin on. Istuskelen mielelläni laiturin nokassa, liottelen varpaitani järvivedessä ja kuuntelen kesäyön tai hyvin varhaisen -aamun ääniä.

Vedän itseeni virtaa, sillä jaksan taas puskea eteenpäin.

Nyt menox... joudun poistumaan... t..t läx ===> viuh!.. pam! ;))

Menehän sit ihan rauhassa:)

• Viikko menee vaikka kusiaspesässä istumalla, kun tietää, että loma on lähellä:)

• maniamaria kirjoitti:

Viikko menee vaikka kusiaspesässä istumalla, kun tietää, että loma on lähellä:)

Heh! Jäitä poltellessa jne...

Palstan virtuaalikummilta terveiset pienelle hajuherneelle... kuinkas siellä jaksellaan? :)

• Kyllä muutama kesäelämys olis mukavaa. Ihan paikkakuntaa vaihtamalla saa jo elämystä kerrakseen.

Kesäpäivät kotosalla ja yötkin kotosalla. Kunnes päästään pienelle kesälomareissulle tuossa piakkoin. Jahka ukko kullalla alkaa kesäloma. :-)

Jesh!

• En.
      Ja koska niitä tulee kuitenkin, kaipasin tai en, niin mitä tuota suotta asettaa turhia odotuksia kaipaamalla jotain tiettyä.

• minä se monte

elän sateisessa talvessa
      ei vaivaa helteet eikä kärpäset

• tinamania

Kesäpäiviä on niin vähän ettei niitä viitsi kuluttaa.

Pistää talteen.

Kesäyöt? Hmm, mitähän niille tekisin?

• Perhorasia, vapa ja haavi kainaloon, sekä virtaavien vetten partaalle:)

• Kyöstix
        maniamaria kirjoitti:

Perhorasia, vapa ja haavi kainaloon, sekä virtaavien vetten partaalle:)

Ja satoja hyttysiä ja paarmoja kimpussa:(

• Kyllä minä kaipaan. Kaipaan sitä kesänmakua, mustikoita kun kerää siitä tulee aina kesäelämys.
      Tänään vietimme päivää ihan tuolla keskustassa kävellen, on se kiva tuo kesäinen helsinki.
      Kesäyöt nätisti kotona, mutta mieleni tekisi mennä telttaretkelle.

• Aika pitkälti menee jossain hommissa kesäpäivät ja joka homma on mulle omanlaisensa elämys. Nautin tekemisestä.

• palstalainen

Voi kyllä. Nimimerkin Teevadit katoaminen olisi Todellinen Kesäelämys, mitä odottaessa päivät ne kuluu kulumistaan.

• .

Kohtahan hän synnyttää.

• .
        . kirjoitti:

Kohtahan hän synnyttää.

Lisää teevateja:D

• laskettuaika..
        . kirjoitti:

Kohtahan hän synnyttää.

2013

• taika tai ei

kaipaan elämyksiä tähänkin päivään,ja ehkä juhannus yöhön romantiikaa,tulta ja rantakiviin loiskivaa vettä.mut mikä näitä miehiä vaivaa kun niistä ei oo siihen,yksinhän siitä juhannusyön taijasta ei oikein tuu mitään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      69
      4580
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4048
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      54
      3579
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2871
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      26
      2613
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2562
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2449
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1937
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1918
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      251
      1741
    Aihe