Asun kerrostalossa kentän vieressä, jossa ennen pelattiin jalkapalloa.
Nyt siihen on joku vitun Vimpelin veto majoittunut huutamaan iltaisin tuota
"VVVÄÄÄRRÄÄÄÄÄ!!!"
Menkää perkele muualle huutamaan!
Pelata saa, mutta turpa kiinni!
Onko pakko huutaa "VÄÄÄÄRRRÄÄÄÄ!"?
5
385
Vastaukset
- väärä
vittu sä olet hermanni hauska
- pesäpalloilija
oletatko, ettei pelistä tule yhtään ääntä? sillä huutamisella ja tuulettamisellahan hurmos saadaan päälle, ei mitään hiljaisuudesta synny. varsinkaan Vimpelissä, joka on oikeastaan pesäpallokaupunki, ei oikeastaan voi välttyä pesäpallolta.
- Hauska olen...
Hsnkit asunnon urheilukentän vierestä ja valitat äänistä. Muutatko seuraavaksi lentokentän viereen, jotta pääset valittamaan lentokone melusta?
- OOKKO TYHMÄ
TOTTA KAI VÄÄRÄT ON PAKKO HUUTAA KUN MERKKI ON PÄÄLLÄ!!! JOS MERKIN ALLA EI HUUDA VÄÄRÄÄ VOI TILANNE MUUTTUA PAHAKSI TAI VALKKU ALKAA RÄYHÄÄ!!! SITÄ PAITSI JOS KERRAN HUUTELU NYPPII MIKS ET MUUTA POIS?!!!
- kokemusta on...
Ei väärää kannata ajolähdössä (ainenkaa aavistus-merkillä) huutaa, koska etenijä palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136