Pahimmat turn-offit miehessä

Tässä listaani

* Laihuus
* Kaljuus tai kaljuuntuva
* Pieni penis
* Kaverittomuus
* Köyhyys ja pienituloisuus
* Autottomuus ja ajokortittomuus

Mitkä sinulle ovat miehessä asioita jotka saavat sinut sanomaan " Next"

133

4849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a poor millionaire

Minä olen ulkomaalainen mies (48 v.), joka on laiha, kaljuuntuva, kaveriton ja autoton. En osaa sanoa mitään "sen" pituudesta. En menesty naisten kanssa, joten ehkäpä listasi selittää epäonneni (vaikka toiset naiset väittävät, että lihavuus on este suhteelle). Kuitenkin kysyisin, mikä on mielestäsi "pienituloisuus", eli missä raja kulkee köyhyyden ja sopivien tulojen välillä. Ja miten osaat päätellä ulkonäön perusteella, että mies on "köyhä". Minun tuloni ovat keskiverron yläpuolella, mutta se ei tunne auttavan naisten "saalistamisessa".

• ikisinkku mies

* Laihuus Olen paksu
      * Kaljuus tai kaljuuntuva hiuksia on
      * Pieni penis iso muna on
      * Kaverittomuus eiole kavereita
      * Köyhyys ja pienituloisuus työtön
      * Autottomuus ja ajokortittomuus ei ole kumpaakaan

• cm, cm, cm ....

Kuinka iso on mielestäsi " Iso muna"

• ihmetystä

"* Kaverittomuus"

Miksi tämä on turn-off? Ei kai kukaan kumppaninsa kavereiden kanssa elämäänsä suunnittele?

• Laajat piirit

Kaverittomassa henkilössä on aina jotakin pahasti vialla!!!

Kaveriton on sosiaalisesti vammainen ....

• ihmetystä
        Laajat piirit kirjoitti:

Tai sitten ei... ehkä joku ei vaan tykkää pitää yhteyksiä tuollaisia ennakkoluuloja omaaviin vajakkeihin?

• Sanoisin että
        Laajat piirit kirjoitti:

päinvastoin,paljon kavereita omaavat on yleensä narsisitisia piirteitä omaavia vajakkeja,jotka ei kykene yksin ottamaan vastuuta mistään.

• niinpä niin
        ihmetystä kirjoitti:

Tai sitten ei... ehkä joku ei vaan tykkää pitää yhteyksiä tuollaisia ennakkoluuloja omaaviin vajakkeihin?

Sitä samaahan se aloittajakin yrittää sinulle sanoa, jos tajusit.

• Anonyymi
        Sanoisin että kirjoitti:

päinvastoin,paljon kavereita omaavat on yleensä narsisitisia piirteitä omaavia vajakkeja,jotka ei kykene yksin ottamaan vastuuta mistään.

Tai himourheilijoita, jotka viettävät aikansa pelikavereiden kanssa. Kentällä, saunailloissa ja kisamatkoilla.

• Anonyymi
        Laajat piirit kirjoitti:

Pitäisikö miehen siis käydä kavereidensa kanssa iltaisin "ulkona"? Eikös tämä ole juuri se usean eron syy?

Kukahan spede tälläisiä listojakin tänne laatii.
        Hanki elämä itsellesi niin ehkä menestyt paremmin ja saat siinä ohessa ehkä jonkun naisen

• tuula-neiti

Alkoholin käyttö ja tupakointi, myös tatuoinnit ja lävistykset ovat turn-off.

• Priiiimaadoonnaaa

-Pelkkä rahanperässä juokseminen
      -Sivistymättömyys, alhainen koulutus =laiska
      -Epäurheilullisuus
      -Epämuodikkuus tai siis tyylittömyys
      -Huonot käytöstavat
      -Sovinismi
      -Päteminen ja määräily
      -Pitkä tukka, huono iho, lihaksettomuus, lihavuus
      -Naismaisuus
      -Täydellinen sosiaalisen elämän puute
      -Absolutismi
      -Punakkuus yhdistettynä albiinolookiin
      -Pilkunnussinta ja naismainen siisteysfobia
      -Tylsyys, huumorintajuttomuus
      -Huono sängyssä (ei suuseksiä, ei seiso, pieni vehje)

• hähähää

Pese se pahalle haiseva karvainen p****u, ni sitä jopa miehet saattaisi nuolla!!
        Ei mullakaan seiso, jos semmoisen värkin nään ja haistan!!

• miun inhokit

tylsyys, vakavuus, huonot käytöstavat, tupakoiva, laiska, avuton, aloitekyvytön ja ehdottomasti pihiys!

• On paljon sellaisia asioita, jotka viestittävät ettei ole riittävästi yhteistä, mutta jos varsinaisista turn-offeista puhutaan (eli asioista, jotka torppaavat mahdollisesti jo heränneen kiinnostuksen) niin yksi ylitse muiden on se, että mies hakee reippaasti itseään nuorempaa naista.

Eli vaikka bongaisin kuinka kiinnostavan noin 40 /50- miehen profiilin niin jos siellä haku alkaa alle kolmekymppisestä => next.

• aikuinen mies

Juuripa näin. Itse en 50 miehenä voisi kuvitella hakevani seuraa naisista, jotka voisivat olla lapsiani.

• Anonyymi
        aikuinen mies kirjoitti:

Juuripa näin. Itse en 50 miehenä voisi kuvitella hakevani seuraa naisista, jotka voisivat olla lapsiani.

Niinpä niin.

• ei muita

- lihavuus
      - tyhmyys, sivistymättömyys

• ~ci~

Kovin pitkiä listoja ei kannata kirjotella, elämä tekee usein kepposia. Itselle kävi niin, että ihanin olikin se jolla on kolme tolta listalta..

• deft

Kuulostaa ihan siltä, että ei tiedetä (tai myönnetä että tiedetään) mitä miehestä tahdotaan.
        Toivottavasti listojen tekeminen ei tarkoittanut sitä että niitä noudatetaan orjallisesti ja luotetaan aina vain siihen ihka ensimmäiseen vaikutelmaan.

• läskityök

*Lihavuus

• Mies vastaa

Pahimmat turn-offit naisissa ovat ne jotka laativat tuollaisia listoja.

Ylipäänsä jos näen naisen profiilissa vaatimuslistoja miehelle nin se on heti NEXT.

• Anonyymi

Jep, sama täällä etenkin jos profiili on kliseelista, alkaen ....ihana, ...puhua ja pussata, ...saunominen ja se kaikkein pahin eli TANSSI, hyi olkoon :)

• taas näitä...

* Laihuus

Olet siis itse läski...

No joo, lihavat seukkaa lihavien kanssa ja laihat laihojen. Problem?

* Kaljuus tai kaljuuntuva

Kyllä noillekin löytyy ottajansa.

http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/jason-statham1_1471.jpg

* Pieni penis

Saattaa olla ongelma... kuinka ison peniksen tarvit?

* Kaverittomuus

Juuri muuttanut kaupunkiin... ei kavereita vielä.... instant turn-off!

Ja kaverittomat naiset ottaa varmaa mielellään kaverittoman miehen.

* Köyhyys ja pienituloisuus

Niin, köyhät ja pienituloiset yleensä löytää toisensa. Ei ne varakkaiden kanssa seukkaa. Vähän veikkaan, että et itsekään ole kovin varakas.

* Autottomuus ja ajokortittomuus

En usko, että autottomat ja ajokortittomat hirveästi sinustakaan ole kiinnostuneita.

Mikä oli siis listasi pointti? Kaikille kuitenkin löytyy ottajansa.

• ghd

Ei kait se "kaverittomuus" mitään merkkaa.. ei mullakaan ole enää "kavereita" kun olen halunnut eroon tuollaisista pinnallisista pa.skoista. Miksi köyhyys ja autottomuus ja kaverittomuus on turn-off??? aika p.innallista meininkiä.. siksi te primadonnat jäättekin yksin.

• Next!

- lihavuus
      - vuosikausia vanhempi ja varsinkin kun alkaa haukkumaan ikärasistiksi vaikkei itse huoli ikäistään naista
      - ylimielisyys
      - omahyväisyys
      - vittuilu ja ilkeily mukamas huumorimielellä
      - täysin eri aallonpituudella kuin minä
      - kuuntelee iskelmää, humppaa tai suomipoppia (jälkimmäinen käy varauksin, jos kuuntelee myös hyvää musaa sen ohessa)
      - pitkä penis (ja mihinkähän sekin tungettaisiin?)
      - sängyssä täysin onneton, keski-iässä pitäisi jo jotain osatakin
      - lässyttää kokoajan jostain ämmästä jota ei koskaan saanut tai jonka menetti
      - autottomuus: valitettavasti, koska olisihan se kiva joskus jonnekin yhdessä päästäkin ilman että kaikkea kamaa pitää kantaa selässä
      - eläinallergia tai siitä vinkuminen (toki voi tapailla miehen tykönäkin jos asuu lähellä)
      - tylsä, tyhmä, yksinkertainen
      - vihamielisesti ihmisiin suhtautuva
      - innoton ja elämään kyllästynyt
      - kalju vaikka hiusta kasvaisi kyllä

• täydellinen mies

Sinulle ja monelle muulle listojen laatijanaiselle, voi taata toivottoman ikisinkkuuden loppuelämäksi, varmasti!
        Toivoton siksi, että et ymmärrä luopua kokonaan miehen etsinnästä, vaan roikut kuitenkin ajatuksessa. Senhän nämä typerät listat paljastavat.

Ei millään vttuilulla, mutta lievästi kohtalostasi kuitenkin vahingoniloinen ;)

• gherfghrftgh
        täydellinen mies kirjoitti:

Sinulle ja monelle muulle listojen laatijanaiselle, voi taata toivottoman ikisinkkuuden loppuelämäksi, varmasti!
        Toivoton siksi, että et ymmärrä luopua kokonaan miehen etsinnästä, vaan roikut kuitenkin ajatuksessa. Senhän nämä typerät listat paljastavat.

Jo tuon yhden postauksen perusteella pystyn sanomaan etten koskisi nimimerkin "next!" takana löytyvään henkilöön pitkällä tikullakaan. Hyvää ikisinkkuutta sille kuitenkin.

• Next!
        gherfghrftgh kirjoitti:

Jo tuon yhden postauksen perusteella pystyn sanomaan etten koskisi nimimerkin "next!" takana löytyvään henkilöön pitkällä tikullakaan. Hyvää ikisinkkuutta sille kuitenkin.

Semmoista se on että ne koirat älähtävät joihin kalikat kalahtavat.

Mutta ei hätiä mitiä, vaikka te veljekset kuin ilvekset taikka homososiaaliset yksilöt eli toistenne komppaajat ilmeisesti olettekin listan jokaisen kohdan mukaisia ällötyksiä, niin on sellaisiakin miehiä joita tuo lista ei koske.

On myös niitä joita koskee muutama kohta ja pitää tapauskohtaisesti harkita katsooko sormien välistä.

• hyi olkoon sinua
        Next! kirjoitti:

Mutta ei hätiä mitiä, vaikka te veljekset kuin ilvekset taikka homososiaaliset yksilöt eli toistenne komppaajat ilmeisesti olettekin listan jokaisen kohdan mukaisia ällötyksiä, niin on sellaisiakin miehiä joita tuo lista ei koske.

On myös niitä joita koskee muutama kohta ja pitää tapauskohtaisesti harkita katsooko sormien välistä.

Sinähän sen sanoit, kalikka taisi juuri sinuun kalahtaa, koska juuri sinä olet se, joka älähti. Olet kuitenkin liian tyhmä huomaamaan sitä.

• gherfghrftgh
        Next! kirjoitti:

"Semmoista se on että ne koirat älähtävät joihin kalikat kalahtavat. "

Summasit muuten osuvasti tuon oman kiukunpurkauksesi ;)

• Anonyymi

Erehdyt pahan kerran. Kaikki miehet eivät suhtaudu siihen noin.

Minulla on pitkä vaatimus/toivomuslista. Olen saanut paljon mätsejä, ja monet miehet kertoivat pitävänsä nimenomaan siitä että kerron suoraan ja mahdollisimman tarkasti toiveistani.

Se säästää aikaa: mies joka on ihan vääränlainen minulle (siis minulle - jollekin toiselle hän voi olla juuri oikeanlainen) pyyhkii minut suorilta vasemmalle. Samoin sellainen mies, joka sinun laillasi ei kestä sitä että naisella on toiveita ja prioriteetteja. Ei tuhlata kummankaan aikaa turhiin yhteydenottoihin, kun mahdollisuuksia ei ole. Ne miehet, joita miellyttää tavata ihmnen joka on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä haluaa elämältä, mieheltä ja parisuhteelta, ja joilla lisäksi on sellaisia piirteitä ja ominaisuuksia joita miehessä arvostan, pyyhkivät minut oikealle.

Olen myös nähnyt miesten kirjoittamia bioja joissa on pitkä vaatimus/toivomuslista, ja koen sen erittäin positiivisena asiana - myös silloin kun en täytä niitä vaatimuksia. Silloin totean että en sovi tuolle miehelle, pyyhin hänet vasemmalle ja toivotan hiljaa mielessäni hänelle onnea etsintöihin. Pyyhin vasemmalle jos miehen biosta ei ollenkaan selviä millainen hän on eikä mitä hän etsii. Pidän ihmisissä siitä että he tietävät mitä tahtovat ja mitä eivät tahdo. Mätsini ovat laatua ja niitä on ihan riittävästi. Minulla ei ole turhia mätsejä. Olen käynyt useammalla treffeillä eikä ole tullut vastaan yhtään idioottia, vonkaajaa tai aggressiivista tyyppiä.

Sinä ilmeisesti luulet että kaikki ajattelevat kuten sinä itse. On erittäin hyvä että pyyhkisi minut suoraan vasemmalle. Tämä onkin ehkä ainoa asia josta olemme samaa mieltä: meidän täytyy pysyä kaukana toisistamme.

• Anonyymi

Ahaa, sinuako siis ärsyttää jos nainen tietää millaisen miehen hän haluaa?

Eli tiedät kyllä millaisen naisen itse tahdot, mutta et siedä sitä että nainen tietää millaisen miehen haluaa. Sinä tahdot heikkotahtoisen ja epävarman naisen, sellaisen alistuvan ja vähän reppanana. Haluat sellaisen suhteen jossa sinä saat aina päättää kaikesta, kun toinen ei tiedä mitä tahtoo ( tai ei uskalla kertoa koska sinä suutut)ja jota sinä saat vetää perässäsi kuin pässiä narusta.

Vai onko kyse siitä että hyväksyt kyllä sen että nainen tietää mitä tahtoo, kunhan hän tahtoo sellaisen kuin sinä? Eikö itsetuntosi kestä sitä että naisen listasta selviää että sinä et kelpaisi ko. naiselle? Nainen on joku ihan ventovieras, jota et ole koskaan tavannutkaan, mutta silti loukkaannut kun luet että nainen ei halua lihavaa, työtöntä tai kaljua - ja sinä satut olemaan nimenomaan lihava, työtön ja kalju?

On älytöntä suuttua toisen listoista. Minulla on kaksi lasta. Olen vain iloinen jos mies kertoo jo profiilissaan etsivänsä lapsetonta naista. Tiedän siis heti ettei tuon miehen kanssa onnistuisi kuitenkaan - joten pyyhin hänet vasemmalle. Säästyy kummankin aikaa. Ei tulisi mieleenkään suuttua!

• Eminaaa

ehdoton turn off on kyllä huonot rakastelutaidot. Olin monta vuotta suhteessa kivan ja kunnollisen miehen kanssa, mutta meillä ei ollut mua tyydyttävää seksielämää. Yritettiin sitä ratkoa, mutta tajusin, että se on luonnekysymys. Jotkut on vaan flegmaattisia, eivätkä voi sille mitään. Kiihkeän ja rajun esittäminen olisi falskia. Sama juttu peniksen koossa, jos se ei tunnu hyvältä, miksi sanoa siitä, kun toinen ei sille kuitenkaan mitään voi.
      Nyt kun se suhde on ollut ohi, olen päättänyt, ettei ikinä enää selibaattia parisuhteessa. Menen ihan pokalla aika aikaisessa vaiheessa tapailemieni miesten kaa sänkyyn, jotta saan tietää, onko mitään kehityskelpoisuutta, oikeanlaista fysiikka ja jos ei...next.

• Seksuaalinen nainen

"Nyt kun se suhde on ollut ohi, olen päättänyt, ettei ikinä enää selibaattia parisuhteessa."

Samat kokemukset. Elin pitkässä suhteessa täysin aseksuaalisen miehen kanssa, jossa ei ollut pisaraakaan seksuaalisuutta, ei koskaan, alussakaan. Vaikka vältän sanomasta "ei koskaan", niin nyt voin sanoa: ei tota enää koskaan, ja nyt osaan jo tunnistaa merkitkin ajoissa...

• jestas sentään...

voi tsiisus tätä pinnallista touhua! Pieni penis, kaljuuntuva.... Onko tuollaisilla oikeasti merkitystä, jos sattuu kohdalle sellainen ihminen, jonka kanssa natsaa? Miten tarkistat peniksen koon eka treffeillä? Köyhyys...? Voi ei! Taitaa olla niin, kuten joku totesikin, et tälläisten listojen laatijat on niitä ikisinkkuja.
      Jos oikeasti puhutaan pahimmista turn offeista eikö ne sijaitse enemmän siellä korvien välissä? Tuon kaverittomuuden kyllä allekirjoitan. Se on totta et sellaisilla ihmisillä on usein aika pahoja henkisiä ongelmia. Itse olen nainen ja vaikka ulkonäöllä on merkitystä suhteen alkumetreillä jonkunverran, niin eikö tälläiset listat ole aika naurettavia?

• ghhj

ei se kaverittomuus mitään kerro... ei ole ihme ettei kaikilla niitä ole kun on näin pinnallista menoa.. tuo on typerin oletus ikinä... mulla ainakaan ei ole mitään sosiaalisia ongelmia kun liikun baareissa ym.. juttu lentää jne. Mutta ei mua kiinnosta omata mitään "kavereita" yksi vanha hyvä ystävä on ja sepä riittää.

• deft
        ghhj kirjoitti:

ei se kaverittomuus mitään kerro... ei ole ihme ettei kaikilla niitä ole kun on näin pinnallista menoa.. tuo on typerin oletus ikinä... mulla ainakaan ei ole mitään sosiaalisia ongelmia kun liikun baareissa ym.. juttu lentää jne. Mutta ei mua kiinnosta omata mitään "kavereita" yksi vanha hyvä ystävä on ja sepä riittää.

Niin noh, "kavereissa" on sellainen kiva pointti, että sellaisten kanssa voi jakaa asioita ja muutenkin tehdä asioita...yhdessä.
        Yksi hyvä ystävä ei millään riittäisi jos on muuten oikeasti ja avoimesti sosiaalinen yksilö.
        Kyllä mullakin juttu lentää jne., mutta en mä millään tahtoisi pitää kaikkia kanssaeläjiä käsivarren mitan päässä ja varoa olemasta "kaveri"

• weggh

Eiköhän aloittaja ole silkka trolli... Jos ei, on päivänselvää miksi se on sinkku.

• Anonyymi

Kyllä jokaisella on oikeus omiin preferensseihinsä. Seurusteluun ei riitä pelkkä sielunkumppanuus. Miehen täytyy vetää myös fyysisesti puoleensa, muuten kyse on pelkästään kaveruudesta. Jos joku nainen yksinkertaisesti kokee esimerkiksi kaljuuden vastenmielisenä, ja sinua sen sijaan kaljuus ei haittaa, niin mikä sinä olet häntä arvostelemaan? Teillä kahdella on vain erilainen miesmaku.

Jos kalju mies ei sytytä niin sitten hän ei sytytä. Siinä ei auta mikään.

Minua inhottavat tatuoinnit, lävistykset ja lihavuus. Voit ihan vapaasti kauhistella minua ja olla sitä mieltä että olen typerä, paha ja pinnallinen, mutta se ei auta asiaa eikä muuta mitään: läski inhottaa minua joka tapauksessa.

Kaikkia naisia miehen lihavuus ei haittaa. Jotkut jopa tykkäävät nimenomaan lihavista miehistä. Hyvä niin: kaikille löytyy ottaja.

Täällä yksi nainen sai hirveät vihat niskoilleen kun kertoi ettei halua lyhyttä miestä koska on itse 175cm pitkä. Heti tuli analyysia luonneviasta ja ulkonäkökomplekseista. Tuli jopa kiroilua ja huorittelua.

Jos sinä et pidä jostain ruoasta, niin muutatko mielesi ja rupeat tykkäämään siitä, kun sinua moititaan ja moralisoidaan sen vuoksi tarpeeksi paljon? Tuskin. Tässäkin on kyse vastaavanlaisesta asiasta eli jostain joka on niin kuin on, eikä se kauhistelusta muutu.

• mies kommentoi

Sanoisin että köyhyys ja rikkaus.

Köyhiä dissataan kun ei ole rahaa.
      Rikkaita dissataan kun on liikaa rahaa.

Sama tietenkin pätee myös koulutukseen, ei saa olla oppimaton mutta ei saa olla opiskellut liikaa.

• deft

Hemmetin hyvin sanottu!

Rahaa pitäisi olla, mutta kukaan ei kuitenkaan uskalla edes yrittää mainita mitään todellista (tilin saldo, vakituiset tulot) vaan pyöritellään vain ympäripyöreitä "sen verran rahaa että voi mun kanssa matkustella tai harrasta"-korulauseita.

• turn off

turnoff itte,kyllä mulla naisiaa riitää vaikka mulle jakaa

• hekohekot

Mä karkotan treffeillä makealla ja äänekäällä pierulla,nirppanokkanaisen,ja röyhtäsen päälle-,

• Anonyymi

Ei sinun tarvitse vaivautua piereskelemään. . Nainen lähtee muutenkin ihan itse viiden minuutin sisällä. Tai ennen kuin ehditte edes istuutua, heti kun näkee naamasi.

• ;:;:;:;:;:;:;:

-huono hygienia (pitää sisällään myös suuhygienian)
      -vaikea lihavuus (lievä ylipaino ok)
      -rankka päihteiden käyttö (myö säännöllinen tupakointi)
      -väkivaltaisuus
      -pinnallinen ja hyvin materialistinen, raha- ja tavarakeskeinen arvomaailma
      -ahdasmielisyys ja tyhmyys (pitää sisällään monia ismejä kuten rasisimi ja sovinismi)
      -keskustelutaidottomuus ja umpimielisyys
      -pahat seksuaaliset ongelmat ja/tai estyneisyys

Siinä pahimmat, kaikessa muussa voi varmaan joustaa

• Yks tärkeä puuttui.

Lisäisin listaan vielä:

- sitoutumiskyvyttömyys, pelimiehet

• Sirkku.!

-lihavuus.
      -kalju.
      -pieni penis.(alle 18cm)
      -yleinen rumuus.
      -tyhmä.
      -köyhä(vuositulot alle 50th euroa)

• 1+10

Heh, mahtava provo...Suurin osa suomalaisista on näemmä köyhiä ja pieni munaisia...

Olis kyllä mukava tietää minkälainen prinsessa (tai prinssi ;-)) tämänkin viestin on vääntäny.

• oma lista:

- vaikea lihavuus johtuen mm. makkaran mässytyksestä ja oluen kittauksesta, tai vastaavasti anorektinen laihuus
      - epähygienisyys
      - muille v.ttuilu muka huumorimielellä, katkeruus... todistaa oman simppeliytensä
      - metsästys, kalastus ehdottoman turn offit -> kielii julmasta luonteesta
      - tyhmyys, täydellinen musikaalittomuus -> ei tajua asioita ja on helposti muiden höynäytettävissä
      - "ikinuori" kavereiden kanssa huoleton hengailija, joka pitää tätä apinalaumaansa perheenään ja tuhlaa kaikki rahat hummailuun
      - huonot elintavat kuten alkoholismi ja tupakointi vähäinen liikunta
      - jossain määrin suppea oppimäärä, nimittäin tietämättömän kanssa ei oikein voi keskustella maailmaa pyörittävistä aiheista

• 13+14 = __ v

Näin miehenä,jolla on;
      * hyvätuloinen vakituinen työpaikka
      *2 vuotta vanha omistus asunto
      *melko uusi auto
      *luonteeltaan hauska,avoin,huumoritajuinen,puhelias = osaa puhua asioista vakavasti,myös tunteista
      *haluaa lapsia
      *ei polta
      *ei vedä persekännejä jos juo,silloin harvoin
      *ei ravaa kavereiden kanssa ryyppäämässä
      *haluaa löytää toisen puoliskon jota rakastaa ja kunnioitaa,tehdä toiselle hyvä olla

niin vaan ihmettelen että tämä kaikken peittoaa yksi asia; Läskiys!
      Se on vain sellainen asia mikä vesittää edellä olevan listan täysin.Aivan se ja sama,
      olet läski niin kukaan ei katsokaan sinua päin silllä mielellä,puhumattakaan laittaisi viestiä,edes netissä.

• 16+17

Näin menee, kun on pyykkilauta vatsa (tai lähellä sitä) ja vähän resuiset farkut, niin et tarvitse yllä olevaa listaa. Ei naisia kiinnosta oikeasti sun tulot/uudet autot tai edes tunteista puhuminen.

• Anonyymi

Jos naiset eivät kokemuksesi mukaan pidä lihavista miehistä, niin turha sinun on siitä loukkaantua. Tuhlaat aikaasi jos rupeat selittämään naisille että he ovat väärässä kun eivät huoli sinusta. Sinun on vain hyväksyttävä tosiasiat: läskiys ei houkuttele.

Vaihtoehtoja on kaksi: laihdutat tai valitset sinkkuuden. Valinta on sinun. Olen itse hoikka enkä huoli lihavaa miestä. Lihavuus on fyysisesti vadtenmielisiä. Miehellä pitää olla itsekuria niin ettei kokoajan kisko pullaa, olutta ja makkaraa. Miksi syöt yli oman tarpeesi? Tulee mieleen että sinulla ei ole itsehillintää eikä itsekuria muissakaan asioissa. Miten aikuinen mies ei muka pysty olemaan erossa karkista ja perunaladtuista? Ei sellaista voi kovin paljon arvostaa.

Tuntemani hoikat miehet eivät muuten halua lihavaa naista. Ihan samasta syystä: heidän mielestään lihava on vastenmielinen. Siihen ei tee mieli koskea.

Haluatko naisen joka pitää sinua vastenmielisenä eikä halua koskea sinua, eikä että sinä kosket häneen?

Pahimmat 'next-efektin' aiheuttajat:

- pituus alle 175 cm ja paino alle 75 kg. En näe mitään miehekästä miniatyyrimiehissä, mutta toivottavasti he löytävät kumppaninsa pienistä naisista.
      - naisista käytetty nimittely sanoilla tytteli, tytsy, mimmura, gimma, mimmi, emäntä.
      - luku- ja kirjoitustaidottomuus, sitä siansaksaa ei vaan jaksa edes lukea.
      - 'mitäs sulle'-viestit
      - 'pari vuotta' vanhat profiilikuvat. Totuus onkin livetilanteessa toinen, nimimerkillä eräänkin tummatukkaisen harmaahapsen tavannut...
      - kuvarunkkarit. Tämä miestyyppi pyytää kuviasi meilitse ja on olevinaan kiinnostunut. Tositilanteessa mies ei kykene treffeille, vaan dokailee kotona ilman aikomustakaan tavata koskaan ketään. Ja näitä miehiä on yllättävän paljon, ikävä kyllä.
      - kielitaito-kohdassa kaikki kaksimieliset viittaukset suuseksiin. Todellinen turn offien ykkönen.
      - himourheilijat tai superharrastajat. Millä helvetin ajalla nämä muka tapaisivat ketään, jos salilla ravataan sen seitsemän kertaa viikossa? Samaan kastiin menee syömisiään neuroottisesti tarkkailevat ihmiset, jotka laskevat hiilareitaan illat pitkät ja punnitsevat ruoka-annoksensa.
      - huono hygienia, likaiset hiukset tai hampaat.
      - hiuksettomuus. Jos kalju on ajettu helppohoitoisuuden vuoksi, niin samalla periaatteeella naiset voisivat tehdä samoin, eikö?
      - jo aiemmin mainittu ikäpolitiikka. 50-v äijät, jotka hakevat 20-40-vuotiasta naisystävää. Saavat hakea ihan rauhassa jatkossakin :D
      - tupakointi ja jokaiseen viikonloppuun kuuluva dokaaminen
      - naisen näkeminen pelkkänä pilluna
      - rock-henkisyys. Terminä jo niin naurettava, että tuota ei käytä kuin pahimmat juntit.
      - lemmikkien esittely profiilikuvissa. Ei kai sitä koiraa treffeille raahata...
      -epätoivoisuus. Pahimpia virheitä on toitottaa profiilissa yksinäisyyttä, tai mainita olevansa ihana ja hyvä mies, mutta kun naiset eivät sitä ymmärrä. Jep.

• NEXT!

"pituus alle 175 cm ja paino alle 75 kg. En näe mitään miehekästä miniatyyrimiehissä, mutta toivottavasti he löytävät kumppaninsa pienistä naisista."

Sinä aiheutit tuolla kommentilla jo sen "next" efektin.

Mikä kasa white trailer park trash whale whorea.

Kyllä olen pitempi kuin tuo ja painoa löytyy enemmän, mutta sinunkaltaiset kiertää kaikki kaukaa paitsi pahimmat kiertokullit. Hekin epätoivoisina haluavat vain seksiä

• muuten hyvä

lista mutta ulkoisille ominaisuuksille ei voi oikein mitään kuten pituudelle. Painoa voi miltei jokainen hieman halutessaan pudottaa. On siis typerää haukkua toisia ulkonäön perusteella. Esim. japanilaiset miehet (ja naiset) ovat napataattoja mutta todella fiksuja ja aika söpöjä. Kyllä minulle kelpais lyhytkin mies jos on muuten hyvä....

• Touché!
        NEXT! kirjoitti:

"pituus alle 175 cm ja paino alle 75 kg. En näe mitään miehekästä miniatyyrimiehissä, mutta toivottavasti he löytävät kumppaninsa pienistä naisista."

Kyllä olen pitempi kuin tuo ja painoa löytyy enemmän, mutta sinunkaltaiset kiertää kaikki kaukaa paitsi pahimmat kiertokullit. Hekin epätoivoisina haluavat vain seksiä

"Mikä kasa white trailer park trash whale whorea."

Aijai kun sattui :D, muuten ei voi tuollaista ventovieraiden ihmisten herjaamista selittää. Taitaa tuolla kirjoittajalla olla pituutta just ja just se 176 cm ja painoa 76 kg. :D Hanki apua, oikeasti, tai -oman itsesi takia- lakkaa lukemasta keskustelupalstoja, jos noin kipeää tekee.

• NEXT!
        Touché! kirjoitti:

"Mikä kasa white trailer park trash whale whorea."

Aijai kun sattui :D, muuten ei voi tuollaista ventovieraiden ihmisten herjaamista selittää. Taitaa tuolla kirjoittajalla olla pituutta just ja just se 176 cm ja painoa 76 kg. :D Hanki apua, oikeasti, tai -oman itsesi takia- lakkaa lukemasta keskustelupalstoja, jos noin kipeää tekee.

Työnnä se touche sinne reikääsi.
        Olen päälle 180 ja kiloja on noin 85. Revi siitä. Oikeastaan ei olisi tarvinnut tuotakaan kertao koska TÄYSIJÄRKISELLE ihmiselle tulisi olla selvää että itseä lyhempi toisen sukupuolen edustaja ei ole "miniatyyri".

"Hanki apua, oikeasti, tai -oman itsesi takia- lakkaa lukemasta keskustelupalstoja, jos noin kipeää tekee. "
        Sullehan se tekee selkeästi kipeää kun ei saisi sanoaa jotain akkaa typeräksi joka on typerä.

"Aijai kun sattui :D, muuten ei voi tuollaista ventovieraiden ihmisten herjaamista selittää."

Ei se mitään herjaamista ole vaan TOSIASIA. Jos joku on typerä niin hän on typerä joten kannattaa vähän miettiä ennen kuin kirjoittaa.

Kyllä minä ymmärrän että kuvittelet että mua jotenkin sattuu johonkin kun joku typerys kirjoittaa tänne tekstejä mutta ethän sinäkään olisi reagoinut ellen olisi kirjoittanut totuutta tänne tuosta www:stä eli white whale whoresta.

Jos sulla on tarvetta kutsua toista ihmistä jota et halua ja joka ei sovi kriteereihisi haukkumalla niin GET A LIFE YOU PIECE OF DUMP.

• Ihan OK-vaatimukset. Voisi noita vaatimuksia olla paljon enemmänkin.

• Liian vaativa :)

Huhhu :) Aika pitkä lista. Joo en jaksais varmaan alentua seurustelemaan tälläisen ihmisen kanssa :D Morjes!

• Anonyymi
        NEXT! kirjoitti:

Olen päälle 180 ja kiloja on noin 85. Revi siitä. Oikeastaan ei olisi tarvinnut tuotakaan kertao koska TÄYSIJÄRKISELLE ihmiselle tulisi olla selvää että itseä lyhempi toisen sukupuolen edustaja ei ole "miniatyyri".

"Hanki apua, oikeasti, tai -oman itsesi takia- lakkaa lukemasta keskustelupalstoja, jos noin kipeää tekee. "
        Sullehan se tekee selkeästi kipeää kun ei saisi sanoaa jotain akkaa typeräksi joka on typerä.

"Aijai kun sattui :D, muuten ei voi tuollaista ventovieraiden ihmisten herjaamista selittää."

Ei se mitään herjaamista ole vaan TOSIASIA. Jos joku on typerä niin hän on typerä joten kannattaa vähän miettiä ennen kuin kirjoittaa.

Kyllä minä ymmärrän että kuvittelet että mua jotenkin sattuu johonkin kun joku typerys kirjoittaa tänne tekstejä mutta ethän sinäkään olisi reagoinut ellen olisi kirjoittanut totuutta tänne tuosta www:stä eli white whale whoresta.

Jos sulla on tarvetta kutsua toista ihmistä jota et halua ja joka ei sovi kriteereihisi haukkumalla niin GET A LIFE YOU PIECE OF DUMP.

Vau! Osaat ihan enklantiakin! Nyt teit vaikutuksen!

• Anonyymi
        NEXT! kirjoitti:

Minua ärsyttää mies joka ei kirjoita puhdasta suomea vaan työntää englantia sekaan. Jokainen osaa enkkua. Ei siinä mitää briljeeraamisen aihetta ole. Sellaiset vasemmalle.

• Anonyymi
        NEXT! kirjoitti:

Itse huorittelet ventovieraista naista. Kuvittelet että on sivistyneen miehen merkki kun osaa huoritella oikein englannin kielellä! Vau! Olet varmaan käynyt ihan lukiokin!

Naisen huoritteleminen on taatusti syy pyyhkiä vasemmalle.

• Anonyymi
        NEXT! kirjoitti:

Täysjärkiselle ihmiselle pitäisi olla selvää ettei toista sovi huoritella eikä nimitellä. En usko että olet yli 180cm. Taidat olla pikkuruinen ja ruma mies. Moukkamainen ainakin olet. Etkö ole täysjärkinen.

"Sinä aiheutit tuolla kommentilla jo sen "next" efektin."

Ikävä tosiasia, mutta 175 cm pitkänä naisena en halua itseäni lyhyempää miestä. Ja kuten jo totesin, toivottavaa olisi, että nämä pienemmät miehet löytävät omansa pienistä naisista.
      Ei se kumppanin haku ole helppoa meillä pitkillä naisillakaan.

• NEXT!

Miksi ihmeessä haukut itseäsi lyhyempi miehiä miniatyyrimiehiksi?
        Tajuatko miten tyhmältä se miehestä kuulostaa joka silti tuota pidempi?

Ei tässä ole kyse siitä mikä sinun pituutesi on vaan miten kuvailet toisia ihmisiä joita et kumppaniksi halua ja miten vitun typerältä se saa sinut vaikuttamaan.

Tiedän että tämä menee sinun ohitsesi koska sinähän olet täydellinen nainen itsellesi, mutta lakkaa olemasta ääliö. Koska fiksu mies kiertää tuollaiset kaukaa.

• Säälittävää...
        NEXT! kirjoitti:

Ei tässä ole kyse siitä mikä sinun pituutesi on vaan miten kuvailet toisia ihmisiä joita et kumppaniksi halua ja miten vitun typerältä se saa sinut vaikuttamaan.

Tiedän että tämä menee sinun ohitsesi koska sinähän olet täydellinen nainen itsellesi, mutta lakkaa olemasta ääliö. Koska fiksu mies kiertää tuollaiset kaukaa.

Nimimerkki NEXT!: sinun kirjoituksesi ne vasta typeriä ovat. Kiihkoilet ja otat kovin henkilökohtaisina loukkauksina keskustelupalstojen kirjoituksia, vaikkei niitä ole sinulle henkilökohtaisesti kohdistettu. Jos olet sitä mieltä, että naiset eivät saa vapaasti pitää sellaisista miehistä kuin haluavat (pituus, paino ja mitkä tahansa muut ominaisuudet), niin mene pois täältä, ihan oman mielenrauhasi takia. Et ressukka osannut edes kiroilematta kirjoittaa, vaikka olet omasta mielestäsi niin kovin fiksu.

• NEXT!
        Säälittävää... kirjoitti:

Nimimerkki NEXT!: sinun kirjoituksesi ne vasta typeriä ovat. Kiihkoilet ja otat kovin henkilökohtaisina loukkauksina keskustelupalstojen kirjoituksia, vaikkei niitä ole sinulle henkilökohtaisesti kohdistettu. Jos olet sitä mieltä, että naiset eivät saa vapaasti pitää sellaisista miehistä kuin haluavat (pituus, paino ja mitkä tahansa muut ominaisuudet), niin mene pois täältä, ihan oman mielenrauhasi takia. Et ressukka osannut edes kiroilematta kirjoittaa, vaikka olet omasta mielestäsi niin kovin fiksu.

Vittu että taas tuli joku typerä ämmä kommentoimaan.
        Tässä ei ollut kyse mistään "henkilökohtaisesta" eikä siitä etteikö naiset saisi valita vapaasti.

Jos olet itse niin onnettoman typerä ettet tajua mitä eroa on luotella mitä haluaa tai mitä kokee turn-off ja toisaalta todeta että "en tahdo miniatyyrimiehiä" niin hanki aivot kiitos jo huomenna.

Olen tosiaan fiksu ja kiroilen sen minkä haluan jos joku white trash whore alkaa aukomaan läpeään.

Vai miltä sinusta kuulostaisi että kirjoitan että "naisen pitää olla hoikka tai laiha mutta eiköhän teille possuillekin" löydy ottajansa?

Eikö se olisi aika typerää?

Mieti asiaa uudestaan ja palaa sitten pikkuressukka takaisin tänne.

• Lers

Hienoa, että myönnät haluavasi pitkän miehen. Jos se sun muuten unelmiesi mies onkin vaikka 167cm pitkä, niin jätät varmasti väliin jos on muuten asiat kohdallaan: tulette juttuun, samanlainen huumorintaju, mies huomioi sinua ja kohtelee toisia ihmisiä hyvin. Niin, eihän sellaisen miehen sylissä tunne itseään varmasti fyysisesti turvassa olevaksi, mutta henkiset ominaisuudethan eivät juuri merkkaa.

No kukin tyylillään. Ei oo helppoo ei. Ai niin, mitä pituuteesi tulee, niin sulla nyt ei luulis juuri ongelmaa olevan, ohimennen taannoin näin eräässä urheiluliikkeessä äitinsä kanssa liikkeellä olevan tytön, arviolta 17v., ja ko. naisen alun päälaki keikkui kahden metrin tuntumassa (olen itse 186cm pitkä, ja tuo olento oli huikean korkea :)). Ja niissä onnettoman ohuissa tossuissa oli tuskin pohjaa ollenkaan. Mutta toivon että sinun kompleksisi selviää onnellisesti.

• läpinäkyvää.....
        NEXT! kirjoitti:

Se on saanut pakkeja itseään lyhymmiltä miehiltä ja nyt oksentaa pahaa oloaan täällä ;)

• Anonyymi
        Lers kirjoitti:

Hienoa, että myönnät haluavasi pitkän miehen. Jos se sun muuten unelmiesi mies onkin vaikka 167cm pitkä, niin jätät varmasti väliin jos on muuten asiat kohdallaan: tulette juttuun, samanlainen huumorintaju, mies huomioi sinua ja kohtelee toisia ihmisiä hyvin. Niin, eihän sellaisen miehen sylissä tunne itseään varmasti fyysisesti turvassa olevaksi, mutta henkiset ominaisuudethan eivät juuri merkkaa.

No kukin tyylillään. Ei oo helppoo ei. Ai niin, mitä pituuteesi tulee, niin sulla nyt ei luulis juuri ongelmaa olevan, ohimennen taannoin näin eräässä urheiluliikkeessä äitinsä kanssa liikkeellä olevan tytön, arviolta 17v., ja ko. naisen alun päälaki keikkui kahden metrin tuntumassa (olen itse 186cm pitkä, ja tuo olento oli huikean korkea :)). Ja niissä onnettoman ohuissa tossuissa oli tuskin pohjaa ollenkaan. Mutta toivon että sinun kompleksisi selviää onnellisesti.

Mikä sinua vaivaa? Jos nainen kerta kaikkiin viehättyy pitkistä miehistä niin eikö se ole hänen asiansa? Mikä siinä niin suututtaa?

Olen itse lyhyehkö nainen mutta en halua lyhyttä miestä. Se nyt sattuu olemaan minun miesmakuani. Minäkin yksinkertaisesti tykkään pitkistä miehistä. Pituus kaunistaa miestä. Minulla ei ole kompleksia lyhyydestäni (kohta joku ätmi väittää että varmasti on). Lyhyt mies ei houkuttele minua miehenä. Kun en pysty kiinnostumaan pienistä miehistä, niin täytyykö minun sen vuoksi mennä nurkkaan häpeämään? Minkä sille mahtaa? Kun ei sytytä niin ei sytytä.

• Anonyymi
        NEXT! kirjoitti:

Minatyyrimies ei ole pahasti sanottu. Olen lyhyt nainen ja minua on kutsuttu mm. lilliputiksi ja peukaloiseksi ja kukkakepiksi. En ole ollut siitä moksiskaan. Jos joku sanoisi minua miniatyyrinaiseksi, en loukkaantuisi yhtään. Ei se ole ilkeästi sanottu. Mikäs vika miniatyyreissa on?

Huorittelua en kyllä sulattaisi. En englanniksi enkä suomeksi. Enkä kiroilua. Sinä et osaa käyttäytyä. Häpeäisit!

Terveisin Miniatyyrinainen, joka on ihan sinut pienen kokonsa kanssa

• Koko nimimerkki

www typerinä listoineen vaikuttaa niin lapselliselta ja pinnalliselta että voi todeta ->

NEXT!

• helpottikohan

Lisäyksiä listaan miestyypeistä, joita en suosittele kenellekään:
      -työnarkomaani. Ei osaa/uskalla elää itse tasapainoista, tyytyväistä elämää. Käyttää suurimman osan valveillaoloajastaan työhön, vaikka ei välttämättä edes rikastu työtunteja vastaavasti. Polttaa fyysisesti itsensä loppuun jo paljon ennen eläkeikää, kupsahtaa tai invalidisoituu selkä-sydän-tms vaivoihin koskapa "eimuamikäänvaivaa". Eikä tietenkään ymmärrä itse asiaa eikä ota neuvoja vastaan ajoissa..next!

- omistautuu apinan raivolla lastensa onnellistuttamiseen, olivat nämä sitten pikkulapsia, koululaisia tai aikuisia. Aivan sama mitä nainen on tai tuntee, hän on ikuinen kakkonen, kolmonen, tai vitonen miehen sydämessä. Pääasia että lapsille hyvitellään eron tuomaa mielipahaa ajalla, tavarapaljoudella ja rahalla, muusta viis. Next!

Nämä kaksi kategoriaa oli omistettu sinulle T. Onneksi et lue tätä palstaa..

• mun mielipide

Mua ällöttää eniten miesten ulkonäössä tursottavat nenä- ja korvakarvat! Muita turn offeja:
      * itsekkyys
      * kehuskelu (rahaa löytyy ja hieno auto jne.)
      * liika puhuminen (ei anna puheenvuoroa mulle)
      * tyylittömyys (junttikengät, vanhanaikaiset farkut, rikkinäiset vaatteet jne.)
      * rastat
      * lävistykset
      * liiat tatuoinnit (muutama voi olla mut pitää olla piilotettavissa vaatteilla)
      * huonot käytöstavat (räkiminen, sikailu ym.)
      * saamattomuus
      * akne
      * liika kiltteys (pitää olla mies eikä hiiri)

• non-alco

Ehdoton turn-off on LIIKA ALKOHOLIN KÄYTTÖ ja HUMALAHAKUINEN JUOMINEN. Sen jälkeen ei tule muita kuin megasuperhyper turn-offia toisensa perään, pahimpana väkivaltaisuus, joka suomiäijilla tuppaa korreloimaan tuon alkon käytön kanssa...

Joten pieninkin viite siihen suuntaan, että viinaa kuluu tai silloin kun sitä kuluu -vaikka kerran vuodessa- se on humalahakuista, aiheuttaa välittömän ignoorauksen. Eiköhän tuota örvellystä ole jo tullut nähtyä tarpeeksi....

• nää nyt aluks

Koko ajan alkoholista puhuminen, ja tietysti juominen vielä pahempi. Alkoholistin ajatukset ovat viinassa koko ajan.

Tupakoija. Miten paljon tunteja ja päiviä ja rahaa ja terveyttä sellainen ihminen tuhlaa.

Mies, joka ei ole sensuaalinen, vaan joko tökkii penistään kuiviin reikiin tai ei ole ollenkaan kiinnostunut seksistä. Seksikään ei ole välttämätöntä, oikeastaan, mutta halailu, koskettaminen, pussailu on.

Pikkumainen insinöörimäinen pilkunhalkoja.

Autistinen omissa pikku sääntömaailmoissaan elävä hyypiö, joka saa raivareita, kun toinen ei noudata noita ainuita oikeita sääntöjä.

Eksästään jatkuvasti pahaa puhuja.

Ihminen, jonka lapset eivät voi sietää häntä; kyllä se aika paljon kertoo, jos ihmiset, jotka tuntevat hänet parhaiten, eivät halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan.

Naismainen ylisiisteys. Huh! Tulee mieleen elokuva "Nukkuu vihollisen kanssa".

Mielenterveysongelmaiset yleensä jätän sivuun.

Luuleminen, että koulutus on älykkyyttä ja viisautta ja sen mukanaan tuoma ylimielisyys.

Älyllisesti keskinkertainen tai vielä tyhmempi.

Narsisti. Nämä saisi teloittaa tai aivopestä jossain.

Se, että puhuu törkeitä minusta ja suhteestamme muille, jopa minun seurassani. Martti Paloheimo kuvailee tuota nulikkamaisuutta kirjassaan 'Suomalaisen lapsuuden haavat'. Etsin aikuista ihmistä, en nulikkaa.

Väkivaltaisuus, tietysti, ja sillä uhkailu.

• 23

Tämä oli hyvä listaus. Miinuksista päätellen "iskevä".

• Tupakointi. Myös silloin, kun se on "joskus". Joskus tarkoittaa, että pystyy olemaan polttamatta työaikanaan.

Olen muuten sun listallas melkonen voittaja.

Kalju
      No hoikemmasta päästä kait
      Munathan on perkeleen pienet
      Lähihoitajan tulot
      Eikä ajokorttia ole
      Ja sosiaalinen elämänikin on melko kuollutta.

• 16+15

Hollantilainen kaveri joka asuu sveitsillä (näyttää surinamilaiselta viidakkopojalta, pyykkilauta löytyy ja lihasta) ja tienaa 200ke vuodessa valittaa samaa eli sosiaalinen elämä on paskaa/kuollutta. Kuinka on mahdollista? Tuon listanhan pitäis olla se onnen tie.

• Heh ..

Heh!

• täysin nolla

Pahin turn off naisessa. Nainen jotka ovat suvaitsemattomia ja joilla on ennakkoluuloja ja jotka ei hyväksy miehiä sellaisina kuin ovat.Eli 99% naisista on tälläisiä.

• Anonyymi

Juu, kun nainen ei halua jotain Kaukolan kundia tai täyttä sekopäätä niin nainen on suvaitsematon....

• Top 3 turn-off

Ällöttää:
      1. Impotenttejä
      2. Alkoholisoituneita
      3. Tupakoitsijat

• kukkii se perunakin

Vielä vuosi sitten mun turn-off-listalla olis ehdottomasti ollut parran ja/tai viikset omaava kalju, alle 180 cm pitkä mies...vaan niin siinä kävi, että nuo kaik "ominaisuudet" löytyi hänestä, johon palavasti rakastuin!

Pitäisi osata/uskaltaa antaa mahdollisuus myös sellaiselle, joka ei nyt välttämättä täsmääkään siihen mies/naisihanteeseen...sieltä voi löytyä oikea aarre.

• mie vaan

Sori jos sanon suoraan mut koskaan et tuu miestä saamaan jos lokeroit ... mut omapahan on asiasi....

• Lennu

mun kokemuksen mukaan tuo listojen tekeminen on miesten juttu. Mulla on sen verran hyvin treenatut lantionpohjan lihakset, että seksistä nauttiminenkin menee kokonaan henkiselle puolelle. Joten ainoa turn off onsielun kumppanuuden puute.

• liisa pien

Kaikki ääripäät on turn off. Moniongelmaiset myös (päihde ja
      mielenterveysongelmaiset), koska heillä on elämä ja pää sekaisin,
      talous kuralla, ei töitä, ei kunnon kortteeria jne.

• hyi kauhistus!

Pahimmat turn-offit miehessä:
        1. Mielenterveysongelmat, alkoholiriippuvuus
        2. Pitkäaikaistyöttömyys (ja ei mitään halua tehdä asialle jotain)
        3. Oppinut pienestä pitäen siihen, että naisten tehtävä on passata miestä
        4. Jatkuva valitus siitä, kuinka se ja tuo on huonosti kohdellut (kyvyttömyys katsoa peiliin ja miettiä, olisiko vikaa myös itsessä, kateus)
        5. Edelliset yhdistettynä saamattomuuteen ja luonteeseen, joka odottaa asioiden tapahtuvan ja tulevan eteen. Kaikenlainen vaivannäkö asioiden eteen on tuntematonta (tai enemmänkin liian väsyttävää ja vaativaa)

Mutta onneksi tällaiset tunnistaa jo pian.

• jotain pielessä

Miehet jotka hakevat seuraa ikähaarukassa 16-100 tai nelikymppisen miehen hakukriteerit ovat esim. 18-56v. Siinä ei auta, vaikka profiiliteksti olis miten hyvä tahansa.

• Sillä Lailla

"Lisäyksiä listaan miestyypeistä, joita en suosittele kenellekään:
      -työnarkomaani. Ei osaa/uskalla elää itse tasapainoista, tyytyväistä elämää. Käyttää suurimman osan valveillaoloajastaan työhön, vaikka ei välttämättä edes rikastu työtunteja vastaavasti. Polttaa fyysisesti itsensä loppuun jo paljon ennen eläkeikää, kupsahtaa tai invalidisoituu selkä-sydän-tms vaivoihin koskapa "eimuamikäänvaivaa". Eikä tietenkään ymmärrä itse asiaa eikä ota neuvoja vastaan ajoissa..next!" kopioitu toiselta käyttäjältä :) Oli niin hyvin sanottu :D

Omaan listaan lisään:
      Jatkuva lässytys koirista joita verrataan tarpeen tulleen ihmisiin.
      Koirat eivät ole lapsia, vaikka niitä myös itselläni on ...

Itsekeskeinen puhetapa; minä teen, kun xxxxxx (oma nimi) sanoo...
      Rahalla brassaus, toisten asioiden kaiveleminen ja paskanpuhuminen.

• Lössykkä

Jopas jotakin. Minulta löytyy nuo kaikki! Voittaako tässä jotakin?

• 17+8

Minulla on muuten samat turn-offit naisten suhteen, paitsi että laihuuden tilalle tulee lihavuus, ja autolla ja ajkortilla nyt ei ole niin väliä.

• utelias kyselijä

Jaa, että sulle on täysi turn-off jos naisella on pieni penis?

• 17+8
        utelias kyselijä kirjoitti:

Jaa, että sulle on täysi turn-off jos naisella on pieni penis?

On se. Kuten kyllä isokin.

• kokkokoko

Huu, minä näin viime yönä unta, että oikein iso munainen mies ahdisteli ilman
      rihman kiertämää, mutta hän oli niin, niin luotaan työntävä, lihava ja ruma,
      ettei siinä munan koko auttanut. Yritin päästä siitä irstaasta eroon kaikin
      keinoin, jopa hukuttamalla viereiseen jokeen...Heräsin.

• carambola87a

Tämä ketju todistaa sen mistä olen muissa ketjuissa kirjoittanut, joidenkin naisten vaatimukset on järjettömiä ja minäkuva todellisuudesta poikkeava (niin päin että pidätte itseänne parempina kuin olette).

Toivotan teille yksinäistä loppuelämää.

• + - 0

Joo kiitos samoin.

• Katsokaa Peiliin

Eli naisen pitäisi kelpuuttaa kenet tahansa, eikä saisi olla minkäänlaisia kriteerejä tulevalle kumppanille? Miksi helvetissä te miehet sitten saatte vaatia naiselta ihan mitä tahansa? Kyllä teidänkin listat on välillä aika utopistisia, sellainen möhömahainen tavis etsii itselleen hoikkaa kaunotarta. Eiköhän ne jonkinlaiset kriteerit ole jokaisella, tai ainakin pitäisi! Esimerkiksi tuo AP:n kriteerilista ei ollut epärealistinen eikä liian vaativa, siinä oli ihan niitä perusasioita joita useimmat laativat kriteereiksi.

• carambola87a
        Katsokaa Peiliin kirjoitti:

Eli naisen pitäisi kelpuuttaa kenet tahansa, eikä saisi olla minkäänlaisia kriteerejä tulevalle kumppanille? Miksi helvetissä te miehet sitten saatte vaatia naiselta ihan mitä tahansa? Kyllä teidänkin listat on välillä aika utopistisia, sellainen möhömahainen tavis etsii itselleen hoikkaa kaunotarta. Eiköhän ne jonkinlaiset kriteerit ole jokaisella, tai ainakin pitäisi! Esimerkiksi tuo AP:n kriteerilista ei ollut epärealistinen eikä liian vaativa, siinä oli ihan niitä perusasioita joita useimmat laativat kriteereiksi.

Jos tuossa listassa on naisen vaatimukset miksi ympärilläni ei pyöri naisia?
        * Laihuus --> olen normaalipainoinen (tosin pitääkö aloittaja lihavista ehkä koska on itse lihava?)
        * Kaljuus tai kaljuuntuva --> hiukset on päässä
        * Pieni penis --> lifestyle condomsin tutkimuksen mukaan munani on suurempi kuin 80% miehistä, myös paksu.
        * Kaverittomuus --> on kavereita
        * Köyhyys ja pienituloisuus --> olen normaalituloinen
        * Autottomuus ja ajokortittomuus --> minulla on ajokortti, autoa en enää tarvinnut joten myön sen 2011

5,5/6 täyttyy joten missä on vika? Olisiko naisilla sittenkin vaatimuksia joista eivät täällä kirjoita? Ja ne vaatimukset ovat järjettömiä.

On myös muistettava että mitä nainen sanoo ja miten toimii ovat 2 eri asiaa.

• Anonyymi
        carambola87a kirjoitti:

Jos tuossa listassa on naisen vaatimukset miksi ympärilläni ei pyöri naisia?
        * Laihuus --> olen normaalipainoinen (tosin pitääkö aloittaja lihavista ehkä koska on itse lihava?)
        * Kaljuus tai kaljuuntuva --> hiukset on päässä
        * Pieni penis --> lifestyle condomsin tutkimuksen mukaan munani on suurempi kuin 80% miehistä, myös paksu.
        * Kaverittomuus --> on kavereita
        * Köyhyys ja pienituloisuus --> olen normaalituloinen
        * Autottomuus ja ajokortittomuus --> minulla on ajokortti, autoa en enää tarvinnut joten myön sen 2011

5,5/6 täyttyy joten missä on vika? Olisiko naisilla sittenkin vaatimuksia joista eivät täällä kirjoita? Ja ne vaatimukset ovat järjettömiä.

On myös muistettava että mitä nainen sanoo ja miten toimii ovat 2 eri asiaa.

"Onko naisilla vaatimuksia jotka..."

Naisilla? Miksi sanot naisilla etkä naisella? Miksi puhut monikossa? Tuossa listassa oli vain yhden tietyn naisen vaatimukset. Ei kaikkien naisten vaatimuksia. Naiset ovat yksilöitä, ellet sattumoisin tiennyt ennestään.

• Hyvää kesää t.PP

Vähän ylipainoa
      Ehkä havaittavissa,runsaan harmaat hiukset.
      Sopiva tai ei mutta yli 500 on tykännyt..
      Paljon kavereita
      Tosi köyhä ei mitään tuloja ,naiset maksaa mun kulut kaikki.
      Ajokortti ja avoauto löytyy..
      Matkustelen,ryyppään,harrastan naisten rahoilla..
      Aina pukkaa uutta naista,yleensä 2kk jälkeen annan monoa perseeseen..

• Tässäpä muutamia

Hassua ,itse just rakastan laihoja miehiä tai pikemminkin sellaisia hoikkia. Pahimmat turn offit minulle ovat: Lihavuus, työttömyys, kalju, possumaiset muodottomat kasvonpiirteet, liiallinen itsevarmuus.

• Varattu mies

Pahimmanlaatuinen turn-off se, että mies on varattu. Onneksi vanhemmiten naiset eivät enää välitä siitä niin pahasti kuin nuorena.

• höpöti höpöti

Jos mies on "varattu", niin se sitten kanssa on. En koske minkään mittaisella
        seipäällä sellaiseen, vaikken mikään niin nuori enää olekkaan.

• What?

Mitenniin vanhemmiten naiset eivät välitä siitä onko joku varattu vai ei? Eikö aina merkkaa, olipa ikä mikä hyvänsä.

• Varattu mies

40 naiselle voi aivan hyvin kertoa totuuden. Se ei treffaamista hidasta vaan on pikemminkin miehen laatutakuu.

• What?

Eli onko tämän nykyään yleistäkin että suhteissa ollevilla on omat salarakastajansa? Mihin ihmisten moraali on hävinnyt?

• What?

Ja sen toisen "laadun" voi päätellä jo toista katsomalla mitä se kenellekkin sitten on, ei seurustelu ole tae siitä että on parempi ja halutumpi kuin muut, on näet rumiakin ihmisiä jotka seurustelevat. Onko nekin niitä "laadukkaita" ?

• Tunteet merkitsee

Eikö se nyt ole aika normaalia, että ihmisissä on ominaisuuksia, joita ei pysty hyväksymään omalle kumppanilleen? Itse en kuitenkaan vertaa miestä mihinkään kriteerilistaan, kun tutustun. Tärkeintä on se tunne, mikä siitä ihmisestä kokonaisuutena tulee. Kun ihastuu/rakastuu, niin varsinkaan millään pinnallisilla asioilla ei siinä vaiheessa ole juurikaan merkitystä. Mutta en minä ainakaan ihastu/rakastu jokaiseen, joka järkiperusteilla olisi hyvä kumppani

On tietysti joitakin juttuja, mitkä vaikuttaa niin, etten koe ihastumisen/rakastumisen olevan mahdollista. Melko itsestäänselviä on tietenkin huomattava epäsiisteys, päihdeongelmat ja pahat mielenterveyden häiriöt. Tuskin tulisin myöskään ihastumaan kovin negatiiviseen tai pinnalliseen ihmiseen, joka ei pysty käymään kunnon keskusteluja yhteiskunnallisista tai vastaavasti syvällisemmistä asioista. Eli samalla aaltopituudella täytyy olla, mikä mielestäni sekin on melko itsestäänselvä asia. Ja täytyyhän tunnemaailmojenkin jotenkin kohdata, jotta suhde on mahdollinen.

• Tosi mies

Paskanjauhajat näillä palstoilla=TURNOFF

• khamaimelon

Vikojen etsiminen toisista, on turn-off ja sitten olla möllötetään yksin.

• Niinkö?

Mutta kai teilläkin on se jonkunlaiset kriteerit tulevaa kumppania ajatellen? Vai väitättekö että teille kelpaa mikä vaan? Mitä tekopyhyyttä! Kaikilla on edes jonkinlaiset kriteerit. Se in ihan ok.

• ,

On kriteereitä, mutta täällä esitetyt pilkun nuss*miseen asti menevät
      jutut on liioittelua, mutta netissähän onkin lupa etsiä kuuta taivaalta.
      Lupa liioitella, valehdella ja kaikkea siltä väliltä.

• Muriseva yh

Miehet 40 joil on pieniä, alle 10v lapsia ja mahd. myös teinejä jostain toisest suhteesta. Hyihyihyi!

• fnrecnerhvernervffwf

Turn off: suomalaiset läskit ämmät, jotka luulevat itsestään liikaa.

• Anonyymi

Asia selvä. Et siis halua läskiä suomalaista naista joka luulee itsestään liikoja.

Entä kelpaavatko
        - ulkomaalaiset läskit ämmät, jotka luulevat itsestään liikoja
        - suomalaiset läskit ämmä, jotka eivät luule itsestään liikoja
        - suomalaiset hoikat ja normaalipainoiset ämmät, jotka luulevat itsestään liikoja?

Eli mikä näistä kolmesta ominaisuudesta - suomalaisuus, lihavuus vai se että luulee itsestään liikoja, on se pahin ominaisuus?

Entä sinä itse? Mikä näistä kolmesta olet:
        - suomalainen läski mies joka luulee itsestään liikoja
        - suomalainen laiha mies joka luulee itsestään liikoja
        vaiko
        - suomalainen normaalipainoinen mies joka luulee itsestään liikoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia selvä. Et siis halua läskiä suomalaista naista joka luulee itsestään liikoja.

Entä kelpaavatko
        - ulkomaalaiset läskit ämmät, jotka luulevat itsestään liikoja
        - suomalaiset läskit ämmä, jotka eivät luule itsestään liikoja
        - suomalaiset hoikat ja normaalipainoiset ämmät, jotka luulevat itsestään liikoja?

Eli mikä näistä kolmesta ominaisuudesta - suomalaisuus, lihavuus vai se että luulee itsestään liikoja, on se pahin ominaisuus?

Entä sinä itse? Mikä näistä kolmesta olet:
        - suomalainen läski mies joka luulee itsestään liikoja
        - suomalainen laiha mies joka luulee itsestään liikoja
        vaiko
        - suomalainen normaalipainoinen mies joka luulee itsestään liikoja?

Lisäys edelliseen.

Taitaakin olla niin, että sinulle pahin vika ei olekaan suomalaisuus, lihavuus ja se, että luulee itsestään liikoja, vaan se että on ÄMMÄ.

Siis että on nainen. Se ärsyttää.

Mies saa olla minkä tahansa maan kansalainen ja lihava ja luulla itsestään liikoja. Naiselle se ei sovi.

Palstaprinssien lihavuudesta ja laihuudesta en osaa sanoa mitään kun en ole teitä nähnyt, ja uskon että olette suomalaisia.

Mutta kyllä te kaikki takuuvarmasti luulette itsestänne liikoja. Mistä niin päättelen? Siitä että te jatkuvasti höpötätte pyyhkivänne Tinderissä "alaspäin" ja toisaalta valitatte ettei seuraa löydy.

Jos seuraa ei löydy, niin se todistaa että ette pyyhi alas- vaan ylöspäin. Eli te yksinkertaisesti arvioitte oman tasonne reippaasti yläkanttiin.

Todellisuudessa pyyhitte luultavasti nimenomaan ylöspäin.

Te uskotte olevanne useimpien naisten yläpuolella mutta ette ole. Jos olisitte niin korkealla tasolla kuin luulette olevanne, saisitte koko ajan mätsejä ja pääsisitte jatkuvasti treffeille. Teillä olisi myös varaa valita ja antaa pakkeja.

Ettekä olisi niin vihaisia...

• retutperällä

Jessus miten paljon vikoja voi löytyäkkään, kun oikein möyhentää.
      Miten on näiden etsijöiden oma laita. Ollaanko siellä katseen kestäviä,
      mutta siitä ei pidetä, jos joku on humalassa kauniiksi kehunut ja sitten
      noussut kusi päähän, että luullaan saavansa muut puutteet anteeksi sen varjolla.

• Anonyymi

Turn Off on ettei osaa kirjoittaa.
        Sinun tekstissäsi oli alkeellisia kirjoitusvirheitä. 8-vuotias poikani kirjoittaa paremmin.

• Äääkkkssss

Törmäsin tämmöiseen tyyppiin, joka ei ainakaan mulle sovi. On tosi yksipuolinen...

Harrastukset: punttisali, juoksu, jääkiekko
      Liikunta: punttisali, juoksu, jääkiekko
      Tv-ohjelmat: urheilu
      Pukeutuminen: urheilullinen

• Anonyymi

-LIHAVUUS (voi laihduttaa)
      -HARMAA TUKKA (sen voi värjätä)
      -AJAMATON PARTA (voi ajaa)
      -PAHANMAKUINEN SPERMA (maku riippuu siitä mitä juo &syö)
      -EGOISMI
      -NYHVERÖMÄISYYS SÄNGYSSÄ

Aag, näitä juuri koettu ja mitä tekee hän, hän mainitsee minulle 2 turn offia minusta. Hänesssä on vähintään 5 turnoffia mutta hienotunteisena en lähde niitä päin naamaa latelemaan. Niin tuossahan tuli jo kuudes eli hienotunteisuuden puute. Sperma sentään hyvänmakuista.

• Anonyymi

turn of naisissa.. nirppanokkamaisuus.. himo urheilija.. käy vaan salilla.. elää luksuksen keskellä. ei ymmärrä että köyhiä on paljon. Liian vaativa ja nirso nainen.

• Anonyymi

Ehdottomat turn offit:
      -Juoppous ja ryypiskely
      -Räävittömät puheet, käytöstapojen puute
      -Surkea itsetunto ja itsensä alentaminen ja mollaaminen
      -Toisten alentaminen ja mollaaminen nostaakseen sitä surkeaa itsettuntoaan
      -Rasismi
      -Väkivaltaisuus
      -Typeryys. Keskustelukyvyttömyys
      -Kateus ja kauna ja katkeruus.
      -Misogynia
      -Työhaluttomuus ja loisimishalu

Nämä nyt ihan kärjessä. Muitakin on, mutta joitain asioita voidaan kyllä helposti korjatakin jos halua riittää.
      Mitä tulee noihin aloituksessa oleviin:
      -Laihuus: sairaalloinen laihuus - tai lihavuus - ei todellakaan sytytä
      -Kaljuus tai kaljuuntuminen: ei mikään ongelma. Olen kohdannut hyvin seksikkäitä kaljuja miehiä. Miehillä ei ole aavistustakaan kuinka moni nainen pitää kaljua seksikkäänä, kunhan sen kantaja ei häpeä eikä pyri peittelemään sitä.
      -Pieni penis. No sitähän ei nyt ensinäkemältä voi tietää, vai onko tapanasi vetää se esiin heti ensi kohtaamisella? Tietysti jos se on häiritsevän pieni en voi kiinnostua.
      -Kaverittomuus. Riippuu siitä miksi on kaveriton. Onko syynä sosiaalisten taitojen puute esim? Se on kyllä iso miinus.
      -Köyhyys ja pienituloisuus: On siinä mielessä ongelma että haluan elää ja nähdä maailmaakin. Jos toinen on niin köyhä ettei pysty mitään itselleen kustantamaan -minä en ala ketään pistouvaamaan - niin onhan se ikävää.
      -Autottomuus ja ajokortittomuus: Minulla on auto joten ei ongelma paitsi pitemmillä reissuilla olisi kiva olla myös toinen kuski. Muuten kyllä ajelen ihan itse omalla autollani.
      Ja kivahan se olisi jos toisellakin on oma auto.

• Anonyymi
    • Anonyymi

*Saamattomuus.
      *Rasisti.
      *Yhtä pieni kuin minä pituudelta.
      *Tosikko.
      *Liian tarkka monissa asioissa.
      (Meinaan sillä että voi taulu on vähän vinossa....)

• Anonyymi

Njaa, kovasti näyttää olevan vaikeaa löytää kumppania. Tietysti kaikilla on omat kriteerit omalle mahdolliselle kumppanille ja näin pitääkin olla.
      Hyvä että päätin jo aikoja sitten poistua parisuhdemarkkinasta ja tässä päätöksessä pysyn loppuun asti!

• Anonyymi

Jos mies on pihi, niin se on turn off. Testaan aina kuinka paljon rahaa mies on valmis tuhlaamaan minuun. Ostatan aluksi kaikenlaista pikkusälää, sitten ehdotan yleensä muutaman viikon tuntemisen jälkeen, jotain yli 300 euron lahjaa, jotain kivaa mitä tarvitsen. Jos mies empii, niin dumppaan hänet tylysti ja katoan. Jos mies ostaa, niin hyvä, sitten vain eteenpäin, ja tasaisesti lypsän miehen rahoja itselleni. Seksiä annan,, mutta laskelmoin koko ajan että jään voitolle. Sanoisin että 300-500 euroa per kk miehen tulee ostaa minulle juttuja kuukaudessa, tai antaa shoppailurahaa. Sitten voin jatkaa. Tosin pitkän aikaa tätä jatkettuani, huomaan etten arvosta miestä pätkääkään, vaan alan pettämään, ja naureskelen kavereilleni miehestä hänen tietämättä. Sitten yleensä dumppaan tämmöisen kiltinkin miehen, ja yritän monesti vielä pitkittää sitä, että saisin lypsettyä vielä hieman rahaa, vaikka ero olisi jo selvä. Enkö olekin ilkeä ihminen, ja silti niin maailman parhain.

• Anonyymi

Minä myös toimin noin. Petän miehiä jatkuvasti ja miehet kehuskelevat minua kavereilleni kuinka kaunis ja ihana olen kun itse räkätän viereissä huoneessa silmät päästäni:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös toimin noin. Petän miehiä jatkuvasti ja miehet kehuskelevat minua kavereilleni kuinka kaunis ja ihana olen kun itse räkätän viereissä huoneessa silmät päästäni:D

Minä taas valitsen terassin komeimman kundin, sitten isken silmää jolloin komea mies tulee pöytääni tai sitten menen itse jutulle ja odotan, että komea mies tarjoaa minulle koko illan. Illan päätteeksi annan komealle miehelle toosaa eli molemmat voittavat win-win:)

• Anonyymi

Naiset ja raha raha raha, tavara tavara tavara... Kyllä nykyajan naiset eivät mitään muuta osaa arvostaa kuin rahaa ja tavaraa. Parempi kyllä, että elävät sitten ilman miestä rahan ja tavaran kanssa, kunhan itse edes sitten rahat hankkivat ja tavarat.

• Anonyymi

Kaikki pinnallisia piirteitä. Naiset ovat niin pinnallisia vain.

• Anonyymi

On mulla limalompsa jolla rahaa teen. T. Pinjapersnaama.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1410
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1355
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1245
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1105
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1051
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe