Onko LordBoredom jättänyt meidät?

Misu<3

Profiili väittää olevansa poistettu. :(

93

408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkksfghk

      Fiksut ihmiset saavat Suomi24:stä tarpeekseen ennemmin tai myöhemmin, tylsyyden lordilla siihen meni ehkä hieman odotettua kauemmin.

      • .,.

        Kauemmin kuin kenelläkään muulla.


    • Lordi on

      alkanut seurustelemaan

      • Misu<3

        Onko tietoa? Tää olis kyllä kiva ja ihan uskottava vaihtoehto.


      • .......

        Olis aika hieno juttu!


      • .,.
        ....... kirjoitti:

        Olis aika hieno juttu!

        Lordi on vetänyt itsensä kiikkuun kun ei naiset huomaa sitä oikeassa maailmassa.


    • ..

      LordBoredomista on tullu vihdoin LordBedroom.

      • -

        Se on hauskaa koska se on anagrammi :)


    • spudro spädre

      Lordboredom on jäänyt katujyrän alle.
      Kutsun teidät lb:n rippi juhliin.

      Tajusitteko? :DDD R.I.Ppi juhlat :DDDD
      Vitsi oli oma keksimä

      • Ass Berg

        Aika assburger vitsi.


      • ai rage vai

        fuu fuu vitsi oli sako lutin kekssmiä ei sinnu keksimä


    • M29-EFNP

      Tänään kun Mbarin terassilla päivää paistateltiin, LB sanoi tosiaan poistaneensa tunnuksensa. Mutta kannustin palauttamaan, koska - noh - ei tunnuksien poistamisesta ikinä ole mitään hyötyä. Haittaa korkeintaan, jos joskus myöhemmin haluaisikin taas kirjoitella tutulla identiteetillä.

      Vaan pystyykö täällä palauttamaan tunnuksia? En muista, en ole kokeillut.

      • Phoenix Unbound

        Ihan hyvä vaan. Uudistuminen on hyvästä. Jatkakoon vaikka nimellä LordExcitement.


      • M29-ENFP
        Phoenix Unbound kirjoitti:

        Ihan hyvä vaan. Uudistuminen on hyvästä. Jatkakoon vaikka nimellä LordExcitement.

        No joo, ihan hyvä pointti: kieltämättä se väenväkinen itsesäälisyys on turn-off jopa kaltaisilleni 110% heteromiehille, LOL.

        (No homo.)


      • Misu<3

        Sä sitten varmaan tiedät myös että pitävätkö nämä seurustelu huhut paikkansa? :)


      • ..
        Misu<3 kirjoitti:

        Sä sitten varmaan tiedät myös että pitävätkö nämä seurustelu huhut paikkansa? :)

        No tuskin pitää, joten Loordin on vapaata riistaa.


      • M29-ENFP
        Misu<3 kirjoitti:

        Sä sitten varmaan tiedät myös että pitävätkö nämä seurustelu huhut paikkansa? :)

        "Seurustelu huhut"? Siis uskotko sä todella että... niinku se... ja... joku ja...

        NO SIIS TOTTAKAAAAI!


      • Misu<3
        M29-ENFP kirjoitti:

        "Seurustelu huhut"? Siis uskotko sä todella että... niinku se... ja... joku ja...

        NO SIIS TOTTAKAAAAI!

        höh... :) No musta se vaan ei kuulosta mitenkään kaukaa haetulta. En kai mä tosin muutenkaan osaa oikeen samaistua tän palstan miehiin.


      • M29-ENFP
        Misu<3 kirjoitti:

        höh... :) No musta se vaan ei kuulosta mitenkään kaukaa haetulta. En kai mä tosin muutenkaan osaa oikeen samaistua tän palstan miehiin.

        Enemmänkin trolleihin kenties, siis? Koska tuntuu NIIN epätodennäköiseltä, että kaikkien näiden vuosien jälkeen, jotka hän tunnustaan käytti, joku haluaisi ottaa yhteyttä HETI kun hän onnistuu sen kännissä kerrankin poistamaan...

        Noh, ehkä minäkin voitin lotossa tänään, täytyykin käydä Veikkauksen sivuilta katsomassa!


      • Love is in the air
        M29-ENFP kirjoitti:

        Enemmänkin trolleihin kenties, siis? Koska tuntuu NIIN epätodennäköiseltä, että kaikkien näiden vuosien jälkeen, jotka hän tunnustaan käytti, joku haluaisi ottaa yhteyttä HETI kun hän onnistuu sen kännissä kerrankin poistamaan...

        Noh, ehkä minäkin voitin lotossa tänään, täytyykin käydä Veikkauksen sivuilta katsomassa!

        Sitä tietää menettäneensä vasta kun kadottaa.


      • Oikeassa elämässä
        Love is in the air kirjoitti:

        Sitä tietää menettäneensä vasta kun kadottaa.

        Vain saduissa ja elokuvissa. ATM=ATM=ATM.


      • Frank Pappa
        Love is in the air kirjoitti:

        Sitä tietää menettäneensä vasta kun kadottaa.

        Ja vain olennainen on tärkeää.


      • Misu<3
        M29-ENFP kirjoitti:

        Enemmänkin trolleihin kenties, siis? Koska tuntuu NIIN epätodennäköiseltä, että kaikkien näiden vuosien jälkeen, jotka hän tunnustaan käytti, joku haluaisi ottaa yhteyttä HETI kun hän onnistuu sen kännissä kerrankin poistamaan...

        Noh, ehkä minäkin voitin lotossa tänään, täytyykin käydä Veikkauksen sivuilta katsomassa!

        Siis... enhän mä mistään yhteyden ottamisesta ole puhunu. Joku muu tosin höpis jotain sen suuntasta. Ei sillä ettenkö sitä joskus ois itekki miettinyt, :) mut kyllä mä uskon että mä siihen yhteyden saisin nyttenkin.

        Ja ei, en samaistu trolleihin. :p


      • Cosmic Balance
        Misu<3 kirjoitti:

        Siis... enhän mä mistään yhteyden ottamisesta ole puhunu. Joku muu tosin höpis jotain sen suuntasta. Ei sillä ettenkö sitä joskus ois itekki miettinyt, :) mut kyllä mä uskon että mä siihen yhteyden saisin nyttenkin.

        Ja ei, en samaistu trolleihin. :p

        Eli kaikki turhaa löpinää. ATM saa jatkaa runkkarin elämäänsä ja kosminen tasapaino säilyy rikkumattomana. Kaikki hyvin, loppu hyvin.


      • Ei uutta
        Misu<3 kirjoitti:

        Siis... enhän mä mistään yhteyden ottamisesta ole puhunu. Joku muu tosin höpis jotain sen suuntasta. Ei sillä ettenkö sitä joskus ois itekki miettinyt, :) mut kyllä mä uskon että mä siihen yhteyden saisin nyttenkin.

        Ja ei, en samaistu trolleihin. :p

        Sama vanha tarina: "Kyllä sulle joku joskus jostain löytyy: Joku muu kuin minä."


      • Misu<3
        Cosmic Balance kirjoitti:

        Eli kaikki turhaa löpinää. ATM saa jatkaa runkkarin elämäänsä ja kosminen tasapaino säilyy rikkumattomana. Kaikki hyvin, loppu hyvin.

        Niin mikä oli turhaa löpinää? En saisi noteerata kivan miehen "katoamista"?


      • ?-?..
        Ei uutta kirjoitti:

        Sama vanha tarina: "Kyllä sulle joku joskus jostain löytyy: Joku muu kuin minä."

        Miksei sitä pillua voi antaa tasaisesti kaikille miehille?

        Kun _kaikki_ naisetkin saavat halutessaan miehen sukuelimen sisäänsä.


      • Palstan laki
        Misu<3 kirjoitti:

        Niin mikä oli turhaa löpinää? En saisi noteerata kivan miehen "katoamista"?

        Kiva mies ei ole tarpeeksi kiva jos ei sille anna pildeä.


      • ....
        M29-ENFP kirjoitti:

        Enemmänkin trolleihin kenties, siis? Koska tuntuu NIIN epätodennäköiseltä, että kaikkien näiden vuosien jälkeen, jotka hän tunnustaan käytti, joku haluaisi ottaa yhteyttä HETI kun hän onnistuu sen kännissä kerrankin poistamaan...

        Noh, ehkä minäkin voitin lotossa tänään, täytyykin käydä Veikkauksen sivuilta katsomassa!

        Hah, no minä se olin, joka lordiin halusi ottaa yhteyttä. En vaan ikinä rohjennut. Mikä siinä niin epätodennäköistä on? En ole seurannut tätä palstaa kuin satunnaisesti vähän yli puoli vuotta..

        Mutta nyt nukkumaan.


      • Vittua vai shakkia?
        .... kirjoitti:

        Hah, no minä se olin, joka lordiin halusi ottaa yhteyttä. En vaan ikinä rohjennut. Mikä siinä niin epätodennäköistä on? En ole seurannut tätä palstaa kuin satunnaisesti vähän yli puoli vuotta..

        Mutta nyt nukkumaan.

        Haluatko seksisuhteeseen Lordin kansa vai kirjeshakkikaveriksi?

        Muista, että Lordi on mies eikä mikään saatanan...


      • Itse en sanoisi
        Vittua vai shakkia? kirjoitti:

        Haluatko seksisuhteeseen Lordin kansa vai kirjeshakkikaveriksi?

        Muista, että Lordi on mies eikä mikään saatanan...

        sitä pulleaa junakuvajaa nyt varsinaisesti mieheksi


      • sdfggf
        Oikeassa elämässä kirjoitti:

        Vain saduissa ja elokuvissa. ATM=ATM=ATM.

        Eihän lordi ole ATM. Onhan se seurustellutkin.

        Vai mikä se ATM:n määritelmä tällä kertaa oli?


    • ihmettelijä578689

      Tunnetteko toisenne ihan oikeasti livenäkin? Miten ihmeessä?

      Voihan sitä ilman tunnuksiakin kirjoitella..

      • M29-ENFP

        Mikä siinä niin outoa sitten on? Varsinkin kun ajattelee että eihän ATM:llä voi edes olla muita kuin toisia ATM-kavereita. :(


      • ed.
        M29-ENFP kirjoitti:

        Mikä siinä niin outoa sitten on? Varsinkin kun ajattelee että eihän ATM:llä voi edes olla muita kuin toisia ATM-kavereita. :(

        Ei kun siis mistä/miten tunnette toisenne irl?


      • M29-ENFP
        ed. kirjoitti:

        Ei kun siis mistä/miten tunnette toisenne irl?

        No se nyt ei ole kauhean jännä tarina, mutta ollaan muuten vaan joskus sovittu tapaaminen ja sittemmin kaveroiduttu myös.


      • Oletteko
        M29-ENFP kirjoitti:

        No se nyt ei ole kauhean jännä tarina, mutta ollaan muuten vaan joskus sovittu tapaaminen ja sittemmin kaveroiduttu myös.

        miesrakkautta kokeilleet myös?


      • peppu-pepe
        Oletteko kirjoitti:

        miesrakkautta kokeilleet myös?

        Hanski sano että tykkää laittaa näin kesäisin aurinkorasvaa anuxeen


    • ....

      Voi harmi, olisin oikeasti halunnut laittaa tälle yksäriä... Nyt on liian myöhäistä. Toisaalta mua vähän hämäsi se, että on ilmeisesti iitmiin kaveri, joten ehkä parempi näin.

      • ue

        No onhan täällä näitä. Monet on haaveillut Lordista ja Hämsystä ja ties kenestä, mutta vasta sitten kun poistuvat lopullisesti niin alkaa harmittaa. Eli vielä on se hämärän rajoilta täällä, paitsi ettei ole rekisteröinyt, mutta vielä ehtii...


      • ....
        ue kirjoitti:

        No onhan täällä näitä. Monet on haaveillut Lordista ja Hämsystä ja ties kenestä, mutta vasta sitten kun poistuvat lopullisesti niin alkaa harmittaa. Eli vielä on se hämärän rajoilta täällä, paitsi ettei ole rekisteröinyt, mutta vielä ehtii...

        En mä Hämsystä ole kiinnostunut. Mutta totta puhut.


      • M29-ENFP
        .... kirjoitti:

        En mä Hämsystä ole kiinnostunut. Mutta totta puhut.

        Mitäh, KAIKKIhan siitä on kiinnostuneita, aina ja ikuisesti??


      • ....
        M29-ENFP kirjoitti:

        Mitäh, KAIKKIhan siitä on kiinnostuneita, aina ja ikuisesti??

        Täh?


      • M29-ENFP
        .... kirjoitti:

        Täh?

        No kunhan vinoilen. Kun "Hämsy" on aina kaikissa "paras kirjoittaja" -gallupeissa ykkösenä. :(


      • ....
        M29-ENFP kirjoitti:

        No kunhan vinoilen. Kun "Hämsy" on aina kaikissa "paras kirjoittaja" -gallupeissa ykkösenä. :(

        Jaa, huvittavaa.. No osuu silläkin joskus oikeaan ja joskus harvoin olen jopa hymähtänyt... Luultavasti kuitenkin väärässä kohdassa.


      • LordErotica
        M29-ENFP kirjoitti:

        No kunhan vinoilen. Kun "Hämsy" on aina kaikissa "paras kirjoittaja" -gallupeissa ykkösenä. :(

        Hämsy on liian akateemis-neuroottinen naisille, jotka eivät itse ole akateemis-neuroottisia. Loordi on enemmän kansan miehiä.


      • 67+09
        M29-ENFP kirjoitti:

        No kunhan vinoilen. Kun "Hämsy" on aina kaikissa "paras kirjoittaja" -gallupeissa ykkösenä. :(

        Onhan "Hämsy" ilman muuta erinomainen kirjoittaja, mutta eiköhän se paljon puhuttu iso muna ole kuitenkin se ominaisuus, joka hänessä eniten viehättää naisia.


      • .,.
        67+09 kirjoitti:

        Onhan "Hämsy" ilman muuta erinomainen kirjoittaja, mutta eiköhän se paljon puhuttu iso muna ole kuitenkin se ominaisuus, joka hänessä eniten viehättää naisia.

        Paitsi että kyseinen muna on palstalegendaa.


      • ...
        LordErotica kirjoitti:

        Hämsy on liian akateemis-neuroottinen naisille, jotka eivät itse ole akateemis-neuroottisia. Loordi on enemmän kansan miehiä.

        Mitä tarkoittaa akateemis-neuroottinen? Jos ymmärsin käsitteen oikein, niin joo, en ole akateemis-neuroottinen.


      • ....
        67+09 kirjoitti:

        Onhan "Hämsy" ilman muuta erinomainen kirjoittaja, mutta eiköhän se paljon puhuttu iso muna ole kuitenkin se ominaisuus, joka hänessä eniten viehättää naisia.

        Erinomainen ja erinomainen.. Olen eri mieltä :-)


      • Alaston Suomi kertoo
        .,. kirjoitti:

        Paitsi että kyseinen muna on palstalegendaa.

        Iso on


      • ....
        ... kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa akateemis-neuroottinen? Jos ymmärsin käsitteen oikein, niin joo, en ole akateemis-neuroottinen.

        Lisään vielä, että se, mitä opiskelen, on todennäköisemmin lähempänä Hämsyn kuin Lordin "alaa". En tosin ole ihan varma mitä kumpikin opiskelee/on opiskellut. Samapa se, toisaalta..yritän olla olematta "akateemis-neuroottinen". Neuroottinen olen ja "akateeminen" (mikäli yliopistossa opiskelu lasketaan vielä siksi), mutta toivottavasti en ainakaan akateemis-neuroottinen.


      • ...
        .... kirjoitti:

        Lisään vielä, että se, mitä opiskelen, on todennäköisemmin lähempänä Hämsyn kuin Lordin "alaa". En tosin ole ihan varma mitä kumpikin opiskelee/on opiskellut. Samapa se, toisaalta..yritän olla olematta "akateemis-neuroottinen". Neuroottinen olen ja "akateeminen" (mikäli yliopistossa opiskelu lasketaan vielä siksi), mutta toivottavasti en ainakaan akateemis-neuroottinen.

        Hämspy on kirjallisuustieteen opiskelija ja Loordi on valmistunut jonkin sortin matemaatikoksi. Eli kyse on humanisti-nörtin ja luonnontieteellisen-nörtin välisestä ratkaisevasta seksuaalisesta askeleesta. Älä anna onnesi lipua ohi, ota osaa rakkauden peliin.


      • ....
        ... kirjoitti:

        Hämspy on kirjallisuustieteen opiskelija ja Loordi on valmistunut jonkin sortin matemaatikoksi. Eli kyse on humanisti-nörtin ja luonnontieteellisen-nörtin välisestä ratkaisevasta seksuaalisesta askeleesta. Älä anna onnesi lipua ohi, ota osaa rakkauden peliin.

        Oho, osuin arvailuissani lähemmäksi kuin arvasinkaan. Huh. No mut nyt menen oikeasti nukkumaan, öitä.


      • iougyfvhjkol
        ... kirjoitti:

        Hämspy on kirjallisuustieteen opiskelija ja Loordi on valmistunut jonkin sortin matemaatikoksi. Eli kyse on humanisti-nörtin ja luonnontieteellisen-nörtin välisestä ratkaisevasta seksuaalisesta askeleesta. Älä anna onnesi lipua ohi, ota osaa rakkauden peliin.

        Luonnontieteellinen-nörtti Lordilla on hyvä vakituinen työpaikka ja massia.

        Humanisti-nörtti Hämsyllä on pimeä kesäduuni eikä massia.

        Kumpi rakkauden pelissä saa naisen?

        (Yhden pisteen vinkki: kaikki naiset ovat huoria)


      • Oikea vastaus
        iougyfvhjkol kirjoitti:

        Luonnontieteellinen-nörtti Lordilla on hyvä vakituinen työpaikka ja massia.

        Humanisti-nörtti Hämsyllä on pimeä kesäduuni eikä massia.

        Kumpi rakkauden pelissä saa naisen?

        (Yhden pisteen vinkki: kaikki naiset ovat huoria)

        Hämsy.


      • Eikä pidä
        iougyfvhjkol kirjoitti:

        Luonnontieteellinen-nörtti Lordilla on hyvä vakituinen työpaikka ja massia.

        Humanisti-nörtti Hämsyllä on pimeä kesäduuni eikä massia.

        Kumpi rakkauden pelissä saa naisen?

        (Yhden pisteen vinkki: kaikki naiset ovat huoria)

        unohtaa sitäkään että Hämsy on musikaalisesti hyvin lahjakas.


      • .........
        Alaston Suomi kertoo kirjoitti:

        Iso on

        Linkki kiitos!


      • Hämsy on ihan
        67+09 kirjoitti:

        Onhan "Hämsy" ilman muuta erinomainen kirjoittaja, mutta eiköhän se paljon puhuttu iso muna ole kuitenkin se ominaisuus, joka hänessä eniten viehättää naisia.

        liian hyvä tälle palstalle jota kansoittavat pääasiassa sangen yksinkertaiset ja yksioikoiset ihmiset


      • ....
        Hämsy on ihan kirjoitti:

        liian hyvä tälle palstalle jota kansoittavat pääasiassa sangen yksinkertaiset ja yksioikoiset ihmiset

        Tuosta olen samaa mieltä: Hämsy ja Loordi ovat liian älykkäitä tälle palstalle. Hyvä että häipyivät.

        Buhuu, yksärikommenttini sai miinusta, nyyh.


      • 235235
        Hämsy on ihan kirjoitti:

        liian hyvä tälle palstalle jota kansoittavat pääasiassa sangen yksinkertaiset ja yksioikoiset ihmiset

        Tässä sontaläjässä nyt kuka tahansa kaheli pääsee pätemään luovuuden hedelmillään. Toista se on älykkäämmässä ympäristössä.

        Ei sillä että Hämärän jutut olis huonoja.


      • Täti

        Mikset laita viestiä Loordin tuntevan ihmisen kautta? Jos on kiinnostunut, luulisi että hätä keinot keksii... tietysti on vaara ettei kyseinen ihminen välitä viestiä, mutta ainakin olet yrittänyt ja luulisi, että jokainen haluaa kaverilleen hyvää.... ja sitä kautta ehkä kaverikin pääsee tutustumaan uusiin naisiin... ehdota vaikka baari-iltaa kaikkien kesken ja otat pari naispuolista ystävää mukaan. Win-win-tilanne?


      • pavel-
        ......... kirjoitti:

        Linkki kiitos!

        Jep. Kotiosoite kans!

        T: "Halutaan maistaa"


    • oma hypoteesi

      JK on vihdoinkin syrjäyttänyt LordBoredomin tylsyydellään.

      • väärä hypoteesi

        JK:han on yksi värikkäimmistä palstalla. Ennemmin vaikka itmies.


      • oma hypoteesi
        väärä hypoteesi kirjoitti:

        JK:han on yksi värikkäimmistä palstalla. Ennemmin vaikka itmies.

        VAI NIIN


      • JK tuo mieleen

        Yhden mielisairaan kaverini


      • JK
        JK tuo mieleen kirjoitti:

        Yhden mielisairaan kaverini

        NINNOLEN


    • lordi.

      Angels and demons bring Boredom Hallelujah.

    • Niin. Poistin todella profiilini, niin kuin eATMe tuolla kertoikin, yhden baari-illan jälkeen pienessä laskuhumalassa. Tulin kyllä katumapäälle sitten, mutta ilmeisesti liian myöhään. Muistelin, että poistettu profiili säilyi muutaman päivän palauttamiskelpoisena, mutta jos näin olikin, niin en kuitenkaan sitten ehtinyt ajoissa palautuspuuhiin.

      Eipä silti, varmaan olisi hyvä rajoittaa päivystystä täällä. Vaikka en näköjään sitten niin millään malta pysyä pois täältä, niin on silti pakko sanoa että vähän tämä palstan meno tympii. Keskustelu tuntuu olevan, ainakin välillä, yhtä suurta sisäpiirivitsiä, jota värittää runsaat flirttailut virkavallan kanssa raiskauskehotuksineen.

      Muutenkin palsta tuntuisi lähinnä lietsovan huonoa oloa, mistä osin on syyttäminen tietysti itse itseänikin - olen entistä vakuuttuneempi, että tapani harjoittaa jyrkkää itseironiaa ei ole ihan tervettä, vaikka siitä onkin tullut minulle luonteenomainen tapa ilmaista itseäni. Jos se jäisi vain palstataiteiluksi, niin hyvä. Olin kuitenkin taannoin firman juhlissa, jossa, samalla kun huppelissa tunnustin rakastavani naistyökaveriani platonisesti, löysin itseni toteamasta samaisen naistyökaverini uteluihin juhlissa olleiden lukuisten naisten lähestymisestä, että: "Tällä naamalla ja supliikillako? Tyhjän saa pyytämättäkin". Siinä samassa mielialani laski ja tajusin, että juhlat olivat varmaan osaltani siinä. Muutamaa päivää myöhemmin tajusin yhteyden tapaani kirjoittaa itsestäni täällä ja sen, miten itseilmaisuni myös ulkomaailmassa on lipunut lähelle murskaavaa itseironiaa.

      Toisin sanoen, vaikka en haluakaan poistua täältä tyystin, on ehkä syytä vähän hillitä itseäni ja katsoa, jos vaikka ihan todella pystyisin ottamaan osaa palstaan kuin se "normaali sinkkumies", niin kuin joku tyyppi aiemmin keväällä täällä yritti minulle ehdottaa.

      • M29-ENFP

        Niin just, piristys nyt vähän - ja järkkää se miitti! ;))


      • fdghgfh

        >>Olin kuitenkin taannoin firman juhlissa, jossa, samalla kun huppelissa tunnustin rakastavani naistyökaveriani platonisesti, löysin itseni toteamasta samaisen naistyökaverini uteluihin juhlissa olleiden lukuisten naisten lähestymisestä, että: "Tällä naamalla ja supliikillako? Tyhjän saa pyytämättäkin". >>

        Yksinkertaisena ihmisenä en ymmärtänyt tuota virkettä. Voitko selventää?


      • fdghgfh kirjoitti:

        >>Olin kuitenkin taannoin firman juhlissa, jossa, samalla kun huppelissa tunnustin rakastavani naistyökaveriani platonisesti, löysin itseni toteamasta samaisen naistyökaverini uteluihin juhlissa olleiden lukuisten naisten lähestymisestä, että: "Tällä naamalla ja supliikillako? Tyhjän saa pyytämättäkin". >>

        Yksinkertaisena ihmisenä en ymmärtänyt tuota virkettä. Voitko selventää?

        Juhlissa oli paljon nuoria, siis ikäisiäni ja vähän nuorempia naisia, ja tämä työkamunainen tiedusteli, olinko mennyt jututtamaan heitä. Hänellä on edelleenkin jonkinlaisia äidillisiä toiveita minun suhteeni, että löytäisin myös naisen. Joka tapauksessa vastaukseni oli tuo aavistuksen itsekriittinen toteamus lähestymisten hyödyttömyydestä.


      • M29-ENFP kirjoitti:

        Niin just, piristys nyt vähän - ja järkkää se miitti! ;))

        Kummallista, että nämä miittikysymykset tulevat esiin aina, kun minulla sattuu olemaan muutama tuleva viikonloppu varattu!


      • kummin päin?
        lord.boredom kirjoitti:

        Kummallista, että nämä miittikysymykset tulevat esiin aina, kun minulla sattuu olemaan muutama tuleva viikonloppu varattu!

        Sulla on aina muutama viikonloppu varattu kun puhutaan miitistä. Sano suoraan ettei kiinnosta äläkä keksi tekosyitä.


      • kummin päin? kirjoitti:

        Sulla on aina muutama viikonloppu varattu kun puhutaan miitistä. Sano suoraan ettei kiinnosta äläkä keksi tekosyitä.

        Muistutan, että yhden miitin järjestin jo kerran ominpäin, ja toisen kerran eATMen kanssa. eATMe-miitissä ei meidän kahden lisäksi ollut muita, ja toiseen tuli yksi miespalstalainen, Noormees. Ellei tällä palstalla ole salamiittejä järjestetty, niin minun osanottoprosentti taitaa olla ylivoimaisesti suurin, ellei sitten siihen GlitterGirlin järkkäämään tullut porukkaa. Muistelen kuitenkin, ettei siitä juuri jälkeenpäin puhuttu.


      • dfggf
        lord.boredom kirjoitti:

        Juhlissa oli paljon nuoria, siis ikäisiäni ja vähän nuorempia naisia, ja tämä työkamunainen tiedusteli, olinko mennyt jututtamaan heitä. Hänellä on edelleenkin jonkinlaisia äidillisiä toiveita minun suhteeni, että löytäisin myös naisen. Joka tapauksessa vastaukseni oli tuo aavistuksen itsekriittinen toteamus lähestymisten hyödyttömyydestä.

        Minä taas pidän sarkasmistasi, itseironiastasi ja kyynisyydestäsi. Mutta olenkin vähän outo.

        Jos "supliikkisi" on puoliksikaan niin hyvää livenä kuin netissä, luulen ettei jonkun vähän samankaltaisella huumorintajulla varustetun naisen löytäminen olisi ongelma.


      • ....,-
        lord.boredom kirjoitti:

        Kummallista, että nämä miittikysymykset tulevat esiin aina, kun minulla sattuu olemaan muutama tuleva viikonloppu varattu!

        Oletko tosiaan jopa juhannuksena menossa johonkin? Aika paljon näköjään elämää sinulla kuitenkin.


      • fghgf
        lord.boredom kirjoitti:

        Muistutan, että yhden miitin järjestin jo kerran ominpäin, ja toisen kerran eATMen kanssa. eATMe-miitissä ei meidän kahden lisäksi ollut muita, ja toiseen tuli yksi miespalstalainen, Noormees. Ellei tällä palstalla ole salamiittejä järjestetty, niin minun osanottoprosentti taitaa olla ylivoimaisesti suurin, ellei sitten siihen GlitterGirlin järkkäämään tullut porukkaa. Muistelen kuitenkin, ettei siitä juuri jälkeenpäin puhuttu.

        Järjestäkää vaan miitti. Minäkin voisin tulla, jos anonyymit "ei-palstavakkarit" kelpuutetaan mukaan.


      • dfggf kirjoitti:

        Minä taas pidän sarkasmistasi, itseironiastasi ja kyynisyydestäsi. Mutta olenkin vähän outo.

        Jos "supliikkisi" on puoliksikaan niin hyvää livenä kuin netissä, luulen ettei jonkun vähän samankaltaisella huumorintajulla varustetun naisen löytäminen olisi ongelma.

        Ymmärrän, olen vuosia hionut sarkasmiani, itseironiaani ja kyynisyyttäni, joten kyllähän sen pitäisi olla hyvää tasoa. Siltikään en ole varma, onko se kaikki ollut ihan hyväksi minulle.

        En saa itsestäni irti kyllä ihan samanlaista ulosantia livenä. Se aika, mikä on mennyt kirjoittamiseen, on ollut pois puhumisesta.


      • ....,- kirjoitti:

        Oletko tosiaan jopa juhannuksena menossa johonkin? Aika paljon näköjään elämää sinulla kuitenkin.

        Joo, olen kiinni jopa juhannuksen. En nyt tiedä voiko mistään railakkaasta elämästä puhua, mutta en joka tapauksessakaan ole maisemissa. Ja sitä seuraavana viikonloppuna taitaa olla kansanmusiikkifestivaalit, eli Tuska.


      • fghgf kirjoitti:

        Järjestäkää vaan miitti. Minäkin voisin tulla, jos anonyymit "ei-palstavakkarit" kelpuutetaan mukaan.

        Ei se varmaan niin nöpönnuukaa ole, jos joku tosiaan jaksaa järjestää jotain.


      • -
        lord.boredom kirjoitti:

        Ymmärrän, olen vuosia hionut sarkasmiani, itseironiaani ja kyynisyyttäni, joten kyllähän sen pitäisi olla hyvää tasoa. Siltikään en ole varma, onko se kaikki ollut ihan hyväksi minulle.

        En saa itsestäni irti kyllä ihan samanlaista ulosantia livenä. Se aika, mikä on mennyt kirjoittamiseen, on ollut pois puhumisesta.

        En tiedä ketä tuo sun itseironia palvelee, koska se ei ole kenestäkään hauskaa. Kyse on siis vain puolustautumisesta. Pelkäät riskejä ja pettymyksen mahdollisuutta. Kuvittelet, että "ai tällä naamalla" on joku hauska letkaus, vaikka se on vain säälittävää itsensä vihaamista ja pelkoa.


      • - kirjoitti:

        En tiedä ketä tuo sun itseironia palvelee, koska se ei ole kenestäkään hauskaa. Kyse on siis vain puolustautumisesta. Pelkäät riskejä ja pettymyksen mahdollisuutta. Kuvittelet, että "ai tällä naamalla" on joku hauska letkaus, vaikka se on vain säälittävää itsensä vihaamista ja pelkoa.

        Pointti tuossa avautumisessani olikin, että tajusin jopa itse ettei se ole hauskaa, ja että turvaudun myös palstan ulkopuolella sellaisiin sanankäänteisiin, pitäisi laukaista hälytyskellot. Työkaverini totesi hauskaan letkautukseeni, että enhän minä niin voi ajatella. Sen pitäisikin olla se normaali tilanne, ettei ajattelisi niin korkeintaan kuin ohimenevässä epävarmuudenpuuskassa, josta päästäisiin sitten yli ja jatkettaisiin juhlimista tai mitä sitten olikin tekemässä.


      • Misu<3

        Kiva kun tulit takaisin. :)


    • dsfaafdfasdfasdfsdaf

      Hei, vähemmästäkin menee hermo, jos naistyökaveri ei tajunnut, että ATM=ATM=ATM. Ensimmäinen tulee supliikista ja naamasta, toinen atm sisäisestä lukosta ja kolmas näiden kahden edellisen kerrannaisvaikutuksesta.

      Mutta oikeasti reaktiosi johtui varmasti omasta lukostasi, ja sitä seuraavasta pettymyksestä itseen. En usko, että tämä palsta mitenkään erityisesti mitään sisäisiä estoja kenellekkään aiheuttaa. Kyllä ne estot on saatu ihan oikeasta elämästä ja niitä vain sitten puretaan ja käsitellään täällä. Sun pitäis vaan jotenkin katsoa itseäsi ulkopuolisen silmin, jos ego on liian haavoittunut ja ottaa asiat liian raskaasti. Eikä sen itseironiankaan tarvitse olla itsevihaa. Siksi minä jatkuvasti paasaan "itsestä", että minäkin löytäisin toisen näkökulman rikkoutuneen egon minälle.

      • Varmasti estot on peräisin jostain aivan muualta kuin palstalta, mutta palstakäytökseni, ja vuosien bloggaamiseni ja jatkuva itseni lannistaminen on tasan varmistani vain vahvistanut näitä lukkoja. Vaikka estot purettaisiinkin toisin keinoin, on ensimmäinen askel silti opetella olemaan vahvistamatta niitä.


      • lord.boredom kirjoitti:

        Varmasti estot on peräisin jostain aivan muualta kuin palstalta, mutta palstakäytökseni, ja vuosien bloggaamiseni ja jatkuva itseni lannistaminen on tasan varmistani vain vahvistanut näitä lukkoja. Vaikka estot purettaisiinkin toisin keinoin, on ensimmäinen askel silti opetella olemaan vahvistamatta niitä.

        Sä olet hyvin oivaltanut oman negatiivisen ajattelusi vaikutukset. Mtä jos kokeilisit itsesi tsemppaamista? Varmasti tuntuu aluksi täysin teennäiseltä, mutta voisi kääntää ajatteluasi positiivisempaan suuntaa.


      • glittergirl kirjoitti:

        Sä olet hyvin oivaltanut oman negatiivisen ajattelusi vaikutukset. Mtä jos kokeilisit itsesi tsemppaamista? Varmasti tuntuu aluksi täysin teennäiseltä, mutta voisi kääntää ajatteluasi positiivisempaan suuntaa.

        Harkittu itsepetoskin, niin epäilyttävältä kuin se kuulostaa, on todella joskus auttanut eteenpäin. Ei kylläkään naisasioissa, mutta ilman sitä olisi opinnot varmaan venähtäneet ja olisin varmaan jäänyt työttömäksi. Tsemppaaminen on vähän eri asia - vähemmän salakavalaa, ja siksi juuri teennäisemmän kuuloista ja epävarmempaa - mutta onhan sitä yritettävä. Tai jos edes pääsisi sellaisesta antitsemppaamisesta yli, niin olisin jo voiton puolella.


      • lord.boredom kirjoitti:

        Harkittu itsepetoskin, niin epäilyttävältä kuin se kuulostaa, on todella joskus auttanut eteenpäin. Ei kylläkään naisasioissa, mutta ilman sitä olisi opinnot varmaan venähtäneet ja olisin varmaan jäänyt työttömäksi. Tsemppaaminen on vähän eri asia - vähemmän salakavalaa, ja siksi juuri teennäisemmän kuuloista ja epävarmempaa - mutta onhan sitä yritettävä. Tai jos edes pääsisi sellaisesta antitsemppaamisesta yli, niin olisin jo voiton puolella.

        No se on alku jos ei koko aikaa ajattele itsestään negatiivisesti.


    • asdfgnz

      Olen muuten melko varma, ettei tämä yhteydenotolla uhkailut oikeasti tule ottamaan koskaan yhteyttä.

      • Voin vahvistaa arvauksesi. Minustakin asia oli selvä - näitä yhteydenottajia on nähty aiemminkin. Siis siten että on väitetty että olisi kiinnostanut mutta ei sitten kuitenkaan.


      • asdfgnz
        lord.boredom kirjoitti:

        Voin vahvistaa arvauksesi. Minustakin asia oli selvä - näitä yhteydenottajia on nähty aiemminkin. Siis siten että on väitetty että olisi kiinnostanut mutta ei sitten kuitenkaan.

        Toisaalta uskon, että hänellä voisi olla oikeaa kiinnostusta. Sen pystyi kertomaan turvallisesti näin jälkeen päin, kun olit kadonnut. Todennäköisesti jonkinlainen epäonnistumisen pelko tai pelko liian suuresta elämänmuutoksesta estää yrittämisen. Veikkaan, että näitä pelkohenkilöitä on palstan naisista yli puolet. Heillä menee ehkä hyvin ilmankin miestä ja mies voisi järkyttää seesteistä arkea liikaa. Jännitystä kuitenkin salaa toivotaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      148
      5226
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2252
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1688
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1574
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1561
    6. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      322
      1561
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      23
      1535
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      131
      1326
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1319
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      47
      1187
    Aihe