Onko oikeasti niin...

taitaa olla turhaa

Onko oikeasti niin, että naisille tulee valtavasti viestejä miehiltä, mutta miehille ei tule mitään yhteydenottoja? Vai onko vain pieni osa miehistä, jotka kiinnostaa sen verran, että joku lähettää viestin tai edes flirtin? Kuinka iso osa saamistanne viesteistä on asiallisia ja sellaisia, jotka kiinnostaa?

Ja vielä kysymys naisille, joilla on profiili jollain deittisivustolla: oletteko itse yhtään aloitteellisia vai odotatteko vain, että joku mies tekee aloitteen?

8

139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidä tunkkis

Ei ole niin. Ei ainakaan yli 35-v naisten kohdalla. Tulee ehkä viesti per kuukausi.

Olen ollut aloitteellinen, mutta en jaksa enää olla. Tulee sellainen tunne kuin lähinnä häiritsisi miesten rauhaa jos ottaa heihin yhteyttä eikä vastata.

• hiljaasta on

Tuollaista se tuppaa olemaan suurimmalla osalla miehistä ihan ikäryhmää katsomatta...

• täysin nolla

Jos on ruma kuten minä niin ei saa yhteyden ottoja ikinä.

• M50+

Miehen kannattaa lähteä siitä, että nettitreffeillä on miesten haku. Naiset laittavat korean profiilin ja odottavat miesten viestejä. Korkeintaan he käväisevät vinkiksi katsomassa miehen profiilia. Flirteistä en tiedä, koska poistin ne käytöstä heti alkuunsa.

Itse en kokenut tässä keskustelussa usein toistettua huolta siitä, että naiset eivät vastaisi viesteihin tai pyrkisi tapaamiseen. He olivat paljon aktiivisempia viestien lukijoita kuin kuvittelin. Odotin, että vuosia profiiliaan pitäneet olisivat paljon passiivisempia kuin mitä he todellisuudessa olivat. Onneksi en edes yrittänyt massapostitusta, joka olisi mitä ilmeisimmin johtanut vastausviestien tulvaan.

• Eipä niitä viestejä juuri tule naisilta. Ehkä muutamia vuodessa. Jos kirjoittaa itse naisille, niin vastausprosentti ei ole korkea.

Kerran onnistuin tosin tekemään profiilin, johon kirjoitin kaikenlaista soopaa, mitä olin tältä palstalta oppinut, ja silloin tuli viikottain viestejä naisilta :DD

Profiili vaan ei silloin vastannut sitä mitä itse olin, joten sekään ei toiminut. Naiset tuntuvat olevan ihan kuin eri planeetalta, mitä tulee heidän järjenjuoksuunsa, tai sitä ei ole juurikaan? Vaikka miten yrittäisin ymmärtää, en tajua miksi se soopa, jonka kirjoitin, vetosi kehenkään. Jos jotakin hienoja juttuja, tai oikeita faktoja sitten tarjoaa, se on kuin helmiä sioille. Tai oikeastaan miten epämääräisemmäksi sen profiilin vetää, niin varmaan parempi, ettei vahingossakaan välitä mitään oikeaa tietoa, joka voisi toimia jopa valinnan kriteerinä.

• kiinnostunut

Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä on sellaisessa profiilissa, johon tulee paljon yhteydenottoja viikoittain.

• Viestejä on viiden kuukauden aikana tullut muutama, valitettavasti sellaisilta jotka eivät edes vastaa kriteerejäni. Itse olen ottanut yhteyttä kaikkiin kiinnostaviin saamatta vastauksia.

• hyvin menee

Mulle tulee miehiltä viestejä 5-8 viikottain, mutta 80% niistä ovat massapostittajia, salasuhteen etsijöitä tai huomattavan paljon nuorempia/vanhempia kuin mitä etsin. Massapostittajille tai salasuhteen etsijöille en vastaa. Ala- ja yli-ikäisille saatan laittaa, kiitos mutta ei kiitos viestin. Loput kyllä saavat aina vastauksen.

Niin ja olen keski-ikäinen, lapseton, pyöreä nainen pääkaupunkiseudulta enkä ole laittanut kuvaani profiiliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe