Naisen iskeminen

huhh

Nainen isketään helpoiten katulampulla.
Savisessa maassa esim, Ranskassa tolpat irtoaa parhaiten ja kops vaan,nainen on suorastaan vahaa käsissäsi.
Sähköiskun vaarakin on vähäinen tai oikeastaan olematon.
Italiassa naiset ovat kasvaneet evoluution seurauksena suuriksi,kun siellä kaikki lamput ja räppänät on ainakin 3 metrissä.

5

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie oon thomas

Aijaijai. Sähän puhut raiskausjuttuja. :( naiset isketään sanoilla ja (teoilla):) eih...

• Nuijalla vai halolla

"Iskemis"-sana on tosi kummallinen ilmaisu kohdassa, jossa koetetaan tutustua miellyttävään ja kiinnostavaan ihmiseen. Onko sillä jotain tekemistä metsästämisen kanssa? Vai mistä hemmetistä noin kiero ajatus voi tulla? Ihmisiin tutustutaan ja sen seurauksena joko jotain kehittyy tai sitten ei, aina sen mukaan, onko molemminpuolisia mahiksia, kemioita, yhtäläisyyksiä ja / tai jatkumisen muita edellytyksiä.

• King Corvax

Sehän tulee englannin termistä "hit on women". Oikeastaan pitäisi siis puhua naisen päälle iskemisestä eli kimppuun käymisestä. Toinen termi on "pick up women" eli naisen poimiminen mukaan, mikä istuu paremmin suomeen.

Suomessahan vastaava "hit" -tyyppinen sana on termi "vetäminen". Siinä, missä englannissa kaikkea "hitataan" (hit the road, hit on women, make a hit-song, hit it, hit me) tarkoittamatta että pyritään mitenkään väkivaltaisuuksiin, suomessa kaikkea vedetään (vedetään ryhmää, vedetään peppuun/ käteen, vedetään projekti, tehdään yhteenveto). Ehkä pitäisi siis puhua naisen vetämisestä.

Ihmiseen voidaan tutustua kyllä, mutta valitettavasti se menee usein niin, että jollakin tavalla siihen toiseen ihmiseen on ensin "iskettävä" se tunne, että toinen kiinnostuu ja se useimmiten tapahtuu alkuvaiheessa. Siksi puhumme iskemisestä. Kun miettii niitä tapauksia, joissa "jotain kehittyy" niin niissä se jokin iskevä asia on ollut läsnä, ja vastaavasti, kun mietitään niitä jossa "ei kehity" niin tämä jokin on puuttunut. Iskemistermi on siis täysin paikallaan.

Iskeminen on siis vaikutuksen tekemistä - vaikutuksen, joka on kuin isku -tuntuva ja yllättävä.

• Wanhan Ajan tavat

Kyllähän Suomessakin ennenvanhaan innokkaasti ''hakattiin'' ja ''haastettiin'' piikoja...

• D Rex

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe