gallup mistä ostatte alusvaatteenne?

Henna.H89

Itse olen tykästynyt älyttömästi changen alusvaatteisiin ostan sieltä nykyisin kaikki rintsikkani. Ne tuntuvat todella hyvältä päällä.
Ennen ostin halppis liivejä h&m, seppälä, lindex.. eivätkä ne istuneet ja tuntuneet niin hyviltä päällä,kun changen liivit.
Mutta olen myös harkinnut jos ostaisin jostain toisestakin erikoisliikkeestä alusvaatteita. En tule varmaankaan itse jatkossa ostamaan enää halpoja alus vaatteita. :)

9

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cjbvk123

Näh, mä oon niin laiska ja köyhä, että ostan ne silti näistä halpis kaupoista, aina kun löytyy hyvät: tosi harvoin... Oon pienirintanen ja mua ärsyttää, se että 70a kokoset on lähes poikkeuksetta topattu täyteen, jotain snoopy kuvioisia tai istuu muuten vaa huonosti.. Siks mun pitäs mennä johki tällaseen change tyyppiseem kauppaan, mut ku keskustassa ei oo ja sitte nää patriciat perkeleen kalliita. Change on kai ihan kohtuu hintainen?

• CurvyKate36E

Mistä keskustasta ei löydy Changea? Helsingin keskustassa Change on Ateneuminkujalla.

Pesen mieluiten rintsikkani koneessa, pesupussissa. Käsinpesumerkistä huolimatta useimmat rintsikat kestävät konepesun. Changen t-paitaliiveihin tuli konepesussa muhkuroita, jotka näkyivät paidan läpi. En osta enää Changen liivejä.

Viimeisimmät rintsikat olen ostanut Sokokselta (Freyat hintaan 17 euroa) ja Stockalta (Sans Complexet normaalihintaan 29,90 euroa).

• Jii-uha

Itse ostan yleensä stockmann, lindex, joskus tosin anttila, cm, prisma. Aina ei meinaa löytyä helpolla sitä mitä hakee. Monesti liiveissä varsinkin kalliimmat, istuu paremmin. Snoopy yms kuvioidut ei oikein kyllä kiinnosta, niitä ei onneksi ole jokapaikassa tyrkyllä

• **

Liivit changelta pienen ympärysmitan vuoksi.
      Alushousuja lastenosastolta istuvat paremmin kuin naisten koot. Näitä milloin mistäkin (kapphal, h&m, seppälä, lindex..)

• -mathilde-

Ostan kaikki liivit Ranskasta, koska mulle sopivaa kokoa ja liivimallia ei Suomesta hevin löydy. Lisäksi kun joudun maksamaan niistä maltaita, haluan sitten myös mieleiset väriltä ja tyyliltä. Suomessa mulle tarjotaan aina vaan tylsiä beigejä tätimäisiä liivejä.... tai valkeaa pitsiä... hohohh.

Kalliiksi tulee, mutta laadukkaat liivit maksavat itsensä takaisin siinä ettei tarvitse kärsiä selkäkivuista. Ja joku harrastus pitää mullakin olla :-)

• ole hyvä

Okei oon 13 ja koko 70A... Ostan yleensä lindex, seppälä ja tälläsistä, tulee halvaks ja istuu sopivasti tän ikäselle. Ja pidän myös enemmän topatuista vaikka mun rinnat näyttää isoilta muutenkin.

• liivit oikean kokset

viimeisimmät ostin prismasta .olen kokoa 90c.liivit sattu oikean kokoset aivan mahtavat pitää päällä.kiitos myyjä EIJALLE

• Kaijaleee

Rintaliivit ostan alusasuliikkeistä samoin kuin korsetit, koska palvelu pelaa.

• helpme!

mistä saaa bodytalkin rintaliivejä? Sellaisia joissa on irroitettavat olkaimet ja jotain kuvia?:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1545
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1160
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe