Monet täällä kyselevät hyviä paikkoja, jossa hankkia ennen kaikkea kestävät rakennekynnet. Siksipä ajattelin kertoa omasta kokemuksestani :)
Kävin noin 3vko sitten laitattamassa Salon Milagrossa Kampissa (Helsinki) rakennekynnet, kun tuttava suositteli paikkaa. Olin todella positiivisesti yllättynyt paikasta. Henkilökunta oli ystävällistä ja sain valita haluaisinko juoda teetä, kahvia, mehua ym samalla. Kynsien laitto oli asiantuntevaa ja tekijä osasi vastata kysymyksiini, joita uteliaana laiton aikana kyselin! Nyt kolmen viikon jälkeen kynnet ovat tietenkin kasvaneet, mutta yksikään ei ole irtoamassa ja näyttävät vieläkin näteiltä!
Aiemmin olen kokenut samanlaisia tarinoita kuin täältä voi muilta lukea; kynnet eivät pysy, tekijä ei osaa suomea riittävästi, paikka epäsiisti ym. Mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että Salon Milagroon menen jatkossakin enkä edes enää halua kokeilla muita paikkoja!
Toivottavasti tästä oli niille hyötyä, jotka etsivät paikkaa, jossa laitattaa kynsiään! Suosittelen lämpimästi!
Kauneus-/kynsistudio Salon Milagro
huipputyytyväinen
2
1328
Vastaukset
- kävelijä00
katsoin kuvagallerian niiden sivuilla.... voi voi,että... en sinne lähtis....
- just me
mäkin käyn samas paikassa ja oon samaa mieltä "huipputyytyväinen" -kirjottajan kanssa etten kyl vaihtais paikkaa! :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628