Hei, miksi naiset haluavat minulta vain pelkkää seksiä? Saan paljon ehdotuksia baarissa, tai sitten ihan arkenakin. He vain panevat ja sit he hylkäävät, ois kiva saada pitempi suhde. Seksiä riittää useamman kerran viikossa, siitä ei ole puute, vaan kaikesta muusta.
pelkkää seksiä
seksikäsmieskunolen
3
324
Vastaukset
- dsdsdsdsdsds
niin, varmaan riippuu siitäkin mistä etsit seuraa? ei kaikki naiset halua suhdetta, esim itse en halua tällä hetkellä tapailla ketään muuta kuin seksin merkeissä ja nainen olen.
- Suomen kansa
sinä olet lortto.
- itserakas
Hyi kauheeta mitä ihmeen jakorasioita ootta......En viittis jaella,kyl sen verran ittee pittää rakastaa.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944